חיפוש באינדקס עסקים

יגאל ויצמן – הטרנדים החמים של עיצוב שיער קיץ 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 מרץ 2010

 

לקראת עונת קיץ 2010, מציג מעצב השיער יגאל ויצמן את הטרנדים החמים בתחום עיצוב שיער.
בקיץ 2010 מגוון האפשרויות הוא גדול. חגיגה שלמה של צבעים ומראות עומדת לבחירתך. תוכלי לבחור בתספורת קארה מדורגת הבנויה שכבות מדורגות עם קצוות מלוטשים ושוליים ברורים. תספורת זו מדגישה את יגאל ויצמן - הטרנדים החמים של עיצוב שיער קיץ 2010 מבנה הפנים שלך ומציגה לראווה את הצוואר מכיוון שהאורך בתספורת זו נע בין קו האוזן לקו הכתף. קו פוני מעוצב הולך נהדר עם תספורת קארה מדורגת כזו במיוחד אם פוני מתאים למבנה הפנים שלך.
אם את מעדיפה שיער ארוך יותר, לכי על עיצוב שיער ארוך וגלי. גלי השיער השנה צריכים להיראות טבעיים כשהשיער נע בטבעיות וגולש סביב פנייך. המראה הוא טבעי ויכול להיות בנוי משכבות שיער סביב הפנים, מדורג במיוחד להדגיש את מבנה הפנים.
אלו המעדיפות שיער חלק, ישמחו לשמוע שבקיץ 2010 השיער החלק חוזר למקומות הגבוהים ברשימת הטרנדים, רק שהקיץ השביל חוזר לאמצע והשיער גולש משני צידי הפנים בדירוג קופצני. נשים בעלות שיער מתולתל, גלי או מקורזל המעוניינות להציג שיער חלק, יכולות לבצע טיפול החלקה יפנית.
במראה השיער הפזור הדירוג הוא השולט בעיצוב לקיץ 2010. בכל אורך שיער, קצר, בינוני או ארוך, הקו המדורג, שממסגר את פניך הוא המוביל.
חדשות טובות לנשים המתקשות בתנאי האקלים הישראלי להסתובב עם שיער פזור. הקוקו חוזר השנה למרכז העניינים. לא קוקו מרושל, לא זנב סוס מיקרי אלא שיער אסוף מסוגנן ואלגנטי, קוקו גבוה על הקודקוד, כזה שיוסיף לך כמה סנטימטרים לגובה, שנפתח ממרומי הקודקוד למניפה של שיער ארוך וגולש, הוא אחד הטרנדים המעניינים שתפסו חזק מאוד בעיר הסרטים לוס אנג’לס ומתאים מאוד לעונת הקיץ החמה והדביקה שלנו.
ומה עם הצבע? צבעי הקיץ עשירים ומרשימים במיוחד מחום חם ועמוק, גוונים של שוקולד ועד הבלונד פלאטין הזוהר שבוהק באור השמש. צבע נכון ועכשווי יכול להוסיף תבלין למראה השיער שלך בכל עת והצבעים של קיץ 2010 מיועדים להרשים ולהקסים.
כמובן, שהדרך הנכונה לבחור את עיצוב השיער שלך לקיץ 2010 היא להיפגש עם מעצב שיער ולהקשיב לרעיונות שלו. מעצב השיער יוכל להתאים עבורך את סגנון השיער האולטימטיבי. שיער שיחמיא וישלים עבורך את מראה הקיץ שלך. הגישה המקצועית של מעצב השיער שלך היא המפתח למראה שיער מדהים בקיץ 2010.

יגאל ויצמן – מעצב שיער המתמחה בתחומים תסרוקות, החלקה יפנית, תוספות שיער.



עמוד זה נצפה: 441 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור