חיפוש באינדקס עסקים

קנת’ קול מציג את קולקציית אביב 2008

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 פברואר 2008

קנת’ קול מציג את קולקציית אביב 2008 – מעצב האופנה הניו יורקי קנת’ קול, מציג את הקולקצייה החדשה של נעלי הנשים לאביב 2008, הכוללת דגמים ייחודיים רבים במגוון סגנונות – החל בנעליים קז’ואל למראה יום יומי, כפכפים שטוחות, סנדלים ועד נעלי ערבקנת’ קול - קולקציית אביב 2008 מוקפדות. לאביב 2008 מציג מעצב על קנת קול קולקציה במראה אורבני – בהשראה ניו יורקית מתוחכמת ובקו נקי ומינימליסטי.
קולקציית הנשים מאופיינת בארבע ממגמות ייחודיות ובולטות:
מראה הגלדיאטור: סנדלים המגיעות עד הקרסוליים ואף מעליהם, עם רצועות החובקות את גב כף הרגל והקרסול. סגנון הגלדיאטור מככב גם בנעליים שטוחות, תוך שילוב שרוכים ואו אבזמים ובנעליים על עקבי קונוס ליומיום ולערב.
נעליים מתוכשטות: החל בנעלי אצבע ועד נעלי ערב, הקולקצייה החדשה עשירה בנעליים מתוכשטות עם מגוון אבנים ואו לולאות מתכת בגדלים שונים במראה קייצי ועשיר. לדוגמא: נעלי אצבע עם אבנים בגדלים שונים לאורך כל רצועות הנעל או עם אבן מרכזית אחת מקדימה או כפכפים בעיטורי אבנים או נעל ערב מעוטרת בלולאות מתכת על כל גב כף הרגל.
מראה יורדי הים: נעליים במראה המלחים מוצעות בקולקצייה בדגם של נעלי סירה סגורות עם פסים דקים בצבעים כתום או כחול, וכן בנעלי רוקי עם פלטפורמה מעוטרת בפסים דקים בצבעים כחול או צהוב ומאובזרות בכפתורים בצדדים לקישוט ובפפיון בקדמת הנעל.
סגנון ה-PIP TOE: סגנון הפיפטואו הסקסי ממשיך איתנו גם לעונת הקיץ. הקולקצייה כוללת מבחר רחב של דגמים בדוגמת הפיפטואו העדכנית: החל מנעלי יומיום קלאסיות, דרך נעלי ערב מסאטן או מעור בקו קלאסי נקי, סנדלי פלטפורמה עם עקב רוקי משהם, כפכפים על עקב קונוס קטן ועוד.
בקולקציית הנשים קיים שימוש במגוון חומרים נרחב: עור, סאטן, לכה (PATENT), קנבס, עור הפוך – זמש, גומי, שהם בעקבים, ושילובים של כל החומרים. הקולקצייה מאופיינת בצבעים קיציים כמו ירוק, טורקיז, ורוד, כתום, אדום, צהוב ולבן כמו גם צבעים מטאליים הממשיכים איתנו לעונת הקיץ: זהב, ברונזה וכסף  לצד הצבעים הקלאסיים: חום, שחור וקאמל. דוגמאות העיצוב מגוונות ומשלבות כיווצים, קשירות, פפיונים, אבזמים, אבנים בכל הגדלים, רצועות עור, שרוכי סאטן,דוגמת חורים בעור, מטבעות מתכת חלולות, תחרות, דפוסים וגימורים בצבעוניות שונה. העקבים העונה הם עקבי סטילטו מברזל בגובה בינוני, עקבי קונוס מככבים בקולקצייה, פלטפורמות,עקבי רוקי כולל עקבי פלטפורמה המשלבות שהם ופלסטיק, עקבים מצופים בעור וגם נעליים שטוחות. 

 



עמוד זה נצפה: 504 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור