חיפוש באינדקס עסקים

הספייס גירלז ורוברטו קוואלי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 נובמבר 2007

הספייס גירלז ורוברטו קוואלי – מעצב האופנה רוברטו קוואלי לא היסס לרגע כאשר קיבל פנייה מרגשת לעצב את בגדי מופע הקאמבק ומסעי ההופעות המתוכנן של להקת הבנות הספייס גירלז. החמישייה גייסה לשורותיה את מעצב האופנה האיטלקי אשר נדרש לתכנן ולעצב עבורן את כל התלבושות למסעי הופעות. קוואלי הוא ידיד טוב של ויקטוריה בקהאם ומקורות שונים מדווחים כי הוא אמור ליצור עבור הבנות סטים של תלבושות שערכם נאמד בלמעלה -2 מיליון ליש"ט.
הספייס גירלז ורוברטו קוואלי
מסע ההופעות, אמור להתחיל בוונקובר שבקנדה ב-2 בדצמבר. בין המראות של ויקטוריה בקהאם, מלאני בראון, אמה בנטון, מלאני צ’יסהולם וג’רי האליוול, ניתן למצוא חליפות מחויטות בצבע כסף ושחור, אוברולים צמודים בצבעים זרחניים, מחוכי עור  צמודים, מכנסי ג’ינס בעיטורי פייאטים ושלל חולצות ושמלות סקסיות המעוטרות באבני סברובסקי. מקור המקורב להפקה דיווח לעיתון הסאן הבריטי כי "השמלות יהיו מהממות. הבנות חפצות ליצור מופע עוצר נשימה וזהו בהחלט מתאים למראה של העיצובים של רוברטו". מבוטיק AMOR (היבואן הרשמי של מותג האופנה בארץ) נמסר כי השמלות שעיצב קוואלי לספייס גירלס יצרו התעניינות רחבה וביקוש בקרב לקוחות ישראליות, זאת למרות שנמסר במפורש שהשמלות אינן מיועדות לקהל הרחב. השבוע התקבלה בבוטיק פנייה, אשר ניסתה לברר האם קיימת האפשרות לייצר בהזמנה מיוחדת פריטי אופנה בהשראת קולקציית הספייס.

לאכזבת הלקוחה, מדובר כאמור בקולקציה ייחודית ובלעדית, שאין בכוונת המעצב לכלול בקו העיצוב הקונבנציונאלי שלו. אם זאת, לידיעת הלקוחה המאוכזבת הובהר כי בבוטיק תוכל לרכוש פריטי אופנה רבים של המעצב הנחשק.



עמוד זה נצפה: 510 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור