חיפוש באינדקס עסקים

אינדולה כובשת את הפייסבוק

פורסם מאת: בתאריך: 7 מאי 2013

אינדולה כובש גם את הפייסבוקחברת "גדעון קוסמטיקס", משווקת מותג השיער הבינלאומי ’אינדולה’, המוביל בטיפוח השיער, משיקה החודש את הפעילות האינטרנטית עם עמוד פייסבוק רשמי ודינאמי – גדעון קוסמטיקס – אינדולה. העמוד יעמיד לרשות התעשייה והצרכנים מידע מקיף ומרתק על מגמות עכשוויות בעולם התסרוקות וקוסמטיקת השיער.

תכנים מקצועיים בתחום הטיפול, הטיפוח, צביעה, גיוון ועיצוב. תמונות מדהימות. עדכונים שוטפים לגבי פרויקטים, השקות, מרכז הדרכה ומגוון פעילויות נוספות באמצעות מגוון עשיר של תמונות, טקסטים וקטעי וידאו. האתר יהפוך למרכז האולטימטיבי של מידע מקוון בכל הקשור לשיער.

השקת האתר החדש נעשתה כחלק ממהפך כולל באסטרטגיה הדיגיטלית של המותג הכוללת פעילות אינדולה כובש גם את הפייסבוקמוגברת בערוצי מדיה חברתית פופולאריים. כל המהלכים נועדו לתמוך במעצבי השיער של NDOLAI ולמשוך לקוחות נוספים לסלוני היופי.

חשיפה חסרת תקדים למגמות השוק
 עמוד הפייסבוק ממצב את אינדולה כמובילה עולמית במגמות שיער. באתר ניתן למצוא מידע עדכני על סגנונות השיער החדשים ביותר. אבי רחמים מנהל השיווק וההדרכה יוביל את הפעילות של האתר, עמוד הפייסבוק הוקם במטרה לשמור על קשר קבוע ורציף עם קהל לקוחות החברה – אנשי מקצוע מעצבי השיער. בכך לאפשר לחברה ליצור יחד "מפגשים וירטואליים" – ON LINE, לחלוק במידע מקצועי בינלאומי ולהעלות תכנים רלוונטיים בכל הקשור למותג INDOLA " .

אינדולה כובש גם את הפייסבוקמפגשים וירטואליים
עמוד הפייסבוק הוא פלטפורמה שבאמצעותה יתקשרו ביניהם מעצבי השיער וישאבו זה מזה השראה ואנרגיה. מעצבי השיער של אינדולה יוכלו לפרסם בלוגים המציגים את כישרונם ויצירתיותם על ה"קיר" של עמוד הפייסבוק.

הגברת תנועת הלקוחות במספרות:
עמוד הפייסבוק מקיים את הבטחתו להפוך למוקד משיכה מקוון בנושאי שיער עם בתפריט מעורר השראה הכולל עצות לעיצוב שיער לכל סיטואציה ועצות כלליות יותר בענייני אופנה. המידע השימושי בעמוד ימשוך לאתר חובבי שיער רבים להתעדכן בחידושים האחרונים בתחום השיער.
 



עמוד זה נצפה: 376 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור