חיפוש באינדקס עסקים

וולה פרופשיונלס – טרנד וויז’ן 2008

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 ספטמבר 2008

וולה פרופשיונלס – טרנד וויז’ן 2008

כבכל שנה כך גם השנה, מציגה וולה פרופשיונלס, את ארבעת הטרנדים הבולטים של 2008 במראות שוניםוולה פרופשיונלס - טרנד וויז’ן 2008 ומגוונים, המגדירים את האישה הפוסט מודרניסטית מחדש. המיקוד השנה הוא באיזון הפנימי וחוסר האיזון במראה השיער ובטקסטורה שלו.
קבלת העצמי – אי השלמות כשלמות, המתחברת בהרמוניה עם האישיות הפנימית והסביבה. הצבעים המובילים העונה הם: גווני הדבש, חום טבעי ונחושת ומאידך צבעים מעושנים קרים – בלונד בהיר מאוד, עד אפור-חום וכסוף.

 

  • וונדרלנד –  Wonderland

    טרנד המתאים למציאות המתרחשת בשנים האחרונות – החזרה לטבע. בשנה הזו אנו מחבקים, מאמצים ומוקירים את הטבע. הטבע מהווה את מקור הרומנטיקה וכיום הוא נתפס כטבע עילאי – הימלטות ירוקה מהחיים כולם.
    מראה הוונדרלנד, בא לידי ביטוי במראה הפשוט והלא מתאמץ.  בוולה פרופשיונלס מכנים אותו "המראה הנערי – השובבי", המזכיר את דמות טינקרבל, שיער לא בהכרח מסודר ומאורגן, כאשר אורכים משתנים יאפיינו את התספורות של הטרנד.
    הגוונים המאפיינים את הוונדרלנד: בלונד בהיר מאוד וגווני דבש עד חום כהה טבעי.
  • תפארת מינראלית – Mineral Splendour

    המים הם השפע הטבעי האולטימטיבי הטהור והנדיר ביותר שקיים עלי אדמות. המים נשפכים, הם שקופים ומזינים והם בעלי תנועה ודינאמיות. וולה מוקירים את המים הקיץ הזה ומאדירים אותו עד כדי כינויו – פאר מינראלי.
    מראה הפאר המינראלי הוא בקווים עגולים ודינאמיים, כמו תנועת המים, קווים א-סימטריים מכוונים, תנועתיות בשיער וחלק קדמי ארוך מהחלק האחורי.
    הגוונים השולטים בפאר במינראלי: בלונד אפור, כסוף ועד חום טבעי.
  • פקטורי ליריק – Factory Lyrics

    "שירת בית החרושת" – פאר היצור בשיאיה. היופי אשר נוצר מלא כלום, מעפר ואפר. כמו בייצור בבית החרושת, הטרנד מגיע מתוך השראת יצירה יש מאין, המאפיינת את התקופה הפוסט מודרנית.
    הטרנד מדגיש את המציאות המטושטשת עם ההדהוד והחלל הגדול והקר, לצד אי שלמות מושלמת. מראה הטרנד יהיה בקווים א-סימטריים קיצוניים, הרמוניה משתנה בין הקצר מאחור לארוך מקדימה, מראה מעט מתכתי, המאפיין את הפקטורי לצד יצירתיות פרועה. הגוונים המאפיינים את הטרנד: צבעים מעושנים קרים של חום טבעי כהה, בלונד בהיר וכסוף.
  • קוטור אלור –  Couture Allure

    הנשיות והוט קוטור בשיאן. צורות בעלות עוצמה קיצונית המאופיינות באישיות נשית מתפרצת ומבט פנימי על הווייתה של האישה. מראה המשלב רכות, יופי ועדינות עם חוזק, תעוזה וכריזמה.
    אישה החיה את חייה הכפולים: הקרייריסטים הנוקשים והתובעניים, לצד היותה אישה רומנטית ומעודנת.
    מראה השיער יהיה בקווים עגולים במיוחד, אך בצורות גיאומטריות קיצוניות, בקווים אחידים מוגדרים ומסודרים ובצבעים אחידים: שחור טבעי ונחושת אדמדם.
 
חברת "וולה פרופשיונלס" העולמית, מובילה בתחום טיפוח השיער משנת 1880, ומיוצגת בלמעלה מ- 150 מדינות ברחבי העולם. בחלוף השנים, כשבאמתחתה יותר ממאה שנות מסורת ומורשת ארוכת ימים, מהווה "וולה פרופשיונלס" את האוטוריטה בתחום השיער, סמל למקצועיות והשראה לחדשנות.
 
הקליקו על התמונות לצפייה בגלריה המלאה.
 

 

 



עמוד זה נצפה: 486 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור