חיפוש באינדקס עסקים

המראה הגברי של וולה פרופשיונלס

פורסם מאת: בתאריך: 12 אוגוסט 2012

המראה הגברי של וולה פרופשיונלס. צילום: יח"צ וולה פרופשיונלסמעצב השיער איציק כרסנטי וולה פרופשיונלס מחזיר את גל הרטרו של שנות החמישים ולא פוסח על סטיילינג השיער לגברים: המראה שאימצו לעצמם כוכבי הרוק של התקופה כמו אלביס פרסלי, ג’וני קאש ופרנק סינטרה, חוזרות בוואריאציה מודרנית: הכירו את מראה הרוקהבילי.

מראה ה"רוקהבילי" שקיבל גם ווריאציה המכונה "פומפאדור" הוא מראה גלי, המזמין את תנועת העברת האצבעות בשיער, והצמדתן לראש. הלוק הזה משדר סקסיות ואת הכריזמה המזוהה עם כוכבי הרוק הראשונים שניכסו אותו לעצמם: המראה נקשר אוטומטית לאסוציאציות של רוק, חליפות, ומכוניות מהירות. המראה מבוסס על עיקרון פשוט בו השיער ארוך מקדימה- וקצר מאוד מאחור, בצוואר.

השינוי הדרמטי בין אורכי השיער מעניק לו גל תנועה, כשמידי פעם שערות ארוכות וסוררות שמעל למצח נשמטות על העיניים, ומכריחות להעביר בהן תנועת ידיים איטית בכדי להחזירן למקומן. למרות שבמקור המראה אומץ על ידי ה- "בנים הרעים" שלל הווריאציות שחוזרות אלינו בחורף הקרוב מעניקות מראה נקי , של גבריות שקטה ומהורהרת.

בשנות ה-50 האפקט הושג בעיצוב יומיומי עם תכשירי טיפוח שזכו לכינוי גריז- ולשמחתנו מוצרי הטיפוח לשיער לגברים התפתחו והתקדמו מבחינה טכנולוגית- ולעיצוב יומיומי של התספורת הזו, מומלץ להשתמש בג’ל מגדיר בעל אחיזה חזקה, או בקרם עיצוב, במריחה תוך העברת האצבעות בחלקי השיער הארוכים מכיוון המצח- לכיוון מרכז הקודקוד.

 המראה הגברי של וולה פרופשיונלס. צילום: יח"צ וולה פרופשיונלס

המראה הגברי של וולה פרופשיונלס. צילום: יח"צ וולה פרופשיונלס
המראה הגברי של וולה פרופשיונלס. צילום: יח"צ וולה פרופשיונלס



עמוד זה נצפה: 516 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור