חיפוש באינדקס עסקים

הגיע הזמן להתיידד עם השיער שלך

פורסם מאת: בתאריך: 8 אוגוסט 2012

הגיע הזמן להתיידד עם השיער שלך78% מהנשים בישראל אינן מרוצות מהשיער שלהן כפי שהוא והיו משנות בו לפחות תכונה אחת, כך עולה מסקר שערך המותג Dove. פער מעניין נרשם בין נשים חילוניות ודתיות בעניין זה.

79% מהנשים החילוניות אינן מרוצות משיערן לעומת 72% בקרב הנשים הדתיות-חרדיות. עוד הבדל משמעותי נרשם בין נשים בעלות שיער מתולתל לנשים בעלות שיער חלק. 31% מבעלות השיער המתולתל היו רוצות שיער חלק, לעומתן רק 15% מבעלות השיער החלק היו רוצות שיער מתולתל.

44% מהנשים מתארות את יחסן לשיער שלהן כ"יחסי אהבה-שנאה". גם כאן שוב נרשם הבדל משמעותי בין חילוניות לדתיות-חרדיות. 59% מהנשים הדתיות-החרדיות ציינו כי הן מאד אוהבות את השיער שלהן.

סוג השיער הנפוץ בישראל הינו שיער גלי. 48% מהנבדקות הגדירו את שיערן כשיער גלי. 81% מהנשים ציינו שמפעם לפעם הן סובלות מ"יום רע לשיער" (bad hair day),כאשר 20% מהן ציינו כי הדבר משפיע מאד על מצב רוחן ומקלקל להן את כל היום. גם במקרה זה, נרשם פער משמעותי בין המתולתלות לחלקות השיער – 24% מבעלות השיער המתולתל ציינו כי יום רע לשיער מקלקל להן את מצב הרוח והורס להן את היום. לעומתן,רק 10% מבעלות השיער החלק חשות כך אף הן.

בניגוד לאמונה המיתולוגית שספר לא מחליפים, 95% מהנשים החליפו ספר לפחות פעם אחת בחיים,כאשר 38% ציינו כי החליפו ספר פעמים רבות.
מצעד המפורסמות: ל-56% מהנשים יש "אלילת שיער" אשר היו רוצות שיער ממש כמו שלה. בראש מצעד המפורסמות: בר רפאלי (25% היו רוצות שיער כמו שלה) ואחריה יעל אבקסיס עם 13%.אנג’לינה ג’ולי במקום השלישי עם 12%. גם במגזר הדתי-החרדי מובילה בר רפאלי. 23%מהנשים הדתיות-חרדיות היו רוצות שיער כמו שלה.



עמוד זה נצפה: 372 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור