חיפוש באינדקס עסקים

עשה זאת בעצמך – עכשיו גם באופנה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 אוגוסט 2007

עשה זאת בעצמך – עכשיו גם באופנה – במקום כל פעם לשבור את הראש עם אותה התלבטות: מה ללבוש? מה לקנות? פשוט, תעשו טובה לעצמכם, פתחו את ארון הבגדים,קחו מספריים (גדולות וחדות)ותתחילו לגזור, לפרום ולאבזר כמה שבא לכם. לפעמים ממש נדמה כי חנויות האופנה מחקות זו את זו בדגמים, הדפסי הצבעים ובכלל במראה הלבוש הכללי ואז נוצרת בנו תחושת העדר, והנמאס שכולם לבושים כמו כולם, לפי תכתיבי האופנה שנחתו עלינו מידם של האופנאים, או המעצבים הגדולים בחו"ל.אז איך בכל זאת נוכל לחדש לעצמנו מידי פעם פריט או שניים שלא יהיה תוצרת של קנייה בחנות?

עשה זאת בעצמך – עכשיו גם באופנה

לא צריך להיות אמן או מעצב אופנה כדי לבחור מהארון  את אותה חולצת טי שירט הכי פשוטה, בעלת חצי שרוול ( ושתהיה לבנה,הייתי אומרת, כי לבן הוא נטרלי וישתלב מצוין עם כל אבזור או צבע נוסף), מספריים  גדולות,חדות ונוחות לאחיזה, וקדימה לעבודה!! בשלב ראשון, גזרו את המכפלה של השרוול כולל תפר הסיום ואז מתחו בעדינות ממש בתנועות קטנות, את סיום השרוול הגזור שהתקבל( מתאים יותר כחולצת נשים, כי הגימור בשרוול מקבל צורה גלית מסולסלת).אופציה שנייה, שנחשבת ממש כטרנד היום, היא להשאיר את השרוול גזור ובנוסף לגזור את סיומת החולצה למטה , מה שיתאים יותר לחולצות ארוכות מותן היות והגזירה מקצרת מאורך החולצה.שלב שני הוא להכניס צבע וחיים. באם תזדמנו לחניות אביזרי תפירה תופתעו לגלות עד כמה מבחר האביזרים לקישוטי הבגדים עצום: פאצ’ים מבריקים ורקומים, אבנים ופייטים מבריקים ואפילו שרשראות דקות מחרוזים למכירה במטרים והכול להדבקה או לתפירה על הבגד.אל תתביישו לבקש עצה מהמוכרים, הם הרי אלה שיודעים מה קורה מבחינת הטרנדים העכשוויים בתחום זה. את הפאצ’ים תוכלו לתפור או להדביק בכל מקום שתרצו על החולצה וליצור מראה משתנה: אביזרים בצבעים מוכספים, מוזהבים ומבריקים יתנו לחולצה מראה ספורטיבי-יוקרתי.אביזרים או פאצ’ים רקומים או צבעוניים יתנו לחולצה את מראה הקאז’ואל היומיומי .אז אם התלהבתם מתוצרת ידכם בעניין החולצה , קל ליישם את אותה הדרך גם לגבי עיצוב מחדש למכנסיים.

 

רגע לפני שהחלטתם למסור לוויצ"ו את אותו זוג מכנסי הג’ינס ששכבו תקופת מה ללא רוח חיים בארונכם, כדאי אולי שתתאהבו בהם שוב אם רק תגזרו את אורכם למידת האורך הרצוי לכם (כיום שולט מראה המכנסונים).את האמרה הפרומה הנוצרת כתוצאה מהגזירה ניתן להשאיר כמו שהיא ולבקש מהתופרת לעבור בתפר טיפה מעל האמרה כדי לשמור עליה אחידה שלא תמשיך להיפרם.הייתי ממליצה לקשט את הכיסים בפאצ’ים רקומים או אפילו בכאלו עשויים בשזירה של פייטים בצורות שונות (פרחים, לבבות, צורות גיאומטריות ועוד) מה שיצור עבורכם את מראה הג’ינס המתוחכם שהרי מצד אחד, אלה בסך הכול מכנסי ג’ינס משופשפים, אך מצד שני הפייטים  המבריקים יוצרים את המראה היוקרתי של:  "אני לא סתם עוד זוג מכנסי ג’ינס בארון".עכשיו, אחרי שהרגשתם איך זה להיות מעצב, תוכלו להתגאות גם שיצרתם אופנה חדשה ומיוחדת שכולה שלכם.תתחדשו!

אורית לבה, כתבת אופנה וסטייליסטית



עמוד זה נצפה: 610 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור