חיפוש באינדקס עסקים

הצרת היקפים – כל השיטות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 מרץ 2009

 

קשה לחיות על חסה ומים, למצוא זמן וכוח לספורט ולעיתים מדובר במבנה גוף שמגוון שיטות ההרזיה לא יצליחו לשנות. מלבד שומן מיותר, נשים רבות נתקלות בבעיית הצלוליט או כפי שהוא מכונה "עור תפוז". צלוליטיס הוא שכבת שומן בחלקו התחתון של העור, שמופיעה כתוצאה מדחיסות של שומן. עשרות קרמים, תכשירים ותרופות סבתא נרקחו סביב הצלוליטיס, כולם ללא הצלחה יתרה. גם ניתוחים פלסטיים כמו שאיבת שומן לא יעילים והם אינם יכולים להעלים את הצלוליטיס. התשובה נמצאת בסדרת טיפולים לא פולשניים ושאינם כואבים בטכנולוגיות שונות. לתהליך קוראים – הצרת היקפים. בשנים האחרונות טיפולים אסתטיים לחיטוב הגוף הולכים ונעשים פופולאריים ומבוקשים יותר ויותר וכולם מבטיחים פתרון מהפכני להצרת היקפים, ללא התעמלות או ניתוח. סקרנו עבורכן את הטכנולוגיות החדישות כדי שגם אתן תוכלו להיראות 90-60-90.

  • אנרגית גלי רדיו
    חברת נובה לייזר, המייצגת בלעדית את חברת אלמה לייזר המפתחת ומייצרת מכשור מתקדם בטכנולוגיה חדשנית בתחום הרפואי והאסתטי, משווקת בארץ את מכשיר ה-SPA RF הממצק את העור, מטפל בקמטים וקמטוטים בפנים, משפר את מצב הצלוליטיס, מעצב ומפסל את הגוף ע"י תהליך של חימום רב שכבתי. מכשיר ה-SPA RF הינו פריצת דרך מדהימה המשתמשת בטכנולוגיית גלי רדיו, אשרהצרת היקפים - כל השיטות בטיחותה הוכחה בשימושים רפואיים מזה עשרות שנים. אנרגית גלי הרדיו גורמת ליצירת חום החודר עד לשכבת השומן (ההיפודרמיס), מהדק וממצב את הקולגן ורקמת החיבור גם על פני השטח וגם לעומק הרקמה. בעזרת הטכנולוגיה הייחודית "בתנועה" עם הידית המקוררת נוצר חימום הדרגתי עד לטמפרטורה הטיפולית הדרושה תוך שמירה מרבית על השכבה העליונה של העור (האפידרמיס) על מנת למנוע סיכון לפציעה או כאב. הטיפול במכשיר, שזוכה להצלחה אדירה בארה"ב ובאירופה ואף זכה להופעת אורח בסדרה "ניפ טאק", בטוח בכל גיל ולכל סוגי העור, וניתן לטיפול בכל חלקי הגוף באזורים בהם העור רפוי, מקומט וסובל מצלוליט. מטופלים מדווחים כי הטיפול נעים כמו מסג’ אבנים חמות. הטיפול מצריך מספר מועט של פגישות ללא כאב ותוצאות מדהימות. מספר הטיפולים הנדרש הינו בין 6-8 בממוצע הנעשים כל 2-4 שבועות. משך הטיפול הינו 45 דקות בממוצע.
     
  • אולטרה סאונד
    מכשיר הבלה קונטור שהינו פרי פיתוח ישראלי, מבוסס על טכנולוגית אולטרה סאונד בעוצמה נמוכה. זהו מכשיר לא פולשני המתמקד אך ורק ברקמה שומנית באזור שנבחר כמטרה. התהליך שנוצר הוא טבעי לחלוטין והוא מביא את השומן למצב זמין שניתן להשתמש בו בתהליך המטבוליזם, אפילו במצב של מנוחה. השיטה יעילה להפחתת צלוליטיס ושומן, יעיל לחיטוב מבנה הגוף והצרת היקפים: בטן ירכיים וזרועות, משפר את האיכות ומירקם העור, משפר את מראה סמני מתיחה וסימני לידה, הטיפול מגביר את שריפת השומנים ומסייע בתהליך ההרזיה. להצלחת טיפול הצרת היקפים אין צורך בדיאטה או בפעילות גופנית, אולם שילוב של פעילות גופנית ותזונה נכונה עם טיפולים במכשיר הבלה קונטור מביאים לתוצאות מאוד מרשימות. המכשיר פועל בהצלחה במדינות רבות בעולם, ובעל האישורים של משרד הבריאות הישראלי, מנהל המזון והתרופות האמריקאי- FDA ומנהל האישורים והסמכות האירופאי- CE Medical.

  • אימון ברטט
    עדי מאיר מרכז להצרת היקפים חיטוב וטיפוח העור ,יבואנית בלעדית למכשיר הDREAM HEALTHER -אימון ברטט ,הצרת היקפים וטיפול בצלוליטיס ללא מאמץ. טיפולי הצרת היקפים בטכנולוגיה שפותחה במחקר בפיקוח אוניברסיטאי – הרמת ישבן, שריפת שומנים, טיפוח עור הפנים וצרת היקפים ממוקדת לפי אזורים בעייתיים. המכשיר מוריד רמת כולסטרול ושומנים עודפים ומסייע במניעת מחלות לב-ריאה, עוזר להפחית את השומנים באזור הבטן ומתחת לפני העור, משפר את רמת חילוף החומרים, משפר את צפיפות העצם ומסייע בהתמודדות עם בריחת הסידן, מסייע בטיפול בבעיות בעמוד השדרה, מחזק את רצפת האגן ומונע דליפת שתן, משפר פעולת מעיים ומקל במקרי עצירות וכן מסייע בשיקום שרירים רפויים ומפרקים מוחלשים בעקבות פציעות וניתוחים.

  • תדר אלקטרוני
    אפק מדיקל סנטר משתמשים במכשיר המשוכלל לחיטוב והצרת היקפים, ה-vip. מכשיר VIP-LINE הוא מערכת תפעול המבצעת טיפול מלא לגוף ולפנים: הרזיה, מיצוק שרירים מיצוק העור והגמשתו. הטיפול במכשיר VIP מגרה את השרירים באמצעות תדר אלקטרוני ויוצר למעשה סימולאציה של פעילות גופנית. מאמץ גופני קשה גורם לירידה ברמת האינסולין ולעלייה ברמת האדרנלין בדם. תהליכים אלה מעוררים את הגוף להשתמש בשומנים מן הרקמה השומנית שלו כדי להשיג את האנרגיה הנחוצה לו. אם חוזרים על התהליך שוב ושוב משתפר מצב השומנים בדם. המכשיר מספק לשרירים על ידי פולסיםהצרת היקפים - כל השיטות אלקטרוניים, את אותו התהליך הנוצר תוך כדי פעילות גופנית ומבצע למעשה התעמלות לשרירים. טיפול בן 25 דקות במכשיר VIP הוא שווה ערך לאימון כושר בן 3 שעות. התוצאות הנראות מיידית: הצרת היקפים, מיצוק רקמות, העלמת נפיחויות ומתיחת פנים. בנוסף לכך חל שיפור משמעותי בזרימת מחזור הדם ובבניית הרקמות. השיטה היא אפקטיבית לבעלי עודף משקל, גם עודף משקל חמור, וכן לאזורים המועדים לפתוח והצטברות שומן: בטן, ירכיים, וכו’. היא מטפלת בו זמנית בשריפת הקלוריות ובמיצוק השרירים.
     
  • חימום שאיבה ועיסוי
    כללית אסתטיקה מפעילה את מכשיר ה-vela smooth הפועל בטכנולוגיה הממצקת ומחטבת את הגוף. המכשיר הממצק ומחטב את הגוף, פועל על חימום, שאיבה ועיסוי ובכך מעלה את חילוף החומרים בתאי השומן, מצמצם את קבוצות השומן ונותן מראה חלק לעור. באמצעות סדרת טיפולים במכשיר ה-vela smooth וטיפולי תחזוקה בתדירות נמוכה, ניתן להפחית את הצלוליטיס הקיים והופעת צלוליטיס חדש. המכשיר אף משפר את זרימת הדם וחילוף החומרים באזור המטופל, מעצב את הגוף וגורם לירידה בהיקפים, עד לפחתה משמעותית בהיקף האזור המטופל. כמו כן לעיתים יהיה ניתן לראות שיפור וטשטוש סימני מתיחה, במידה וישנם. מכשיר ה-vela smooth פועל בטכנולוגיה יעילה ולא פולשנית. המכשיר מורכב מראש ואקום המשפר את זרימת דם, אנרגיית גלי רדיו, הגורמים לחילוף חומרים יעיל בתאי השומן ולכיווצם, ועיסוי מכאני המשפר את הניקוז הלימפתי. כאשר המכשיר עובר על פני העור, האור האינפרא אדום הבוקע ממנו, מחמם את האזור המטופל ומעלה את גמישותו. במקביל תדר הרדיו, מחמם את תאי השומן מתחת לפני העור. כתוצאה מכך, עולה קצב זרימת הדם לתאי השומן וגובר תהליך המטבוליזם ברקמה השומנית. לאחר מכן מתבצע תהליך ואקום המשלב מסאז’ עמוק המניע את השומן בגוף ומאפשר שקיעת קולגן הגורמת לעור חלק יותר. עור מחודש ומשופר יופיע כעבור ששה עד שמונה טיפולים.

לפני שפונים לטיפול בצלוליטיס ו-הצרת היקפים:

  1. חשוב לבחור במקום רפואי מסודר אמין וותיק ובעל מוניטין בו ניתן ייעוץ והכוונה לפני הטיפול.
  2. חשוב שהטיפול ייעשה בידי אדם מיומן שעבר הכשרה מיוחדת לשימוש במכשיר כדי להימנע מתופעות לוואי לא רצויות.

 



עמוד זה נצפה: 635 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור