חיפוש באינדקס עסקים

לוריאל פריז – טרנדים בשיער

פורסם מאת: בתאריך: 13 אוגוסט 2012

לוריאל פריז – טרנדים בשיער. צילום: יח"צ לוריאל פריז חו"לטרנדים בשיער – סתיו חורף 2012/13 באדיבות ארז אלון יועץ לוריאל פריז.

הלוק הכי מעניין בתצוגות שניתן לראות לאחרונה אצל JOHN-GALLIANO "שיער מדבר ברוח"  שימוש בהמון תכשירי שיער שהמנצח ביניהם הוא ספריי השיער וחומרי עיצוב כמו וקס וחימר.

הלוק נראה כאילו הוציאו את הראש לדוגמנית מהחלון בנסיעה של 220 קמש או לחילופין העמידו אותה מול מאוורר עם 30 כוח סוס.

רוב הטרנדים של השיער בעולם האופנה יתחלקו ל-2 קבוצות קיצוניות במיוחד:
הראשונה "שביל באמצע שביל בצד". העיקרון פשוט לבחור שביל בצד (ברוב המקרים) ולאסוף את כל השיער בלוק מתוח, נקי ומבריק או לקוקו נמוך או לגולגול.

השניה "קוקוד נפוח נפוח נפוח" העיקרון פשוט גם כאן, השיער שבקרבת הפנים נקי וללא הגבהה כלל ולכיוון אחרונה , באזור הקודקוד ו/או כל יתרת השיער נפוח נפוח נפוח. אדל כנראה עדיין משפיעה עלינו. ושנות ה60 כנראה מניחים את הדעת העונה בתחום השיער.

טרנד נוסף שכבר עשה חפיפה עם עולם הזוהר הוליוודי וחיי היום יום שלנו הוא הפוני בובה העבה .
הפוני חוזר ובגדול. נשות הוליווד אומנם משתמשות בתוספת פוני ולא גוזרות . אבל רוב הנשים בארץ לא ירצו להשקיע בממוצע 400 שח על זה ופשוט יגזרו.

ולכן בנות פנו למעצבי שיער שיודעים לגזור פוני ולעשות זאת ראוי. חבל שתסתובבי עם פוני במשך חודשיים שיחרב לך את היופי ומצב הרוח שלך.
ניתן לראות את הפוני משחק אותה אצל VARSACE וכנראה אם אתם שואלים את דעתי הצמות יחזרו שוב, רק הפעם קצת יותר צמודות לראש, בסגנון ה"צמות הסיניות" וכנראה נקבל אותם נקיות ומרושלות גם יחד. לבחירתך !

 

לוריאל פריז – טרנדים בשיער. צילום: יח"צ לוריאל פריז חו"ל
לוריאל פריז – טרנדים בשיער. צילום: יח"צ לוריאל פריז חו"ל



עמוד זה נצפה: 513 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור