חיפוש באינדקס עסקים

מזותרפיה – טיפול אנטי אייג’ינג חשמלי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 פברואר 2011

מזותרפיה - טיפול אנטי אייג’ינג חשמליתחום האנטי אייג’ינג המתפתח מעמיד לרשות העוסקים בקוסמטיקה וקוסמטיקה רפואית מגוון שיטות לעכב את הזדקנות העור ולעיתים אך להחזיר את השעון אחורה במעט. אחת הדרכים המתקדמות לטיפולי אנטי אייג’ינג בעור הפנים והצוואר הוא המזותרפיה.
מזותרפיה מוגדרת כשיטה המאפשרת החדרה של חומרי הזנה לעומק העור, חומרים המיועדים לשפר את מראה העור כמו ויטמינים, נוגדי חמצון ועוד.
החדרה של חומרים אל תוך העור אינה דבר ברור מאליו, שהרי אם חומרים היו חודרים לעומק העור היינו מתנפחים בכל פעם שהיינו נכנסים לאמבט או לבריכה.
העור בנוי משכבות שהחדירה דרכן אינה פשוטה והמזותרפיה מאפשרת הגעה לעומק העור על ידי שימוש בהזרקה או בפולסים חשמליים.
הזריקות או הפולסים החשמליים חודרים את שכבת האפידרמיס העליונה של העור מחדירים לשם חומרים כמו ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, חומצה היאלורונית וכדומה ויוצרות שינוי מצטבר ומשמעותי במראה העור.
הטיפול מתאים לעור הפנים, הצוואר והמחשוף, הוא משפר את מחזור הדם, מעודד את תהליך ההתחדשות הטבעי של העור, מה שגורם ליצור מוגבר של סיבי קולגן ואלסטין האחראים למראה עור מוצק ומתוח. שילוב של מזותרפיה עם פילינג בטיפול ישיג תוצאות מהירות יותר.
מעבר להכשרה המיוחדת שצריכה קוסמטיקאית לעבור על מנת להציע טיפול מזותרפיה ללקוחותיה, דרושה הבנה עמוקה במנה העור ויכולת אבחון מדוקדקת של מצב עורה של הלקוחה על מנת לגרום לתוצאות הטובות והמהירות ביותר. אלה וסלבסקי – קוסמטיקאית רפואית ברחובות, היא אחת הטובות בארץ בתחום ונשים רבות גם מחוץ לאזור רחובות והשפלה מגיעות עד אליה ליהנות משמירה על עור מתוח וחלק ומראה רענן בכל גיל.

מזותרפיה – טיפול אנטי אייג’ינג חשמלי.
באדיבות: אלה וסלבסקי – קוסמטיקאית ברחובות.



עמוד זה נצפה: 455 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור