חיפוש באינדקס עסקים

חשיבות הטיפול במסכות לשיער בחודשי הקיץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 אוגוסט 2007

חשיבות הטיפול במסכות לשיער בחודשי הקיץ

השיער הישראלי זקוק בכל ימות השנה להתייחסות מיוחדת ולטיפול קבוע ומתמשך בשיער במטרה לשמור על מרקם ובריאות השערה.

בחודשי הקיץ חשיבות הטיפול גבוהה הרבה יותר שכן החשיפות למזג האוויר הקשה בארצנו משפיע באופן ישיר על המראה ,התנועה והעיצוב של השיער . חשוב להבין שניתן בעזרת טיפול שאינו דורש אגב  מיומנות מקצועית כל שהיא להשיג תוצאה מרהיבה ואיכותית.

לצורך כך יש להצטייד במסכה או באמפולה ( נוזל מרוכז לטיפול ) המתאימה לטיפול וטיפוח בשיער יבש,חסר ברק,חסר גמישות וקפיציות שלאחר השימוש בה השיער ייראה מבריק עם מרקם רך ונעים למגע .

  1. תדירות הטיפול המומלצת –פעם עד פעמיים תלוי באורך השיער ,במצבו ובתדירות החשיפה למזג האוויר . חשיפה בים ,בבריכה וכיו תגביר את הצורך והתדירות של הטיפול .
  2. אזור הטיפול –בעיקר באורכים וקצוות השיער .יש להימנע ממריחת המסכות ומגוון התכשירים המיועדים לטיפול בשיער באזור השורשים .
  3. זמן הטיפול – בד"כ מדובר בזמן המתנה שנע בין 5-10 דקות אלא אם צוין אחרת על גבי האריזה של המוצר 
  4. טיפול משלים – מומלץ להשלים את הטיפול בשיער עם קרם לחות/סיליקון/המתאימים לטיפול בשיער ללא צורך בשטיפה ואיתם ליצור מעטפת הגנה לחלק החיצוני של השערה .
  5. תדירות תספורות בחודשי הקיץ – מניסיוני המקצועי אני יכול לומר כי אחת לחודשיים במהלך חודשי הקיץ (תקופה של 6 חודשים בערך ) כדאי לגזור את קצוות השיער באורך של בין 2-3 ס"מ על מנת שניתן יהיה לוודא כי לא מתפתחת תופעה של יובש ואו פיצול השיער בקצוות במיוחד כאשר מדובר בשיער אורך .
    עיצוב שיער רונן פלג למישל מרסייה תל השומר



עמוד זה נצפה: 422 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור