חיפוש באינדקס עסקים

הקוקוס התאילנדי והבראת השיער – קארין גל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 ינואר 2010

התכונות הנפלאות של שמן הקוקוס התאילנדי לשיער התגלו לראשונה במחקר, שערכה חברת דיקסון האיטלקית. השמן, כך הוכח, מכיל רמה גבוהה מאד של קראטין (למעלה מ- 90%) ובתנאים מסוימים יכול להיות בעל אפקט מהפכני לשיער. השמן חודר לתוך השיערה, משקם ובונה אותה מחדש. במחקר נמצא עוד, ששימור רמת הקראטין הגבוהה שבשמן יכול להתקיים בתנאים מסוימים בלבד.
המסקנות המחקריות הובילו את החוקרים בדיקסון לפיתוח תערובת שמנים טבעית, שמכילה שמן קוקוס תאילנדי יחד עם שמנים עשירים בלחות, כמו שמן זית, שמן גזר ואחרים. על-פי אותן מסקנות החליטו מפתחי המוצר, שלא להוסיף לו בשמים ומרכיבים אחרים, שיפגעו ביעילותו. אגב, גם ההחלטה לארוז את השמן באמפולות זכוכית ולא באמפולות פלסטיק היתה בגלל הרצון לשמר את תכונותיו המהפכניות. שמן הקוקוס התאילנדי המקורי, שפיתחה חברת דיקסון הפך להצלחה מסחררת ומשווק בישראל באופן בלעדי על-ידי חברת קארין גל.
על-מנת ליהנות מפעולת שמן הקוקוס התאילנדי יש להקפיד על הוראות השימוש: לאחר חפיפת השיער בשמפו המתאים יש לשטוף אותו במים פושרים, לנגב, לשבור את פיית האמפולה ולפזר את השמן לכל אורך השיער ולעסות אותו. מומלץ לסרק את השיער עם מסרק רחב שיניים. יש להקפיד על זמן המתנה בין 2 ל-3 דקות ולשטוף היטב. השארת השמן על השיער מעבר לכך עלולה להזיק לשיער. בזמן הטיפול אין להשתמש במוצרי טיפוח, כמו מסכה או מרכך.

הקוקוס התאילנדי והבראת השיער - קארין גל. צילום: רועי מנור.
הקוקוס התאילנדי והבראת השיער – קארין גל. צילום: רועי מנור.



עמוד זה נצפה: 402 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור