חיפוש באינדקס עסקים

שיער מקורזל מלא תלתלים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 ספטמבר 2007

שיער מקורזל מלא תלתליםאיך מתמודדים עם שיער? האם קשרים בשיער נוצרים בכל מקרה גם כאשר אנו מטפלים בו כדרוש? מעצב השיער אילן מרגלית משיב:

"קשרים בשיער מופיעים פעמים רבות גם לאחר טיפול יסודי בשיער הראש. יחד עם זאת ניתן לבצע מספר פעולות שיפחיתו או ימנעו את הישנות התופעה וגם יחסכו זמן יקר וכסף.

ראשית יש לציין כי התופעה נחשבת לטבעית ביותר ומופיעה ברוב סוגי השיער הקיימים עלי אדמות. חשוב לזהות את רמת הקושי הקיים ולהעניק את הטיפול הדרוש כולל עיצוב תספורת נכונה ומדויקת שתאפשר להסתדר איתו גם באופן עצמאי לבדך.

שלב הדילול של העומס הקיים :
חשוב לבחור בתספורת באורך הנכון תוך דילול החלקים הפנימיים עד לקבלת מרקם רך ונוח. דילול משמעו גזירה בדרך של שתי וערב באמצעות כלי עבודה ספציפיים איתם אנו מעצבי השיער יכולים לייצר את הרכות הנדרשת.לאחר דילול אינטנסיבי –זאת בהתאם לאורך ולמצב השיער ניתן לנשום לרווחה וליהנות משיער שיהיה תנועתי ופחות כבד. המלצות על מוצרים מתאימים לשימוש? ישנם שני מוצרים בולטים איתם ניתן לטפל באופן קל יחסי בשיער:

  1. שימוש במסכה בעלת מרקם סמיך המאפשרת לרכך את השיער באורכים ותוך כדי כך ליצור חלקלקות מתאימה כשלב מקדים להברשה יסודית של השיער.
  2. שימוש במרכך שיער עם/בלי שטיפה המאפשר ליצור ריכוך תוך כדי התרת הקשרים והפרדת השיער על בסיס מרקם קיים. מוצרים אלו יתאימו בעיקר לשימוש על שיער עבה ומלא.שיער דק עלול גם הוא להיות סבוך ומלא קשרים אם לא נדע לטפל בו כראוי. שיער דק סובל מחוסר נפח וגם,מסכנה יומיומית הקיימת בו העלולה להביא למצב של משבר ומראה מחוספס. מרקם של שיער המוגדר לעיים כשיער "אירופאי" מגביל מאוד בצורתו.
  3. טיפ מיוחד לנשים בעלות שיער דק במיוחד אשר מעוניינות לשמור על ריכוך מקסימאלי וגם להשיג מראה מעוצב מלא בנפח לאחר חפיפת השיער יבשי את עודף המים מהשיער היטב עד להשגת תוצאה של שיער לח. תוך כדי סירוק השיער מומלץ לפזר מעט "מוס בודי" מוצר ייחודי המעניק לשיער מראה עבה יותר ומלא בנפח. יש להתיז כמות נדיבה על שורת השיניים של המסרק איתו בחרת להשתמש ואז למרוח לאורך כל השיער את המוס עד ליצירת שכבה אחידה העוטפת את השיער לכל אורכו. לאחר המתנה של פרק זמן עד לייבוש כמעט מלא של השיער יש לייבש בחום בינוני את השיער מבלי מגע כלל באצבעות הידיים –עד לקבלת ייבוש מלא .בשיטה זו תיהני משיער עם מראה בריא ומלא תנועה ובעיקר ללא קשרים.

עיצוב שיער – אילן מרגלית רמת גן
צילום –אשל עזר



עמוד זה נצפה: 514 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור