חיפוש באינדקס עסקים

הקולקציה החדשה של מותג התכשיטים "סשה"

פורסם מאת: בתאריך: 15 פברואר 2015

Sasha’s state of mind

Dive deep into your soul and find the beauty within

 

מי היא סאשה?

סאשה – שם בינלאומי לא מגדרי  המאפשר לכל  אחת ואחד שעונדים את התכשיט –- בארץ או בחו"ל, גבר או אישה –  להיות סאשה.   

 סאשה

 

הקונספט בבסיס המותג  Sasha’s State Of Mind , מושפע מתפיסת עולם  שתכשיטים הם פאן- משקפים את מצב הרוח שלנו כשאנחנו עונדים אותם. לכל השרשראות מוצמד חישוק נפתח  של סאשה המאפשר להחליף תליונים בקלות, וכך לעצב את התכשיט בהתאם למצב הרוח של העונדת. .

מגוון  התליונים עצום, העיצובים הם  פיגורטיביים  ובעלי משמעות  לפעמים גלויה לפעמים נסתרת .חלקם מעוטרים במשפטים עם משמעות עמוקה שכל אחד יכול לאמץ אל ליבו ,מה שטוען את התכשיט כולו במשמעויות נוספות. אחרים מעוצבים עם  קריצה הומוריסטית.

Sasha’s State Of Mind

 

העיצוב של  סאשה הוא  פיגורטיבי אורבני ומתאים לאופנת רחוב

כל התכשיטים ללא עופרת ללא ניקל וללא קדמיום., עשויי מחומרים שונים מתכות כגון בראס מצופות בציפויים שונים אקריליים עורות וקריסטלים כך שהמשחק העיצובי הוא רחב ביותר.

הקולקציה מורכבת מקבוצות של נושאים, למשל- "לוחמי החופש" חיות היער השחור, ממלכת הקסמים, לבבות .. וכל אחד מלווה בהלך הרוח של סאשה. למשל- בקבוצת state of heart  אפשר למצוא – love  holds  the key to your heart,
 

Sasha’s state of mind
 

היזמית והמעצבת שמאחורי המותג, רחל לוויתן, עסקה שנים בעיצוב פנים והלבשת הבית, בפרויקטים בארץ ובחו"ל . רחל רואה ב- Sasha’s State Of Mind עולם שלם של אקססוריז ובקרוב יתווספו למותג אביזרי אופנה נוספים כמו צעיפים ותיקים ייחודים.

.

מחירים: שרשראות כולל תליונים בין 300-600 ₪ , תליונים  מ-70-250 ₪ צמידם  מ 250 – 580 ₪

 

את תכשיטי Sasha’s state of mind  , נתן להשיג בחנויות אופנה ברחבי הארץ



עמוד זה נצפה: 552 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור