חיפוש באינדקס עסקים

קולקציה עשירה ומגוונת

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 נובמבר 2007

zip רשת חנויות האופנה לנשים וגברים, משיקה קולקציה עשירה ומגוונת, אשר תעלה ותתחדש על המדפים מדי שבוע לאורך העונה הקרובה. מעצבי הבית ליקטו אוסף חוויות מחיי היום היום ותרגמו אותם לפריטי לבוש אופנתיים ונינוחים לקהל רחב. המגוון הרחב מאפשר להרכיב לוק לכל מטרה: בגדי קז’ואל בלוק מחויט-לייט, בגדים נינוחים לשעות הפנאי, אופנת רחוב צעירה ומעודכנת ובגדי ערב מהודרים הכוללים חליפות לגברים ושמלות וחצאיות לנשים.  הקולקציה משלבת בין מגמות האופנה הבינלאומיות לשגרת החיים היומיומית, ומציעה  עיצובים עדכניים וטרנדיים לצד פריטים קלאסיים ועל זמניים. משחקי שכבות, שילובי בדים וחומרים יוצרים חוויית אופנה לעונה מרגשת וסוערת. פלטת הצבעים כוללת את כל קשת האפורים, סגול, שחור, עם נגיעות ברונזה וכסף, אדום וכתום. לצדם גוונים קלאסיים של כחול ותכלת, חום וג’ינס.
קולקציה עשירה ומגוונת - ZIP

קולקציית הגברים
חולצות מכופתרות עם הדפסים עדינים, סריגים וקרדיגנים עדינים בדוגמאות פסים או משבצות, אפודות, חולצות טי במראה street wear עדכני עם הדפסים ’זרוקים’, קפוצ’ונים ספורטיביים, מכנסי ג’ינס במגוון גזרות ושטיפות, דגמ"חים, מכנסי כותנה ומכנסיים מחויטים. ג’קטים בהשראות צבאיות, מעילי סטודנטים, מעילי עור ומעיל בסגנון טייסים.  פריטים משלימים: עניבות, תיקים, חגורות, שעונים, צעיפים, נעליים וכובעים.   

 

 

 

 

 

קולקציה עשירה ומגוונת - ZIP
קולקציית הנשים
לנשים מוצע מפרט עשיר במגוון סגנונות: המראה הגברי נתמך ע"י חולצות מכופתרות חלקות או משבצות, ג’קטים מחויטים ומכנסי בד וטוויד בגזרה גבוהה ישרה או מתרחבת. המראה הרומנטי זוכה לסריגי גולף מכווצים, טוניקות שקופות בגווני בז’ עם שטיפת זהב עדינה וקרדיגנים ארוכים ודקיקים עם סרטי סאטן ותחרה. עוד בקולקציה: שרוולוני מצמר, טוניקות במראה בובתי בגזרת טרפז, שמלות בהשראות יפניות עם שרוולי פעמון ושמלת ערב שחורה, קטנה ואלגנטית. מעילי עור קלאסיים לצד מעיל עור באדום נועז, חצאיות ברך, צמודות או בגזרת A וג’ינסים בגזרות מתרחבות או סקיני. פריטים משלימים: חגורות מותן צרות או רחבות, תכשיטים, תיקים וכובעים.



עמוד זה נצפה: 515 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור