חיפוש באינדקס עסקים

חצות ליל האהבה – LOLITA LEMPICKA MIDNIGHT

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 ינואר 2010

לוליטה למפיקה, מעצבת האופנה הפריזאית, משיקה זו השנה החמישית את מהדורת הולנטיינ’ס המסורתית והחושנית: LOLITA LAMPICKA MIDNIGHT. למפיקה משיקה בכל שנה במהלך חמש השנים האחרונות, גרסא מוגבלת, שונה, סקסית ושערורייתית בחושניותה, המהווה את המתנה האולטימטיבית לקראת הולנטיינ’סחצות ליל האהבה - LOLITA LEMPICKA MIDNIGHT דיי, יום האוהבים.

הניחוח של מהדורת חצות ליל האהבה הוא התמצית של תווי הריח העצמתיים והחושניים בבישום. מסוכן ושערורייתי מכל החוויות אותן חווה חוש הריח. המהות החושנית של הליקריץ עוצמתית ומסתורית והיא המעניקה לניחוח פן חושני ובשרני. המהדורה החמישית של לוליטה מידנייט, מהדורת 2010, תשוקתית יותר מאי פעם.

כאשר זוג אוהבים נפגש בהיחבא, נתיבי התשוקה בהם הם פוסעים, מסחררים ומהממים, והלילה הבלתי נשכח והתשוקתי הזה, אשר קשר את גורלם לנצח- הוא שיא אהבתם. אדום הוא צבע הרגשות, החושים הבוערים, והוא בוער בליבו של ערב מיוחד.

"אדום מזוהה עם תשוקה ועם נשיות בלתי מתפשרת. זהו צבע שמעלה את הביטחון העצמי והולם תווי אופי נשיים ועצמתיים" טוענת לוליטה למפיקה, ומעטרת את בקבוק הזכוכית הסגול כהה בקישוט בצבע אדום לוהט ובפונפון חוטים תואם. הבקבוק בדמות תפוח, נשאר בצורתו המקורית בהשראת החטא הקדמון של אדם וחווה.

הניחוח של מהדורת הלילה מורכב מאלמנטים חושניים, אציליים ונדירים המעבירים חוויה יוצאת דופן של ניחוחות. הניחוח הממכר מורכב מנקטר פרחים דומיננטיים: ההתפרצות של הלקריץ החושני והחזק, המור, הסיגלית, פרח היסמין הענוג והמרגיע, ובבסיסו של הניחוח ניתן למצוא את הווניל המעשיר את הניחוח הנשי והסקסי לאורך זמן.

תכולה: 80 מ"ל, או דה פרפיום
מחיר לצרכן: 584 ש"ח



עמוד זה נצפה: 441 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור