חיפוש באינדקס עסקים

חזוס דל פוזו – HALLOWEN FEVER

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 אוגוסט 2011

חזוס דל פוזו - HALLOWEN FEVERמעצב העל חזוס דל פוזו, הלך לעולמו בגיל 64 לאחר שנכנע למחלת הנפחת (אמפיזמה) במדריד. בית האופנה "דל פוזו", הנושא את שמו, יצא בהודעה פומבית לציבור הרחב והבטיח כי ימשיך את יצירותיו של דל פוזו ואת הקו האהוב בנאמנות מתמדת גם לאחר מותו.

המעצב דל פוזו מכר את יצירותיו בלמעלה מ-120 מדינות בכל רחבי העולם, בהן: קולקציות הוט קוטור, אביזרים ובשמים אהודים כגון AMBER ,HALLOWEN , HALLOWEEN KISS
דל פוזו, היה מעל לכל אסתטיקן, אנין, בעל טעם ייחודי, המבשר את בשורת השיק האותנטי של ימינו, תוך הקפדה יתירה על איכות ושימוש בחומרים טבעיים.


"אלפא קוסמטיקה" היבואנית הבלעדית של בשמי היוקרה מבית דל פוזו, תשווק בישראל במחיר ייחודי את הבושם HALOWEEN FEVER שהנו הבושם הינו האחרון שהספיקו לרקוח עבור בית העיצוב של דל פוזו בטרם מותו והוא ישווק בישראל כמחווה למעצב הדגול.

לדברי רונן שמיר מנכ"ל אלפא קוסמטיקה: "אני גאים להשיק בישראל את הבושם HALLOWEN FEVER שהינו החותם אחרון של המעצב Jesús del Pozo. במחווה למעצב נשיק את הבושם לקהל הרחב הצורך בשמי יוקרה"

בקבוק הבושם מעוצב באופן בו הוא משדר הנאה צרופה באווירת מסיבת דיסקו לילית. בתחתית הבקבוק מוטבע בגאווה קו הרקיע הניו יורקי המסמל יותר מכל כרך אורבאני. הפקק דומה בצורתו למנורות הדיסקו של המועדונים והגוון הסגול מכשף. הבקבוק נשאר נאמן לגוון המטאלי של בקבוק הבושם הקלאסי של הלואין, בתוספת גימור הולוגרמי.

ניתן יהיה להשיגו ברשתות הפארם, המשביר ואפריל

חזוס דל פוזו - HALLOWEN FEVER



עמוד זה נצפה: 459 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור