חיפוש באינדקס עסקים

הדמיית שיער לגברים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 יוני 2011

הדמיית שיער לגברים בתל אביב - מיטל שמשיישנה נקודה ספציפית בחייו של גבר שבה הוא מחליט להסתפר ממש ממש קצר, למעשה כמעט לגלח את שיער הראש. זו הנקודה בה הוא מחליט לא להטריד את עצמו בנשירת השיער, במפרצים, בסירוק השיער בכיוונים שונים על מנת להסתיר את דלדול השיער. מכיר את זה, גבר?

אלא מה, הרבה פעמים כששיער הראש מקוצץ עד הקרקפת, פתאום בולטות לעין צלקות ישנות מפציעות ילדות, פתאום רואים בבירור את המפרצים המתהווים משני צידי המצח, את קו השיער הנסוג. זיפי השיער על הראש לא אחידים והתוצאה לא ממש מחמיאה.

מיטל שמשי – קוסמטיקאית מתל אביב המתמחה באיפור קבוע משיקה טכנולוגיה חדשה של מיקרו-פיגמנטציה ומציעה שירות הדמיית שיער לגברים באיפור קבוע. בטכניקה של איפור קבוע, המחדירה פיגמנטים אל מתחת לעור, מאפרת מיטל את עור הקרקפת במקומות החשופים ומעניקה מראה אחיד של זיפי שיער על הראש, תוך שמירה על קו שיער תקין ומילוי קרחות הנובעות מפציעות ישנות בקרקפת.

קשה מאוד להבחין בהדמיית השיער, גם מקרוב ובמיוחד מרחוק. רמת העבודה גבוהה מהרגיל ועומדת בסטנדרטים בינלאומיים והתוצאות מדהימות.

מעוניין לקבל פרטים נוספים? קבע פגישת יעוץ עם מיטל שמשי – קוסמטיקאית ומומחית באיפור קבוע בתל אביב ותקבל הסבר מלא. טל’: 052-3944971.



עמוד זה נצפה: 380 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור