חיפוש באינדקס עסקים

הציפורניים כיום מהוות חלק בלתי נפרד מהלבוש

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 נובמבר 2007

ביום חתונתך את נראית קורנת, רגועה, ומוכנה לחוות התחלה חדשה – חיים משותפים עם הבחור שאותו בחרת. נרגשת מיום חתונתך - שרית פנחסהשיער, האיפור, הציפורניים, השמלה – הם חלק מהפיכתך לכלה שאת רוצה להיות. חשוב שביום המיוחד הזה תרגישי ושתראי במיטבך. החלק החשוב  בהפיכתך לכלה היא השמלה –  כדאי לך להקדיש את הזמן ולבחור שמלה שתהלום אותך ותהיה לטעמך. בחרי שמלה נוחה – כזו שתוכלי לשבת ולרקוד בה בנוחות. רצוי שבוע לפני החתונה להגיע למדידה אחרונה של השמלה וזאת בכדי למנוע אי נעימות ביום החתונה!

האיפור
– איפור הוא חלק בלתי נפרד  מההכנות. דאגי לעשות איפור ניסיון אצל המאפרת ולתאם את האיפור המתאים לך.האיפור אמור לשרוד שעות ארוכות בריקודים ובנשיקות ובחיבוקים הרבים , לכן הכיני לך תיק קטן לחיזוקים (ליפ גלוס, אודם, מגבונים, מייק-אפ).

השיער
– לכי לעשות ניסיון אצל מעצבת השיער דאגי לעשות תסרוקת אשר תהיה נוחה לך ושתתאים לך. צבע לשיערגוונים יש לעשות כמה ימים לפני החתונה ולא באותו היום!

הנעליים
– כמובן! בחרי נעל שתהיה נוחה לך. עקב נמוך מומלץ ביותר בכדי שתוכלי לעמוד, לרקוד וכו’ כל הערב עליהן. טיפ קטן :דאגי שיביאו לאולם נעליים נוחות בשבילך.

הציפורניים
– הציפורניים כיום מהוות חלק בלתי נפרד מהלבוש, חלק חשוב בהפיכתך לכלה, הרי הידיים שלך יהיו במרכז תשומת הלב. תמונות החופה בזמן ענידת הטבעת מתמקדות על בהן. לכן דאגי לעשות מניקורפדיקור לפני החתונה. את הבנייההדבקה ציפורניים עשי יום או יומיים לפני בכדי שלא יראו צמיחה של הציפורן או סדקנפילת ציפורן, לא נעים. למקווה, ניתן להגיע עם ציפורניים בנויותמודבקות, אך ללא לק. (רצוי לוודא זאת עם המקווה לפני). כיום יש מודעות רבה לקישוטי הציפורניים אצל טכנאית הציפורניים תוכלי לקשט את ציפורנייך בגוונים המתאים לך וליום המושלם!

והכי חשוב שיהיה במזל ולחיים טובים ומאושרים!

 

נכתב ע"י שרית פנחס, מנהלת פורום בניית ציפורניים.



עמוד זה נצפה: 467 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור