חיפוש באינדקס עסקים

התאמת צבע לק – הטיפים לטיפוח עד קצות האצבעות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 ינואר 2011

התאמת צבע לק – הטיפים לטיפוח עד קצות האצבעותהרגע האהוב עליי בכל בניית ציפורניים או מילוי ציפורניים הוא הרגע בו עלי להחליט איזה צבע לק למרוח על הציפורניים. אבל, האמת היא שעם כל האפשרויות והמגוון האדיר שעומד בפני הבחירה קשה.
אז הנה כמה טיפים שהעניקה לנו חברת נייל סטודיו – החברה המובילה בארץ לבניית ציפורניים לגבי בחירת צבע הלק הנכון:

  • צבעים רכים פסטלים עדינים מזוהים בדרך כלל עם צבעים לקיץ, לאביב ונערות צעירות. צבעים כהים, דרמטיים ובעלי נוכחות מודגשת מזוהים עם עונת החורף או עם נשים בשלות יותר.
  • פעם חשבו שצבע הלק חייב להיות דומה לצבע השפתון. כיום עם שפע הגוונים ההתאמה הזו נעשתה לא רלוונטית. עדיין התאמה של גוונים בין הלק לשפתון יכולה להוות גורם משלים למראה הרמוני ונעים לעין. לק בצבעים כהים ילך יפה עם שפתון בצבעים כהים. לק בגוונים קרים יתאים לשפתון בגוונים קרים וכדומה.
  • צבעים חדשניים – מבחר צבעי הלק התרחב וכולל כיום גוונים שאמותינו וסבתותינו לא חלמו אף פעם שיוכלו למרוח על הציפורניים. גוונים מטאליים בגוונים של תפוז, למשל. הבחירה בגוונים חדשניים כאלה קשורה להתאמת צבע הלק לגוון עור הידיים. אחרי הכל הציפורניים הן המשך של אצבעות הידיים. צבע לק מסוים יכול להעניק לכפות ידייך מראה חיוור וחולני בעוד צבע אחר יכול להוסיף קלאסיות אלגנטית לכפות ידייך. אם את לא בטוחה – בדקי את הצבע על ציפורן אחת והסתכלי באור יום על התוצאה.

טיפ אחרון וחשוב בנושא ציורים וקישוטים על הציפורניים – מרבית בונות הציפורניים יכולות להראות לך תמונות של קישוטי ציפורניים שהן עשו. התמונות האלה יעזרו לך לבחור את הסגנון שנראה לך. קחי בחשבון שהקישוט יישאר איתך עד למילוי הבא או עד שתחליטי לבוא ולהחליף אותו. בחרי בקישוט ציפורניים שיתאים לסגנון האישי שלך, לצבעים שאת לובשת בדרך כלל ולאורח חייך. לא כדאי לבחור קישוט לפי מצב הרוח שלך או של בונת הציפורניים באותו רגע. את עלולה למצוא את עצמך עם ציור קומי מעורר חיוך על הציפורניים כשאת, למשל, את בחיי היומיום שלך עובדת כמנהלת "קשוחה"…



עמוד זה נצפה: 530 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור