חיפוש באינדקס עסקים

שבוע אופנה סתיו/חורף 2013

פורסם מאת: בתאריך: 22 אפריל 2013

עיצוב שיער סתיו/חורף 2013ההשראה:
"הבשמים, הצבעים והצלילים של "בוטאן" ….
קולקציית סתיו/חורף של ג’אסט קוואלי מספרת סיפור של מסע אקזוטי משכר שנע בין מסורתי למודרני, ומדגיש את הכוח המעורר השראה של הבדים וההדפסים הכפריים הללו."

כיצד נוצר המראה:

  • "רציתי ליצור מראה שישקף במלואו את הגוון והאווירה של קולקציית ג’אסט קוואלי לעונה זו," אומר ג’יימס פסיס, מעצב שיער,                  ל- Moroccanoil. "התוצאה הייתה הדגש בעיצובים היפים על המסלול של גלים שופעים ועמוקים שהיו נשיים, אך גם בעלי קו מודרני סקסי. שיער חלק ורך נופל למפלי גלי גלים עוצמתיים, שנע בחושניות כאשר הדוגמניות צעדו על המסלול לקול צלילי הגונג שסימנו את קצב תצוגת האופנה.
  • "עבור יצירת המראה היה חיוני להשתמש במוצרים שמסוגלים ליצור מבנה ותמיכה, שיגנו על השיער מהשפעות הפן ומחליק שיער, ועדיין יישאר המראה הטבעי," סיפר ג’יימס פסיס. "המוצרים של Moroccanoil היו יוצאים מן הכלל עבור המראה שיצרתי. לא רק שהגנו על השיער, הם החיו אותו מבפנים החוצה, והעניקו לו אחיזה גמישה שהייתה מושלמת עבור העיצוב."  

 
עיצוב שיער סתיו/חורף 2013כיצד נוצר המראה:

  • “ראשית מרחתי מוס מעניק נפח  Moroccanoil® Volumizing Mousse (יושק בקרוב בארץ) על השיער בעזרת האצבעות כדי להחדיר את המוצר עמוק לתוך השיער ולכול אורכו. פעולה זו הייתה חיונית כדי ליצור בסיס חזק ובעל נפח. "
  • "לאחר מכן ייבשתי את השיער בפן כשאני משתמש עם מברשת סירוק קראמית  Moroccanoil XLPRO Paddl Brush " כדי להשיג תוצאה של שיער חלק וחף מקרזול."
  • "יצרתי שביל עמוק בחלק העליון של השיער בכך חילקתי את השיער לשני חלקים רחבים שאותם משכתי אחורה לשני צידי הראש. התזתי בנדיבות "ספריי לעיצוב תסרוקות- מדיום ( (Moroccanoil® Luminous Hairspray Medium על כל חלק מהשיער כדי לקבל אחיזה גמישה שתאפשר לשיער לנוע בקלות."
  • "הצעד הבא היה ליצור גלים בשיער שאותם יצרתי בעזרת מחליק שיער.
  • "לאחר מכן, ניערתי את השיער באצבעותיי כדי ל"פתוח" אותו וסירקתי קלות עם מסרק.
  • בסיום העיצוב מרחתי מעט שמן טיפולי- לייטMoroccanoil® Treatment Light כדי להוריד חשמל סטאטי וכדי לתת לשיער מראה בריא ומוגמר.
  • התזתי מעט ספריי ברק למראה זוהר Moroccanoil® Glimmer Shine Spray–כדי לקבל מראה מדהים נשי, אקזוטי ומפתה.

עיצוב שיער סתיו/חורף 2013המוצרים:
מוס מעניק נפח  מסדרת   Moroccanoil( Volumizing Mousse Moroccanoil®)  מעניק נפח והרמה לשיער,תוכנן במיוחד כדי לבנות נפח לשיער ושינוע בטבעיות.מעניק נפח לשיער דק ורפוי ללא כול שאריות דביקות או הצטברות שאריות המוצר. השיער נותר בריא ונעים למגע עם מעטה של ברק.  (יושק בקרוב בארץ)

מברשת סרוק קראמית-( Moroccanoil® XLPRO Paddle Brush)
מברשת שיער אידיאלית לשימוש יומיומי המסייעת להתרת קשרים בשיער, בעוד שהזיפים המיוחדים שלה מספקים יתרון נוסף של עיסוי הקרקפת. (מברשת קראמית לסירוק והברשה – 59 ₪ . מברשת עגולה: 25 מ"מ -79 ₪ ,  35 מ"מ-99 ₪ , 55 מ"מ- 139 ₪ .)

"ספריי לעיצוב תסרוקות- מדיום  (Moroccanoil®Luminous Hairspray)
שומר על העיצוב הרצוי לאורך זמן ומעניק לשיער ברק וזוהר. מכיל שמן ארגן, מספק אחיזה בינונית ובריאה לשיער עם תוספת ברק. (80 ₪ ל- 330 מ"ל )

שמן טיפולי לייט" מסדרת  Moroccanoil"(( Moroccanoil® Treatment Light בדומה ל"שמן טיפולי", מגן על השיער מחייה ומשקם שייער חלש ושביר, מעניק ברק ומראה בריא לשיער מהשורשים ועד לקצוות. מחזק את השיער, משפר את הגמישות שלו, ומעניק לחות. מגן עליו מפני מזיקים סביבתיים  ומותאם במיוחד לשיער  דק.  (100 מ"ל -140 ₪, 25 מ"ל 45 ₪)

ספריי ברק למראה זוהר מסדרת Moroccanoil®   (Glimmer Shine Pray)

יוצר שכבת ברק זוהרת הנשארת על השיער לאורך זמן . מגן על השיער מפני זיהומים סביבתיים ורדיקלים חופשיים בעל מסנני קרינה (uv) המגנים על השיער מפני קרני השמש. (90 ₪ ל 100 מ"ל)

עיצוב שיער סתיו/חורף 2013

עיצוב שיער סתיו/חורף 2013

קרדיטים:
JUST CAVALLI Fall / Winter 2013 Collection (PFW)
Hair by JAMES PECIS for Moroccanoil
Photographer:Stefano Guindani Photography ©SGP for Moroccanoil

ניתן להשיג את סדרת מוצרי Moroccanoil® במספרות נבחרות.
טלפון לבירורים: 03-9511086 .
 



עמוד זה נצפה: 447 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור