חיפוש באינדקס עסקים

א-ב בקישוטי ציפורניים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 דצמבר 2010

א-ב בקישוטי ציפורנייםהכל התחיל לפני כמה שנים כשטכניקות לבניית ציפורניים החלו להגיע ארצה מארה"ב. נשים הבינו מהר מאוד את היתרון של בניית הציפורניים, את היכולת להיות עם ציפורניים ארוכות ומטופחות כל הזמן בהשקעה מינימאלית של זמן ומאמץ. נשים החלו להבין גם את הפוטנציאל העסקי בתחום עיסוק זה ובתי ספר לבניית ציפורניים נפתחו כמו פטריות לאחר הגשם.

הטרנד הראשון בתחום קישוטי הציפורניים היה הפרנץ’. החלוקה של הציפורן היוצרת מראה מטופח של ציפורניים ארוכות, מראה קלאסי שמתאים לכל אחת וכל סגנון וטעם.
היצירתיות של בונות הציפורניים ותמונות של עבודות שנעשו בחו"ל החלו להשפיע על התחום ולהניע את נושא קישוטי הציפורניים קדימה. קישוטים שנעשו ידנית עם מכחול, פרחים קטנים מצוירים ביד, לבבות, שתי וערב ושאר עיצובים הפכו להיות פופולאריים כשהחלו להגיע ארצה גם מדבקות ועזרים אחרים המסוגלים ליצור קישוטי ציפורניים מרהיבים במגוון סגנונות לכל טעם והעדפה.

טרנד קישוטי הציפורניים המשיך לצבור תאוצה ונשים כיום רואות בציפורניים שלהן ובקישוטי הציפורניים שלהן אביזר אופנה מרכזי וחשוב המבטא את טעמן וסגנונן האישי.
כיום ניתן לבצע קישוטי ציפורניים במגוון טכניקות ושיטות ובמגוון חומרים:

  • א-ב בקישוטי ציפורנייםפיסול באקריל – החומר מאפשר יצירת קישוטים אומנותיים מיוחדים ותלת ממדיים. ניתן לפסל על הציפורניים פרחים תלת ממדיים, פרפרים וצורות אחרות. כיום בתחרויות קישוטי ציפורניים עולמיות ניתן לראות יצירות אומנות מדהימות על ציפורניים.
  • בלינג בלינג – שילוב אלמנטים נוצצים, אבנים, יהלומים, נצנצים ותכשיטים בקישוטי הציפורניים. הציפורניים המקושטות בבלינג בלינג הן תכשיט אמיתי בקצות האצבעות.
  • צבעי אקריל – מאפשרים ציור על הציפורניים. הטכניקה הזו אחראית לציורים מרהיבים של פרחים שנראים כמעט אמיתיים, של פרנצ’ים בגוונים וציורים עתירי דמיון ואומנותיים במיוחד.
  • קישוטי אייר בראש – האייר בראש הוא מכשיר להתזת צבע המאפשר ציור ברמת דיוק מדהימה על הציפורניים. באמצעות שבלונות המונחות על הציפורניים ניתן ליצור קישוטים כיד הדמיון ולאחר הסרת השבלונה מתקבל מראה נקי ומדויק של הציור.

בין החומרים והעזרים המשמשים לקישוטי ציפורניים ניתן למצוא כיום גם תחרה, מדבקות מים, חותמות, מדבקות גירוד ועוד. שימוש בטכניקות שונות ובחומרי שונים יעניקו לציפורניים אפקטים מגוונים המתאימים לכל אישה וטעמה.

לבונות הציפורניים המקצועיות מומלץ להישאר תמיד מעודכנת, ללמוד ולהשתלם בתחום קישוטי הציפורניים כיוון שלא פעם מה שמבדיל בין בונת ציפורניים אחת לשנייה הוא הרמה האומנותית וקישוטי הציפורניים שלה.
בין הקורסים ללימודי בניית ציפורניים וקישוטי ציפורניים ובין ההשתלמויות הרבות הקיימות בנושא אני ממליצה לבחור בבית ספר שאת בטוחה שיעניק לך את המידע המקצועי ברמה הגבוהה ביותר, כך שכשתסיימי את הלימודים או ההשתלמות תוכלי להמריא על כנפי היצירתיות של עצמך ולהציע ללקוחותיך קישוטי ציפורניים מדהימים שירשימו את הלקוחות ויגרמו להן להמליץ עליך לחברותיהן.

בהצלחה



עמוד זה נצפה: 551 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור