חיפוש באינדקס עסקים

טרנדים אופנתיים לאביב קיץ 2008

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 פברואר 2008

אופנה וסטיילינג - טרנדים אופנתיים לאביב קיץ 2008טרנדים אופנתיים לאביב קיץ 2008 – אתני אקלקטי, גיק שיק, נובו ריש וספארי, לא, זו התחלה של בדיחה אלא הטרנדים האופנתיים של המשביר החדש לצרכן שמציג את קולקציית אביב 2008 לנשים. מכנס עם מותן גבוה, מכנסיים מתרחבים, ג’ינס דק כולל בשמלות ובחצאיות ולא רק כמכנס 5 כיסים קלאסי, ג’ינסים בצבעים, פליסה גם בחצאיות ושמלות וגם בסרטי קישוט, חצאיות ושמלות מקסי, קולור בלוקס – חיתוכים צבעוניים על גבי הבגד, אוברולים, שרוולים מעניינים: קימונו, עטלף, בלון ומניפה, שמלות בכל העיצובים, הצבעים והדוגמאות, גזרת קומות – שמלות חצאיות וטופים עם קומות, פרחים – דפוס מוביל העונה. את כל הגזרות והעיצובים הללו ניתן למצוא בקולקצייה החדשה לאביב קיץ 2008 של המשביר החדש לצרכן. אופנה וסטיילינג במשביר החדש לצרכן.

טרנד אתני אקלקטי:

טרנד אתני אקלקטי ואופנתי, השואב את השראתו מתרבויות שבטיות שונות מסביב לעולם. הטרנד מאופיין בצבעוניות עזה ומגוונת המתפרצת בדפוסים אתניים – אפריקניים, רקמות חרוזים ססגוניות, דפוסי פרחים גדולים מהאיים הקריביים, קרושה ומקרמה בצבעוניות נועזת: פוקסיה, קורל, כתום, ירוק חוברים לצבעי בסיס כמו חום פחם ולבן.

טרנד הספארי:

בטרנד הספארי ניתן למצוא חליפות מכנסיים מחוייטות קלות במראה ספארי, הרבה כפתורים, שמלות חולצה עם חגורה במותן בדי כותנה, וואל בציפויים מבריקים מעט בדוגמאות טאי דאי דגרד’ה בגוונים טבעיים, אפורים ובז’ים.

טרנד הנובו ריש:

בטרנד הנובו ריש ניתן למצוא מראה נשי עשיר וסקסי, בהשראת פסטיבל קאן וחופי סאן טרופז בצרפת. הטרנדאופנה וסטיילינג - טרנדים אופנתיים לאביב קיץ 2008 מאופיין בגזרות של שרוולי קימונו ועטלף, מכנסיים מתרחבים, ז’קטים קטנים, חגורות מותניים ולא מעט שמלות נשיות וסקסיות באורכים שונים – החל במיני ועד למקסי שמטאטא את הרצפה. בטרנד הנובו ריש קיים שימוש רב בבדי סאטן ושיפון, דפוסי פרחים ומראה נשי מאפיינים את המראה העשיר החדש. טרנד הנובו ריש צבעוניות: קבוצות בשחור לבן הקלאסיים בדפוסים גיאומטריים. בצבעי פסטל – צהוב בננה וקורל נראים נפלא בסאטן, משי ושיפון ודפוסי פרחים.

טרנד הגיק שיק:

בטרנד הגיק שיק ניתן למצוא חצאיות קפלים, חולצות מכופתרות, מכנסיים עם מותן גבוה ועניבות קשירה בצוואר, מראה גיק אופנתי שחוזר אלינו, עם הרבה הומור ועיצוב.



עמוד זה נצפה: 535 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור