חיפוש באינדקס עסקים

הימים קרים ומזג האוויר יבש, והשיער שלך?

פורסם מאת: בתאריך: 5 דצמבר 2011

נשים וגברים רבים סובלים משיער יבש. הבעיה עם שיער יבש היא שבדרך כלל השיער נראה דהוי, הקצוות נוטים להתפצל וחשמל כל מה שרצית לדעת על טיפול בשיער יבשסטאטי נוטה לנפח את מראה השיער.
הסיבה לשיער יבש היא שהמעטה השומני הטבעי המצפה את השערה, שאמור להעניק לשיער מראה מבריק וגמיש, חסר אצל בעלי שיער יבש.
ככל שהשיער ארוך או מסולסל יותר קשה יותר לחומר הסיכה השמנוני להגיע אל קצוות השערה ולכסות אותה. לכן קצוות השיער הן אלה שנפגעות מן היובש ראשונה.
גורמים חיצוניים כמו חשיפה לרוח, שמש, כלור ופעולות עיצוב שיער כמו החלקה, חמצון או סלסול מסירות מן השיער את המעטה השומני, מעטה ההגנה של השיער ומשאירות אותו חשוף להתייבשות.
במיוחד עכשיו לפני שהחורף מופיע, עם הרוח, והמזגן המחמם אך מיבש את האוויר, אנו חייבים להתחיל להעניק לשיער היבש יחס מיוחד, כדי למנוע התייבשות נוספת של השיער במהלך החורף.
שיער יבש אינו מטופל הופך להיות שביר, דהוי, וחסר חיים.
הטיפול בשיער יבש כולל חפיפה פעמיים בשבוע בשמפו איכותי המותאם לשיער יבש, פגום, מוחלק או צבוע.
בסיום החפיפה מומלץ להחזיר לשיער את הלחות שנחוצה לו על ידי שימוש בלחות לשיער המותאמת לשיער יבש.
שיער יבש זקוק לתוספת לחות לאו דווקא לתוספת שומן או חומרים המוסיפים לשיער ברק. כיסוי השיער בחומרים מתוחכמים המעניקים לשיער מראה מבריק לא תמיד יעזור.
התאמה של שמפו, קונדישינר, מסיכה ולחות לשיער יבש יכולה להיות כל הטיפול הדרוש לשיערך. לכן חשוב לבצע התאמה זו בעזרת מעצב שיער מקצועי המכיר את השיער שלך.
שמפו לשיער יבש יכול לעזור למעטה השערה להתרכך, מה שיגרום לשיער כולו להרגיש רך ונעים למגע.
הקונדישינר יתמוך בפעילות השמפו ויחדיר חומרי לחות והזנה לעומק השערה ותוספת הלחות לשיער תסגור את הפעולה ותעניק לשיער פיניש נעים למראה ולמגע.
התייעצות עם מעצב השיער שלך יכולה להיות הצעד הראשון והנכון להחזרת המראה הבריא, מבריק וגמיש לשיער היבש שלך. התקשרי וקבעי פגישה במספרה המועדפת עליך ושוחחי עם מעצב השיער שלך.

כל מה שרצית לדעת על טיפול בשיער יבש



עמוד זה נצפה: 384 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור