חיפוש באינדקס עסקים

בניית ציפורניים בשיטת ה-EDGE – ולנטינה דניסנקו

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 יוני 2010

חברת נייל סטודיו ערכה אתמול את הכנס השנתי שלה במלון לאונרדו סיטי טאוור ברמת גן בהשתתפותן של מאות טכנאיות ציפורניים מרחבי בניית ציפורניים בשיטת ה-EDGE - ולנטינה דניסנקוהארץ ואירחה את אלופת העולם בקישוטי ציפורניים ולנטינה דניסנקו שהגיעה במיוחד כדי להדגים טכניקות קישוטי ציפורניים והציגה את שיטת בניית הציפורניים הייחודית שפיתחה – EDGE.

>> היכנסו לגלריית תמונות נייל סטודיו כנס ציפורניים 2010

לאחר שירדה מהבמה, ערכנו עימה ראיון אישי בעזרתה של נטלי מובר (מנהלת סניף ראשון לציון של רשת נייל סטודיו) שתרגמה עבורנו:

  • בראש: האם ביקרת בעבר בישראל?
    דניסנקו: לא, זו הפעם הראשונה שלי כאן במדינה הנפלאה שלכם ואני חייבת להודות שהופתעתי לטובה מהאירוח והיחס המדהים שאני מקבלת מחברת נייל סטודיו במהלך השהות שלי כאן.
  • בראש: כמה זמן את עוסקת בתחום בניית הציפורניים?
    דניסנקו: למעלה מ-10 שנים.
  • בראש: באילו מוצרים השתמשת בהדרכה שעשית היום?
    דניסנקו: אני מסרבת להתפשר על איכות החומרים שבהם אני עושה שימוש. לאחר שבחנתי את מוצרי חברת נייל סטודיו החלטתי להשתמש בהם ואני חייבת להודות שהם היו מעולים ואני מאוד התלהבתי מהאיכות שלהם.
  • בראש: מה דעתך על רמת קישוטי הציפורניים של הטכנאיות הישראליות?
    דניסנקו: הרמה הפתיעה אותי לטובה, אך למקשטות הציפורניים יש עדיין לאן להתקדם מבחינה מקצועית. שוק קישוטי הציפורניים מתקדם ומשתכלל מידי יום ואני ממליצה לכל אחת מהטכנאיות להמשיך ולהשתלם באופן קבוע בקורסים וכנסים בכדי שתוכל לשפר ולחדד את יכולותיה המקצועיות.
  • בראש: מה היית מציעה לטכנאיות הציפורניים לעשות כדי לשפר את יכולותיהן המקצועיות?
    דניסנקו: לחיות את המקצוע. הן צריכות להבין שבנייה וקישוטי ציפורניים זה לא רק מקצוע זוהי דרך חיים. עליהן להשקיע בלימודים, להתמקצע באופן שוטף ולהישאר מעודכנות בכל החידושים שיוצאים אל השוק המתפתח הזה. ככל שהן ידעו יותר כך הן יוכלו להציע ולהתאים ללקוחותיהן את הטיפול והעיצוב המתאים להן ביותר.
  • בראש: מה את מציעה לטכנאית המעוניינת להתבלט מעל לסטנדרט?
    דניסנקו: עבודה איכותית ללא פשרות, להטמיע טכנולוגיות וטכניקות חדשות, להשתלם באופן קבוע. אני יודעת שאני נשמעת כמו תקליט שבור, אבל זו הדרך היחידה להתקדם ולהיות הטובה ביותר. טכנאיות רבות מסיימות קורס בניית ציפורניים ויוצאות לעבוד. לעיתים עוברים מספר חודשים או אפילו שנים, ללא ביצוע השתלמויות מסודרות, דבר המוריד את הרמה המקצועית של הטכנאית.
  • בראש: את המצאת שיטת בניית ציפורניים בשיטת ה-EDGE, ציפורניים זוויתיות, כיצד הגעת לזה?
    דניסנקו: את שיטת ה-EDGE המצאתי מתוך רצון להציג מבנה ציפורניים ייחודי. בתחילה חששתי מעט שיאמרו עליי שהשתגעתי אך לאחר תקופה קצרה החששות התפוגגו, המחמאות הגיעו והמשכתי לפתח את שיטת ה-EDGE ורשמתי אותה כפטנט.
  • בראש: האם העיצוב של הציפורניים בשיטת ה-EDGE אינו מפריע להתנהלות היומיומית שלך?
    דניסנקו: לא. למעשה עד לפני כשנה עוד הייתי עושה כביסה ביד והציפורניים לא נשברו. מכיוון שהציפורניים מגיעות בזווית – הן חזקות יותר ומאפשרות להציג ציפורניים ארוכות ללא חשש משבירתן. ברור שאורך הציפורן צריך להתאים לאופי הפעילות היומיומית, אבל אני כבר רגילה לאורך של הציפורניים ואני מבצעת איתן את כל הפעילות היומיומית שלי.
  • בראש: האם את עושה שימוש בחומרים מיוחדים לצורך הבנייה?
    דניסנקו: לא. החומרים בהם אני משתמשת לצורך יצירת ציפורני ה-EDGE הם חומרים המשמשים גם לבניית ציפורניים רגילה.

 בניית ציפורניים בשיטת ה-EDGE - ולנטינה דניסנקו
בניית ציפורניים בשיטת ה-EDGE – מימין לשמאל: נטלי מובר (מנהלת סניף ראשל"צ נייל סטודיו) יחד עם ולנטינה דניסנקו.



עמוד זה נצפה: 590 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור