חיפוש באינדקס עסקים

ניחוחות בושם אביבי – בשמים לקראת עונת אביב קיץ 2009

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 אפריל 2009

לניחוח השפעה רבה על חיי היום יום שלנו. למשל, כאשר יוצאים לחופשה אנו נוטים לקחת בושם בעל ניחוח התואם את מצב רוחנו. יש לציין כי מצב הרוח הוא אחד הגורמים המשפיעים על יצירתו של ניחוח חדש. גורמים נוספים הם אנשים, מרכיבים חדשים וטכנולוגיה חדישה.
אלינור פיק, מנהלת מותג קרבטרי & אוולין מקבוצת לפידות מוסיפה כי חוש הריח אצל האדם המודרני הוא חוויתיניחוחות בושם אביבי - בשמים לקראת עונת אביב קיץ 2009 בעיקרו. כאשר לריח פעולה כפולה – האחת היא השפעת הריח על המוח והשנייה היא השפעתו הכימית על הגוף. הריח הוא למעשה עניין של מצב רוח. בייחוד בימים אלו, הריח יכול לעזור ביצירת סביבה רגועה ונעימה.
הריחות נחלקים לכמה קטגוריות כאשר העיקריים שבהם: רומנטיקה, אנרגיה ונינוחות. כלומר, ריחות מסוימים יעודדו רומנטיקה, או יוסיפו אנרגיה. לניחוח יש השפעה רבה עלינו, פרט לעובדה כי הוא תורם לבידול שלנו מאחרים. הוא עוזר לנו להעלות זיכרונות מתקופות שונות, מאירועים וחופשות. המונח "עוגת מדלן" של מרסל פרוסט מדבר על הזיכרון הלא רצוני, הזיכרון החוויתי והמקרי. כוונתו היא, כי ישנם ניחוחות ומוצרים מסוימים המזכירים לנו חוויות וזיכרונות מהעבר שלפתע צצים בראשנו, בעקבות הרחתו של ניחוח מסוים. לכן, יש הממליצים לקחת לחופשה בושם שלא הרחנו קודם לכן. הניחוח החדש מתקשר מבחינתנו לזיכרונות החדשים שנוצרו בעבר. בכל פעם שנתבשם באותו הבושם, אותו זיכרון יצוץ.
אלינור פיק, מנהלת מותג קרבטרי & אוולין מקבוצת לפידות מסבירה כי ריח הוא זיכרון אסוציאטיבי הפועל באופן פיזיולוגי, ולכן כאשר מתבשמים (ולא בהכרח על עצמנו אלא גם בסביבתנו) בריח המתקשר לרעננות, ניקיון ואביביות, אנו חשים גם בהתחדשות וברעננות. על ידי כך בעצם, המוח פועל לטובת הגוף. איך זה עובד? ובכן, הריח הוא אחד החושים המסתוריים שקשת ההשפעה שלו רחבה ועמוקה. אדי הריח עוברים מהאף אל מרכז המוח, שם הוא עובר תהליך של עיבוד מידע לזיכרון חוויתי – אסוציאטיבי. הפרופיל של ריח הגוף שלנו (ופרופיל הפרומונים שלנו), הוא ייחודי ומקושר ישירות לרצף הגנטי. זהו רצף שקובע את המצב הפוטנציאלי של הבריאות והרווחה שלנו. כפי שבאהבה אנו מחפשים אחר הפרטנר המושלם, אחר החצי השני שלנו שישלים אותנו, כך גם בבישום. יש למצוא את הפרטנר המתאים, כלומר, למצוא בושם שהפרופיל שלו משלים באופן מושלם את שלנו. אנו מחפשים אחר ריח שישלים אותנו, שיהיה מושלם עבורנו. ריח שבקרב הסביבה יקושר אלינו וייתפס כמייצג אותנו ואת אישיותנו.
ניחוחות בשמים, הן אחת הדרכים של האישה לשדר סקס וחושניות, מבלי לומר זאת במפורש. אחד הקריטריונים החיוניים לאהבה, הוא הניחוח. הריח הוא הגורם הראשוני למשיכה מינית, ואחד המרכיבים החיוניים לכימיה בין בני זוג. בושם קשור לסקס ומהווה עבור נשים, אמצעי לשליחת מסר ללא מילים. מסקר שפורסם באתר הארץ, נכון ל-13/01/08, המתנה השנייה שהכי היינו רוצים לקבל אחרי כסף במזומן (57.5%), היא בושםאפטר שייב (32.4%). לעונות השנה ישנה משמעות כשמדובר בבישום. מצבו הביוכימי של העור משתנה מחורף לקיץ לכן יש מקום להתאים בושם שונה לכל עונה. מאז ומתמיד הייתה נטייה לבחור ריחות קלילים רעננים ולא משתלטים לקיץ וריחות עמוקים וחמים יותר לחורף.
מחקרים רבים קבעו כי הגנים, סוג העור, התזונה, מצבינו הבריאותי והגיל (שינויים הורמונאליים) קובעים את הריחות שלנו כאנשים פרטיים. עוד נקבע, כי הבושם תלוי בגורמים חיצוניים כמו טמפרטורה ורמת לחות. הבשמים שאבו מאז ומתמיד את השראתם מהלכי הרוח החברתיים, האופנה והתקופה בה הם נוצרו. למרות זאת, בחירת בושם נשארה תמיד עניין של טעם והתאמה אישית. עולם הבישום מוכר לנו פנטזיה. אשליה של רגש, תשוקה וריח, הרבה ריח. גם לאחר בחירת והתזת הבושם על הגוף, לא תמיד תתקבלנה תוצאות שוות. שינויים הורמונאליים והרגלי תזונה יביאו לתוצאות שונות של ריח מאדם לאדם. תקופת הריון, גיל המעבר ותזונה מתובלת מאוד ישפיעו ישירות על הניחוח. גם לסוג העור השפעה על הניחוח. ככל שהעור שמן הבושם עמיד יותר. עור יבש, לעומת זאת, דורש בישום חוזר או שימוש בקרם גוף בניחוח הבושם או נטול ריח כבסיס, על מנת שהבושם ייתפס טוב יותר. ככלל, קרם גוף מומלץ לשימוש לפני הבושם שכן מולקולות הריח נתפשות היטב על עור לח ומוזן. את הבושם כדאי להתיז על "נקודות הדופק" שנמצאות בפרקי הידיים, בכפלים הפנימיים של המרפק, מתחת (ולא מאחורי) תנוחי האוזניים, בתחתית הצוואר ומאחורי הברכיים. מומלץ גם להתבשם מסביב לטבור מאחר וזהו האזור המכיל את אחוז השומן הגבוה שיוצר חום ושומר כך על הניחוח לאורך זמן. יש לשים לב לאופן התזת הבושם. אין לשפשף יד אחת באחרת שכן עצם השפשוף פוגע בניחוח ומעקב את התפתחותו על העור. מי טואלט ניתן להתיז על הבגדים והשיער ממרחק מה, לעומת פרפיום שמיועד אך ורק לנקודות הדופק ובכמות מזערית.
טיפ – במידה ובגד ספג ריח של בושם מסוים, רצוי לעשות שימוש חוזר אך ורק באותו בושם. שימוש בבושם שונה עלול ליצור ניגוד ניחוחות ולגרום לתוצאה של ריח לא נעים.
הרצליה אשכנזי, מנהלת תחום קוסמטיקה ברשת סופר פארם, מסבירה על אופי הבחירה בבושם על ידי נשים: על פי הערכות סופר פארם, שוק הבישום בישראל עומד על כ-670 מליון שקל. 58% נשים, 42% גברים. האישה הישראלית קונה בממוצע 5-6 בשמים בשנה. נשים נוטות להיות טרנדיות ואוהבות להתחדש מפעם לפעם. בעיקר בתחום הבישום, הן אוהבות להחליף את הניחוח לעיתים קרובות. לפיכך, הן יבחרו בבקבוקים של ה-50 מ"ל ולא בבקבוקים הגדולים יותר (מהווים 80% מרכישות הבשמים ברשת). הנטייה לגיוון גוררת איתה גם נאמנות מותג/מוצר קטנה יחסית – רוב הנשים בישראל אינן נשארות עם אותו בושם לאורך שנים ומחליפות את הניחוח האישי תכופות. אחת הסיבות לכך היא מודעות גבוהה לפרסום. השפעת הקמפיינים היא משמעותית. לנשים בישראל יש צורך גדול להיות עדכניות והן מאמצות במהירות שיא מוצרים חדשים. בהעדפתן לריחות, שונות הישראליות מהאירופאיות; בשל האקלים הישראלי ישנה נטייה לרכוש בשמים חמצמצים ואווריריים ופחות ריחות מתוקים. מאותה סיבה גם מעדיפות הישראליות לרכוש את האו דה טואלט, במקום הפרפיום ה"כבד" יותר. רוב צרכניות הבשמים בישראל מתאימות את הבושם לקרם גוף, בכדי לא ליצור ניגוד של ניחוחות. הגברים הישראליים, לעומת זאת, נוטים לשמור על נאמנות למותג, ולרכוש את הבושם שאליו הם רגילים. עדות לכך ניתן לראות בבושם ’רושאס’ לגבר, הנמצא בראש רשימת הבשמים הנמכרים ברשת ב- 10 השנים האחרונות. מכיוון שהגברים אינם נוטים להחליף בשמים, הם יעדיפו לרכוש את בקבוקי ה- 100 מ"ל.
ורדה שחף, מחברת סופט-טאץ’, מסבירה על המגמות הנפוצות בשוק הבישום הנשי: שוק הבישום הנשי בארץSexy darling בושם חדש של קיילי מינוג מוערך בכ-80 מיליון דולר, כשהחברות והמותגים המובילים בשוק חולשים על % 5-3 ממנו. נשים נוהגות להשתמש באופן קבוע בשלושה עד חמישה בשמים, בהתאם למצב הרוח שלהן, ללבוש ולאירוע המדובר – עבודה, מפגשים חברתיים, שמחות, מזג אויר וכדומה. בשנים האחרונות, בעקבות נטיית נשים צעירות לנסות בשמים וניחוחות חדשים, מתפתחת מגמה חדשה של שיווק בשמים באריזות קטנות יחסית, של 75-50 מ"ל במחירים הנעים בין 200-100 שקל. שינוי מהותי זה מאפשר לנשים לרכוש בשמים ולהתחדש ללא הפחד "להיתקע" עם כמות גדולה של בושם עליו הוציאו סכום כסף נכבד.
מגמה נוספת בשוק היא הרצון להתאים באופן אישי את הבושם בהתאם למצב הרוח ולאירוע כאמור, ע"י שימוש בקרם גוף מבושם התואם לתווי הבושם, להשלמת וקבלת הניחוח הרצוי. כיום ניתן לזהות בבירור פלח שוק פוטנציאלי של צרכניות הנמצאות על גבול הבשמים היוקרתיים והמותגים המובילים (prestige market) והשוק העממי, המוגדר mass market. את פלח שוק הביניים הזה ניתן לכנות mastige market, והוא כולל נשים בגילאים 40-20 בעלות השכלה של 10 שנות לימוד ומעלה הגרות באזורים עירוניים ונוטות לשילוב בשמים עם קרמים מבושמים. גם הרשתות מזהות את הצורך הצרכני ומתחילות לבנות קטגוריית mastige. המענה של חברת סופט-טאץ’ לפלח שוק זה הוא יבוא בישום כמו הסדרות של דיויד וויקטוריה בקהאם, קיילי מינוג וקייט מוס. לצרכנית הישראלית בקיץ יש העדפה לבישום שמשלב משהו רענן, פרחוני ולבן יחד עם מתיקות קלילה. לצרכן הישראלי ישנה עדיפות בקיץ לסוג ניחוח רענן, כחול וירוק בשילוב של תבלינים הנותנים ארומה מסתורית יותר.
סיריל ג’אה (Cyrille Jahin), המדריך הראשי הבינלאומי של טיירי מוגלר, מנדב טיפים לבישום:
– התיזי ענן של בושם באוויר ועברי דרכו; הענן יעטוף אותך בניחוח ללא התחושה של מגע אלכוהולי על העור.
– לאחר ביצוע "טקס הענן" וממש לפני היציאה מהבית, התיזי שתי התזות "ענן" נוספות על החולצה או הסוודר; התזת "ענן" בושם לעבר הבגדים, מומלצת על בדים טבעיים כגון צמר, כותנה, משי וכו’.
– לבישום בערב: מומלץ להתיז ענן של בושם על החלק הפנימי של הבגד ולהניחו על קולב. בזמן המקלחת והאיפור, הבושם יתנדף מעט מהבגדים וייצור תחושב נפלאה של ניחוח ללא אלכוהול.
– בנוסף לשיטת הענן, כדאי לחזק את הניחוח גם בכמה נקודות אסטרטגיות:
לגבר – על השיער שמעל לקו האוזניים ובאזור החזה;
לאישה – על קו השיער, מהמצח ועד הצוואר ובנקודות הדופק בגוף – סמוך לשורש כף היד, מאחורי האוזניים,
בחזה, מאחורי הברכיים ובעצם, בכל מקום בו את רוצה שינשקו אותך.
– לאחר שימוש ממושך, עלולה להיווצר הרגשה שהניחוח האהוב השתנה: בכדי להשיב את התחושה הבתולית של הפעם הראשונה, מומלץ להשתמש בקרם גוף מאותה הסדרה, יחד עם הבושם.Signature - הבושם החדש של דיוויד וויקטוריה בקהאם
– חשוב לזכור: כדי לבחור בושם, רצוי לא לנסות יותר משלושה ניחוחות שונים.

טיפים לבישום לעונת האביב והקיץ – מאת אורלי עוז שמואל, המדריכה הראשית של קלרינס:

– הניחוח המומלץ באביב ובקיץ, הוא ניחוח של מעבר – בין הניחוחות העמוקים, החמים והעמוסים יותר של החורף לרעננות המעוררת והעדינה של בשמי הקיץ. הקיץ הישראלי הינו ארוך וחם. לכן, כשיוצאים לרחוב, מומלץ להתבשם בבשמים קלילים על בסיס של מים וקרח מאשר בשמים מתוקים ועשירים. הרעיון הוא להרגיש רעננות וחושניות, בדומה לתחושה לאחר מקלחת של בוקר שעוטפת אותנו לאורך כל היום.
– מומלץ להתרחק מבשמים שעיקר המרכיבים שלהם הינו על בסיס של תבלינים, ולהשתמש בבשמים המרכיבים תמציות של פירות הדר ופרחים כגון חבצלת לבנה או ורד ורוד רך.
– גם לגבר מומלץ להשתמש בריחות קלים ורעננים בתרכובת ריחות המעוררת את חוש הריח. כדאי שהבשמים לגבר יהיו מבוססים על מרכיבים הנותנים קונוטציה של קרירות.
– טיפ – בעונת הקיץ, מומלץ להתבשם באזורים שאינם חשופים לשמש, מכיוון שהשילוב של בושם על העור וקרני שמש חזקות, עלול לגרום לפיגמנטציה. לכן, נתיז את הבושם, על החלק הפנימי של הבגד ודש הבגד ובאזורים בגוף אשר לא חשופים לשמש.

ועוד עצות לבחירת בושם לקראת עונת הקיץ – מאת הרצליה אשכנזי, מנהלת שיווק תחום קוסמטיקה ובישום ברשת סופר פארם: עונת הקיץ, בשונה מעונת החורף, גורמת לבלוטות בעור להפריש ריח באופן מוגבר, זאת בשל הלחות והטמפרטורה הגבוהה. שילוב של ריח בושם דומיננטי עם ריח הגוף המוגבר גורם לעירוב ריחות לא נעים.
הנה מספר עצות לבחירה נכונה של בושם לקיץ:
– יש לבחור בושם שהוא או דה טואלט ולא או דה פרפיום, כי הוא פחות עמוק ומתאים ליומיום.
– כדאי לברר על יצרנים המשיקים בשמים נטולי אלכוהול לקראת עונת הקיץ.
– מומלץ בקיץ למצוא בושם בריחות רעננים ולימוניים ופחות ריחות מתוקים וכבדים שמתאימים לעונה הזו, בנוסף עור הגוף שומני יותר בעונת הקיץ והבושם נתפס עליו טוב יותר ואין צורך בריח כבד או עמוק.Tonino Lamborghini - טונינו למבורגיני
– מומלץ למצוא ריחות שיעניקו תחושת ניקיון ריחות המבוססים על פירות קיציים או על ריח אקווה.
– כדאי להקפיד להיות נקיים בעת הקניה ונטולי בושם לחלוטין.
– בכל מקרה באופן כללי בעת הקנייה חשוב לא להריח
יותר מ-3 ריחות בזה אחר זה, כדי לא לטשטש את חוש
הריח.
חשוב להמתין מס’ דקות לאחר ההתזה ולא להריח מיד כי אז נריח רק את ריח האלכוהול.
– בעונת הקיץ בשמים נוטים יותר להתנדף לכן חשוב לשמור על בקבוק הבושם במקום מוצל ויבש, רחוק ממקור חום או שמש ישירה.
– מומלץ לנסות את הבושם על העור ולא על נייר הרחה כי ריח בושם נקלט אחרת על אנשים שונים במיוחד בעונה בה הגוף מפריש יותר זיעה.
– עצמו עיניים כאשר מריחים את הבושם – כך חוש הריח יפעל באופן מוגבר.

הבשמים הבולטים של הקיץ הקרוב – בשמים לגבר:

PORSCHE DESIGN FRAGRANCES
בעוד השם פורשה מעלה מיד אסוציאציות לשיא של יצירתיות ויוקרה בתחום הרכב, הוא גם משקף עולם מורכב של אלגנטיות, הקפדה, חדשנות וחיפוש מתמיד אחר שלמות, הן במובן הטכני והן במובן העיצובי. כל אותם ערכים שניתן למצוא בכל אחת ואחת מן היצירות של "פורשה דיזיין סטודיו". הגבר מייצג גבריות טבעית, אלגנטיות מולדת, נינוחות ברורה. תווי הבסיס כוללים דגשים חמים ועציים של פטצ’ולי ופריחת אורנים, המובלטים על ידי העדינות החושנית של הקטורת, כל אלו משולבים ביחד כדי להעניק תחושה של רוגע ושלווה. מהרמוניות קפואות מטאליות לתחושות עציות חמימות, הניגוד הוא בלתי צפוי, חדשני ומושך מיד. בושם יוצא דופן, המתמזג במלואו עם הגבר המתבשם בו. קו המוצרים: א.ד.ט 80 מ"ל – 450 שקל, ניתן להשיג בישראל בחנויות נבחרות של סופר-פארם, ניו פארם ומשביר.

טונינו למבורגיני
לראשונה בארץ, טונינו למבורגיני משיק בושם חדש לגברים ב- 3 ניחוחות Mitico, Feroce,ו- Forza. מפגש עם העולם של טונינו למבורגיני הוא מפגש עם היסטוריה ומסורת איטלקית. עם ההתמקדות בבישום והיותו מונע על ידי תשוקה וכוח אמונה, יצר בשמים ייחודיים במינם לגברים עם הסטייל והשיק האיטלקי.
Mitico:The Legend Tonino Lamborghini – ההשראה לניחוח ולמותג שאובה מאגדה איטלקית בה הגבר הופך לאגדה בזכות עצמו. הגבר שפורץ את הדרך ומשאיר את חותמו. ניחוח אוריינטלי רענן משולב במנטה, מנדרינה, מוסקט, עץ הארז ומושק.
Forza: The Power Tonino Lamborghini
– הניחוח נולד מחוזק האישיות של ה"שור", המהווה את סמלHUGO Element - מבית הוגו בוס המותג. הכוח בתוך הגבר המונע על ידי ה"אני מאמין שלו". ניחוח מושק ארומאטי המשולב בפירות הדר, פלפל, עלי תה לימון עם נגיעות פטצ’ולי ואלגום.
Feroce: The Character Tonino Lamborghini
– ניחוח חי המביע גם הוא את כוחו וחוזקו של השור. הצד הכוחני , החיוני והבלתי מתפשר של הגבר של הגבר הכריזמטי. ניחוח עצי-פירותי המשולב במוסקט, קינמון, עץ אלון ופטצ’ולי. א.ד.ט 100 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן:89.90 שקל. להשיג ברשתות הפארם המובחרות. הבושם משווק על ידי חברת SOFT TOUCH.

HUGO Element
בית הבישום של הוגו בוס משיק את HUGO Element. הניחוח הגברי והדינאמי מאופיין באנרגיה היצירתית והמדליקה של העיר, והוא מעוצב עבור "החיה האורבנית" אשר חיה ונושמת את העיר. הגבר של HUGO Element מקבל מהעיר השראה ומרגיש יצירתי, ובתמורה מפיח בעיר חיים חדשים ומעורר השראה במי שהוא פוגש בדרכו. הוא יודע בדיוק איך לנווט בעיר והיכן נמצאים היסודות היצירתיים שלה. הניחוח מושפע מן האנרגיה של ארבעת היסודות. נקודת המוצא היצירתית הייתה להציע פרשנות דרך הניחוח, לפיסת אבן גרניט, אשר נוצרת מהשפעה ישירה של ארבעת היסודות: נוצרת מתוך האש, הופכת לחלק מן האדמה, נשחקת באוויר ובמים. הוגו אלמנט, א.ד.ט 90 מ"ל במחיר השקה מיוחד 250 שקל ומקבלים תיק של הוגו מתנה. ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל ובמשביר החדש לצרכן.

הבשמים הבולטים של הקיץ הקרוב – בשמים לאישה:

בוס פאם פרש של בוס
הניחוח מגלם באופן מושלם את הנשיות הקלילה והעליזה. בוס פאם פרש מבית בוס, בגרסת או דה טואלט, הוא הבושם האידיאלי לאירועים נינוחים יותר. בזכות המרקם הרענן שלו, הטומן בחובו ניחוח מרומז של פרחים לבנים, הוא מעורר בעדינות את אישיותה האמיתית של האישה. בוס פאם פרֶש מאפשר ליהנות מסגנון עכשווי ונטול מאמץ בכל עת. הניחוח הקליל והרענן הוא תערובת עדינה של מנדרינות ודומדמניות שחורות לצד תווים מודגשים שלאנג’ל - טיירי מוגלר פריחה לבנה. הוא מקרין רעננות מרומזת, ובכל זאת אלגנטית. בוס פאם פרש א.ד.ט 75 מ"ל מחיר השקה: 250 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל ובמשביר החדש לצרכן.

LACOSTE Love of Pink
הבושם הוא הביטוי המלא לנשיות ולחיוניות רומנטית. בעל ניחוח נעים שנבנה על הרגש והדמות של לקוסט פינק. לקוסט Love of pink, הוא חברה הכי טוב של הבחורה בדרך להתנסות בהתאהבות. הניחוח הוא שילוב בין עקצוץ של דם תפוז וקליפת לימון טרייה ותוססת, מלווה בנגיעות של מגנוליה ורודה חושית ונשית. פרח חבוש ו stephanotis, האנרגיה הנשית מופרשת על ידי סנדלווד מעודן. להשלמת הניחוח משתמשים בנשיקת וניל חלומי ומשתהה, מה שהופך את הניחוח לסם החיים הכובש את האהבה. א.ד.ט 50 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 355 שקל. א.ד.ט 90 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 461 שקל. ניתן להשיג בכל רשתות הפארם, אפריל ומשביר.

Sexy darling בושם חדש של קיילי מינוג
הבושם החדש מבית קיילי מינוג מהווה המשך לפריצתה של מינוג האוסטרלית, לשוק הניחוחות. הניחוח החדש של קיילי מינוג משקף פאן סקסי מתפרץ. בכל צורת ההתגלמות שלה, בין אם היא נערת רוק, נסיכת פופ, או הנערה של השכן , קיילי מוערצת בזכות יופי עוצר נשימה והסקסיות הטבועה בה. כעת, הניחוח המפתה החדש נלכד בבקבוקLACOSTE Love of Pink סקסי דרלינג המשלב בתוכו ניחוחות פרחוניים. הניחוח של סקסי דרלינג נבנה סביב פרח אקזוטי בושם belle de nuit, ורד אדום המועצם על ידי mouth-watering pear note. כמו כן, שילוב של מעטה מושק ואלגום היוצרים חותם ייחודי , מעודן וענוג של הניחוח. התוצאה: ניחוח ייחודי המגלם את נשיותה הסקסית והזוהרת של קיילי מינוג. בושם סקסי דארלינג א.ד.ט 75 מ"ל מחיר לצרכן: 335 שקל. ניתן להשיג בחנויות וברשתות הפארם המובחרות. הבושם מופץ על ידי חברת SOFT TOUCH

כריסטינה אגילרה
כריסטינה אגילרה השיקה בושם חדש בחתימתה האישית, בניחוח המבטא את הרוח הפרובוקטיבית שלה ומשקף את הנשיות המפתה שלה בשם כריסטינה אגילרה. ההשראה לניחוח הייתה הזיכרונות הריחניים שלה: "בשבילי, יסמין היה תמיד שם נרדף לזוהר של כוכבות הקולנוע הגדולות, כך שרציתי לשלב אותו ממש מהרגע הראשון. זהו ריח נפלא כל כך ואני אוהבת את המסורת הארוכה שלו בתעשיית הבשמים המסורתית. התו של תה הדומדמניות הושפע מירח הדבש שלי. הריח הפירותי והמגרה שלו מעלה בי אסוציאציות מאושרות; אני נזכרת איך ישבנו על המרפסת בבאלי, צפינו בשקיעה החמה ולגמנו קוקטייל פירות צונן. בעיני, זו תמצית האושר ושמחת החיים של ירח הדבש שלי," מסבירה כריסטינה אגילרה.
כריסטינה אגילרה א.ד.פ 75 מ"ל מחיר השקה מיוחד 229 שקל.

טיירי מוגלר מציג: בושם במרקם קרם ותחליב העוטפים את הגוף שעות ארוכות
בבושם אנג’ל "מנת היתר" של פצ’ולי היא זו שתופסת מיד את תשומת הלב. החושים, הנמצאים במצב של "שוק ריחני", מבולבלים בתחילה, לפני שהם נשבים לחלוטין על ידי המתיקות הטעימה של שוקולד פרלין וקרמל. בתוך המערבולת החושית הנועזת הזו, ניתן למצוא גם אקורד מעודן של וניל ודבש. מוגלר עושה שימוש בטכנולוגיה ייחודית ומהפכנית, מולקולת ה-IDS® ביחד עם ה-DNA של הבושם (אנג’ל), מסייעת בהאטת התנדפות הניחוח ומפעילה מחדש את הבושם למשך היום עם כל נגיעה של הבגד על העור או כאשר חום הגוף עולה. באמצעות פלאי הטכנולוגיה, תווי הגורמה האוריינטלי של אנג’ל נשארים נאמנים לעוצמה של השעה הראשונה. קרם גוף מבושםקרבטרי & אוולין - אינדיה היקס באריזת צנצנת 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 355 שקל. להשיג בחנויות המורשות של טיירי מוגלר באפריל, בסופר- פארם, במשביר ובניו פארם.

קרבטרי & אוולין מציגים בושם של אינדיה היקס:
קולקציית "אינדיה היקס", מבוססת על חוויותיה האישיות של אינדיה, אשר חיה על אי יפהפה בקריביים ושואבת השראתה מחוכמת האיים הטבעית, פרחי ועצי האיים האהובים עליה, הסגנון של איי הודו המערבית ומפות עתיקות. "או דה טואלט מגלם את אווירת האיים עם ניחוח מרומם של חבצלת החוף, פירות הדר ופירות טרופיים מרעננים, ושילוב של פריחת התפוז, יסמין לילי וריח ים". שילוב רך של חבצלת החוף, הדרים, פריחת תפוז, פירות טרופיים, יסמין לילי, דקל ירוק ותווים של ריח ים. א.ד.ט 100 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 245.90 שקל. את מוצרי קרבטרי & אוולין ניתן להשיג בבתי המרקחת המובחרים ברחבי הארץ, ברשת סופר פארם, ובמועדוני הבריאות והספא – "סייבקס". לבירור סניף קרוב 1-700-70-90-33

הבשמים הבולטים של הקיץ הקרוב – בשמים לו ולה:

PUMA urban motion לגבר ולאשה
PUMA urban motion
, הבושם החדש לגבר ולאישה מיועד לדור העכשווי הטכנולוגי של בני עשרים פלוס, בושם המתאים לקצב החיים הדינאמי שלהם. מהרכבת התחתית לרחוב, מהבאר לקלאב. בושם קליל, טבעי ונמרץ בדיוק כמו אלו המשתמשים בו. הבשמים מתפרצים בפרץ אנרגיה ראשוני בתווים עליונים של הדרים רעננים, ומאוזנים עם בסיס חמים וחושני הממחיש זרימה בתנועה. PUMA urban motion לאישה מלא חיים והופך לניחוח חושני ומסקרןכריסטינה אגילרה כמו הנערות העדכניות שנעות בקלילות לקצב סגנון החיים המהיר שלהן. PUMA urban motion לגבר משקף את הבחורים הדינאמיים והטרנדיים שזזים לקצב התנועה שלהם.

Replay
הבשמים עוצבו בהשראת ה"בוהו שיק" ובהשראת הוינטאג’, אך יחד עם זאת הם מקוריים לחלוטין. העיצוב משתמש ברמזים מהעבר ומשלב אותם עם טוויסט רענן ועכשווי, לא עוד ניחוח מעצבים נוסף. Replay לאישה בושם מפתה, צבעוני ומלא ביטחון המבטא סגנון וגישה חדשים. הבושם הוא בהשראתה של נערה צעירה, שובבה ובוהמיינית הנהנית מהחיים. Replay לגבר ממריץ את החושים, ומעורר השראה ויצירתיות. הבושם העצי-ארומאטי מקרין במידה שווה אנרגיה, ציפייה ושליטה, ומהווה את בן הלוויה המושלם לגישה בטוחה ובוהמיינית לחיים.

Signature ניחוחות חדשים לדיוויד וויקטוריה בקהאם
הבושם הזוגי החדש Signature של דיוויד וויקטוריה בקהאם הוא חגיגה מסעירה לסטייל החדש ולרוח החדשה שמציג הזוג המרתק והמרגש. הבשמים ב-2 הרמוניות המבטאות את הזוגיות של הבקהאמים: ניחוח אחד גברי ועמוק, וניחוח שני עדין ונשי, שניהם יחד מועשרים בחושניות. לדברי דיוויד וויקטוריה בקהאם: "רצינו ש-Signature ישקף את התשוקה המשותפת שיש במערכת זוגית מצליחה. שני הניחוחות חוגגים את האינדיבידואליות של כל אחד מאיתנו אך יחד עם זאת מעביר את המסר של זוגיות ושותפות חזקה". בושם סיגנצ’ר לו א.ד.ט 50 מ"ל מחיר לצרכן 291 שקל. בושם סיגנצ’ר לה א.ד.ט 75 מ"ל מחיר לצרכן 353 שקל. ניתן להשיג בחנויות וברשתות הפארם המובחרות. הבושם מופץ על ידי חברת SOFT TOUCH



עמוד זה נצפה: 664 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור