חיפוש באינדקס עסקים

ציוד למספרות – לא רק מספריים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 מאי 2010

 

   מספרת דקל סבן - קרית מלאכי. ציוד וריהוט: חברת יניב שושן ציוד למספרות.
המספרות הפכו להיות מרכזי טיפוח יוקרתי המציע מגוון טיפולי יופי וטיפוח ולא רק שירותי עיצוב שיער לצד אווירה ובילוי איכותיים. חלק ניכר מהשינוי הגדול נובע מעיצוב המספרה, הריהוט והציוד הנמצאים במקום והכי חשוב – האווירה שמשרים בעל המקום ועובדיו על הלקוחות.
בכתבה זו נתמקד בנושא הציוד והריהוט למספרות.

  
במהלך נסיעות לחו"ל לצורך רכישת ידע מקצועי, השתתפות בתערוכות ואפילו סתם טיול משפחתי, מעצבי השיער הישראליים נחשפים לטרנדים אופנתיים של עיצוב המספרות האירופאיות (בעיקר), דבר המשפיע על בחירת עיצוב המספרה שלהם. 
   מספרת אלון שריקי - חיפה. ציוד וריהוט: חברת יניב שושן ציוד למספרות.
כיום, ניתן למצוא בישראל מגוון מספרות וסלוני יופי העומדים בשורה אחת עם סלוני יופי מובילים בעולם ונראים לא פחות טוב ולעיתים אף יותר ממספרות ומרכזי טיפוח בלב ניו יורק או פריז.
  
ענף הציוד למספרות הפך להיות חלק מרכזי בתעשיית עיצוב השיער והטיפוח בישראל. מדובר בענף שלא רק מספק פנים, מספריים ומברשות עיצוב לשיער, אלא מרכז לוגיסטי המציע מגוון רחב של רהיטים למספרה ומכשור ברמה מקצועית גבוהה וברמה אסתטית מרהיבה ומעודכנת. 
   
מעצבי שיער המקפידים על האווירה במספרה לא מספרת יואל ברמי - תל אביב. ציוד וריהוט: חברת יניב שושן ציוד למספרות.
יסתפקו עוד בעמדת חפיפה פונקציונאלית אלא יעדיפו
עמדת חפיפה מעוצבת, צבעונית ומעודכנת אופנתית המתאימה בעיצובה למראה ולאווירת המספרה. 

   
כיסאות עבודה, עמדות חפיפה, דלפקי קבלה, כסאות המתנה כמו גם מספריי ספר מקצועיים (מטסוזקי – לדוגמא), מכשור חשמלי כמו פנים עד אביזרים כמו מברשות – כל מה שצריך על מנת ליצור אזור עבודה נעים לספר ומזמין ללקוחה ניתן למצוא כיום במרכזים המתמחים באספקת ציוד למספרות. חלק מספקי הציוד אף מציעים בנוסף גם שירות של מעצב פנים מטעמם המתמחה בעיצוב מספרות.
    מספרת Hair Eco - זכרון יעקב. ציוד וריהוט: חברת יניב שושן ציוד למספרות.
קיימות שלוש דרכים לרכוש ציוד למספרות.
האחת – להתקשר ולהזמין ביקור סוכן שטח שיבוא לשיחה עם הספר ויביא עימו קטלוג מוצרים למספרה. השניה – להגיע לביקור אצל ספק ציוד למספרות (בד"כ בימי שני..) ולהתרשם פיזית מהציוד למספרות המוצג במקום. השלישית – להתרשם ממגוון הציוד והריהוט דרך אתרי האינטרנט של הספקים.

   
מעצבי שיער רבים משלבים בין שלושת הדרכים, וראשית בוחנים את מגוון הפריטים דרך אתרי האינטרנט ולאחר מכן מגיעים לספק הציוד על מנת לחוש ולראות את המוצרים הנבחרים. 
   
במידה והמספרה עוברת מהפך ועיצוב מחדש על ידי מעצב פנים, חשוב להגיע יחד עם מעצב הפנים על מנת להבטיח את המשכיות הקונספט העיצובי אותו מוביל מעצב הפנים תוך כדי הבטחת הפונקציונאליות של הציוד למספרה.
   
בין הספקים המובילים בתחום הציוד והריהוט למספרות ניתן למצוא את חברת יניב שושן ציוד למספרות, המתמחה בריהוט וציוד יוקרתי ואיכותי למספרות. ביקור באתר של חברת יניב שושן ציוד למספרות יבהיר שמדובר במקום המציע את הגישה המקצועית ביותר, במבחר עיצובים, גוונים וסגנונות רחב ביותר.

ציוד למספרות – לא רק מספריים
תמונות (מלמעלה):
דקל סבן,
אלון שריקי, יואל ברמי – תל אביב, Hair Eco – זכרון יעקב.



עמוד זה נצפה: 835 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור