חיפוש באינדקס עסקים

המגן המושלם – סדרת daylight Defense להגנה מושלם לעור הפנים

פורסם מאת: בתאריך: 2 אוגוסט 2015

 סדרת ה-Daylight Defense  הושקה לראשונה בשנת 2006 והייתה למהפכה בתחום ההגנה מפני השמש. מאז ומתמיד סיפקה הסדרה את ההגנה הטובה ביותר מפני קרני UV המזיקות באמצעות נוחסאות מתוחכמות וחדשניות שניתנות לשימוש כתכשירי לחות. 

צוות המומחים לבריאות העור בדרמלוג’יקה חשפו שתי טכנולוגיות ייחודיות למותג, המשלבות רמת הגנה גבוהה ביותר לצד מרקמים חלומיים וניחוחות עדינים שמקורם ברכיבים טבעיים ומרעננים.
 
הטכנולוגיה הראשונה מכונה UV Smart Booster הנובעת בעקבות מחקרים המצביעים כי ויטמנים אנטי-אוקסידנטיים הכרחיים כדי לשמור על בריאות העור בפני סימני הזדקנות מוקדמים הנגרמים על ידי קרני ה-UV. בטכנולוגיית זו, נעשה שימוש במיקרו-קפסולות המכילות את הויטמינים E ו-C המשתחררים אך ורק בעת החשיפה לקרניים המזיקות. הודות לכך ניתן להגביר את רמת ההגנה על העור בזמן החשיפה לשמש ולשמור על עור הפנים שלנו בריא ורענן.
 
*טכנולוגיה זו נמצאת בכל תכשירי הסדרה.
 
הטכנולוגיה השנייה מכונה Oleosome אשר נעשה בה שימוש בקפסולות לחות מיקרוסקופיות המסוגלות להחדיר ישירות לעור מרכיבים פעילים כמו מרכיבי הגנה מפני קרני השמש. קפסולות אלה מתפרקות ומשחררות אל תוך העור את רכיבי ההגנה הפעילים ומספקות הגנה מקסימאלית על העור בשחרור מושהה. טכנולוגיה זו איכותית במיוחד, שכן היא מאפשרת לנו להגיע לרמת הגנה גבוהה מהשמש (SPF) אך מצד שני להוריד את מינון מרכיבי ההגנה הכימיים וכך ליצור קרם נעים לשימוש תוך מניעה מקסימאלית של רגישויות בעור.
 
*טכנולוגיה זו נמצאת בשני תכשירים: Solar Defense Booster  ו-Oil Free Matte.
 
daylight defence של דרמלוג’יקה

.



עמוד זה נצפה: 551 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור