חיפוש באינדקס עסקים

הקוסמטיקאית הפרא-רפואית מימי לוזון

פורסם מאת: בתאריך: 2 מאי 2013

הקוסמטיקאית הפרא-רפואית מימי לוזוןכל אחת מאיתנו רוצה להיראות כמו נסיכה ביום חתונתה: עור הפנים צריך להיות מושלם וללא רבב, שופע חיוניות, האיפור צריך להיות עמיד ולהיראות רענן שעות רבות וגם עור הגוף אשר נגלה דרך מחשופי השמלה צריך להיות מטופח חלק ובעל גוון נכון.

איך עושים זאת וממה להיזהר? הקוסמטיקאית של הסלבס, מימי לוזון, מייעצת.
מימי לוזון: "חשוב מאוד, כבר עם הזמנת האולם, לתכנן את לוח הטיפולים שלך עד לאירוע . אל תגיעי למצב שאת קובעת  תור לקוסמטיקאית יומיים לפני האירוע, פעם ראשונה לטיפול פנים".

במקרים והעור בעייתי/שמן או יבש מומלצת סדרה של 4-6 טיפולים במרווחים של 21-30 יום בין טיפול לטיפול. אם העור הוא במצב טוב אפשר לעשות טיפול כחודש לפני האירוע, ועוד טיפול אחד יום לפני החתונה שזהו טיפול יופי, שבו לא מחטטים בעור, אלא רק מחדירים לחות או חמצן.

כמובן שסוגי הטיפולים המומלצים משתנים בהתאם לעור הכלה, אבל תמיד כדאי יום לפני האירוע להשקיע בטיפול יופי איכותי, לדוגמא:

  • טיפול חמצן –המעניק החדרה של לחות (חומצה האילרונית) לעור באמצעות לחץ קל של חמצן.
  • *COOLING TREAT- טיפול שניתן להתאים לפי סוג העור, ובו מחדירים לעור אמפולות ייעודיות ואח"כ אוטמים את העוזר בעזרת מסכה מקררת , לטיפול זה ניתן להוסיף טיפול הזהב, שמכיל 24k זהב למראה עור זוהר.
  • JET SKIN- טיפול חדשני ביותר של פילינג משולב עם החדרת חומרים בלחץ סילון של מים.

מימי ממליצה להיזהר מטיפולים אגרסיביים, במקרים של רגישויות שונות מחומרים פעילים במיוחד . חייבים להקפיד  שלקוסמטיקאית  יש תוכנית לגבייך עד לאירוע. ואם את באה רק לטיפול חד פעמי, הוא חייב להתקיים כחודש לפני החתונה – לא לעשות ניסויים על העור.

הקוסמטיקאית הפרא-רפואית מימי לוזון

עוד מומלץ להימנע  מ’לפוצץ’ פצעונים-  זה משאיר סימנים שקשה להיפטר מהם, וחשוב מאד כמובן לא להיחשף לשמש. חשיפה מוגזמת לשמש יכולה ליצור כתמים לעורר את בליטת החלב וליצור פצעונים וכמו כן לפגום באיפור שיראה פחות  טוב כאשר העור הוא אדמומי או שרוף.
רשימת ה- Check List  של מימי לטיפולי יופי: מה כדאי לבדוק?

  • במידה ולא מכירים את הקוסמטיקאית יש לבדוק האם יש המלצות וחוות דעת עליה וממי קיבלתם אותם
  • בשימוש במוצרי טיפוח חדשים  יש לבדוק את החומרים שבהם משתמשים, גם בבית וגם בטיפול. עדיף חומרים מוכרים,  ואם זה מוצר המכיל חומר שאיננו מכירות, אז לנסות קודם על איזור נסתר בגוף.
  • להקפיד על טיפולי פנים כשיגרה ולא רק באופן חד פעמי לפני החתונה.
  •  לחץ יכול לגרום לפצעונים – אז מומלץ לנסות להירגע ככל שניתן.
  •  הפנים הם בבואה של הנפש- ביום חתונתך כשאת כל כך מאושרת-  תהיי יפה בכל מצב.
     


עמוד זה נצפה: 526 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור