חיפוש באינדקס עסקים

בצל המלחמה: תעשיית היופי חוגגת השקה למגזין פרופאשן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 ינואר 2009

כ-650 איש הגיעו בערב יום שני האחרון למועדון הלונה בחיפה, לחגוג את השקתו של מגזין היופי החדש של ישראל, מגזין פרופאשן. האירוע, שנערך בשיתוף בראש, פורטל היופי הישראלי, אירח מאפרות, מעצבי שיער, קוסמטיקאיות ובונות ציפורניים, שהגיעו לברך את מגזין פרופאשן וליהנות ממופעי שיער על הבמה, מיצגי איפור גוף ועמדות איפור פנים לקהל.
 
"למרות המצב הקשה ששורר בדרום וברגשות מעורבים, החלטנו להמשיך עם התכנון המקורי ולקיים את הערב" אומר מנכ"ל בראש, דודו בלחנס "חלק מהצוות שלנו מגוייס בצו 8 ומשתתף בלחימה בדרום, אך התרומה של חיילי צה"ל להשבת השקט בדרום, היא זו שמאפשרת לנו להמשיך בשגרת חיינו". האורחים באירוע ההשקה, רובם חיפאים, היו בצידו השני של המתרס בתקופת מלחמת לבנון השניה. "מגזין פרופאשן כבר אמור היה להתחיל את פעילותו לפני שנתיים, אך המלחמה הקודמת ששיתקה שליש מהמדינה והכניסה את כולנו למצב שונה, החזירה את התוכניות למגירה" מספר שניר כחלני, עורך מגזין פרופאשן "הפעם, אחרי שכבר הופיעו ארבעה מגזינים, החלטנו, בהתייעצויות רבות ולאחר לבטים רבים, להמשיך כמתוכנן במסר שאומר שלא נכנע ונמשיך בשגרת חיינו".
 
כשמוזיקה טובה מתנגנת במקום, עלו על הבמה המרכזית זה אחר זה, מעצבי שיער בשואו תסרוקות ותספורות מלווה באיפור מקצועי לדוגמניות שביצעו אנשי ביה"ס לאיפור של יוסי ביטון: רשת האמנים המונה את חזי יצחק, שלומית חג’ג’, אורן ישראל ומרקו ספדי, העלתה שואו תסרוקות ערב. לאחר מכן, מעצב השיער ניסו אשכנזי במופע גזירות על הבמה. לסיום עלה צוות מוטיה רובין בשואו מקסים של תסרוקות ושמלות ערב בסימן פתיחתו של סניף OMC בישראל שרומן רובין משמש כנשיא הסניף הישראלי.כמו כן השתתפו באיפורי גוף נטלי לצ’ינסקי שאיפרה את הדוגמנית סיוון הורביץ בסימן  מלחמה ושלום ,והמאפרת הראשית שובל מהמרכז לכלות פאני .  
 
לצד הבמה, המאפרות מביה"ס של יוסי ביטון איפרו את הקוסמטיקאיות ובונות הציפורניים שהגיעו לאירוע ההשקה והעניקו לבאות האירוע מתנה ייחודית: קורס איפור בן שני מפגשים, ללא תשלום, מיוחד להשקת פרופאשן, בהדרכתו של אמן האיפור יוסי ביטון שהשיק זה עתה את סדרת מוצרי האיפור החדשה שלו B Cosmic.
 
האירוע הינו ראשון מבין סדרה של שלושה אירועים המתוכננים להשקה של מגזין פרופאשן. האירוע הבא יערך ביום שני, ה-26.1.2009 ב"מיו אירועים", יד חרוצים 11 בתל-אביב. האירוע השלישי והאחרון יערך בבאר-שבע, אך לנוכח המצב המלחמתי שבאיזורה הדרומי של הארץ, טרם נקבע סופית מועד קיומו.
 
הזמנות לאירוע ההשקה התל-אביבי כמו גם תמונות וסיקור נרחב מערב ההשקה החיפאי, תוכלו למצוא בפורטל היופי הישראלי Barosh.co.il  שמלווה את מגזין פרופאשן וגם את אחיו הגדול, מגזין לה ז’ורנל הותיק, מגזין עיצוב השיער המוביל בישראל, לאורך כל הדרך ומעניק חשיפה תקשורתית אינטרנטית מושלמת לנעשה בתעשיית היופי הישראלית.
בצל המלחמה: תעשיית היופי חוגגת השקה למגזין פרופאשן
צילום:סטודיו רועי סרוסי.
 
ניסו אשכנזי במופע גזירות מטורף
צילום:סטודיו רועי סרוסי.


עמוד זה נצפה: 472 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור