חיפוש באינדקס עסקים

קרם ידיים חדש ויוקרתי בית la prairie

פורסם מאת: בתאריך: 23 יוני 2013

קרם ידיים חדש ויוקרתי בית la prairieקרם הידיים היוקרתי מבית חברת הקוסמטיקה la prairie, מכיל קוויאר לבן ומבוסס על טכנולוגיה חדשנית, התורמת למניעת היווצרות כתמי פיגמנטציה. הקרם מעניק לחות עשירה ומכיל פילינג עדין לחידוש מרקם העור, מחזק את הציפורניים ומטפל בעור שמסביב לציפורן. העניקי לחות והגנה לידייך!

La Prairie גאה להשיק את קרם הידיים החדש בסדרת WHITE CAVIER:
הידיים הן אחד החלקים החשופים ביותר של עורך, וכתוצאה מכך, לעתים קרובות נוצרים כתמי גיל ופיגמנטציה. לכן הכרחי לשמור על מראה בריא וצעיר של כפות הידיים.  קרם הידיים מסדרת הקוויאר הלבן היוקרתית של la prairie נוצר כדי להילחם בנזקים יום יומיים ולהגן מפני שינוי הגוון בעתיד.

קרם הידיים מכיל קוויאר לבן ונוסחה ייחודית הרשומה כפטנט, המכילה גם פפטידים המעדנים ומסירים בעדינות תאים מתים מעל פני העור, וגורמים להתחדשות התאים. עם מקדם הגנה 15 מנטרל את השפעות ההזדקנות מנזקי קרני השמש. קרם הידיים פועל בצורה מושלמת עם מניקור. מציל את בסיס הציפורן הודות לריכוך עמוק , לחות וחיזוק הציפורן.

 La Prairie WHITE CAVIER Illuminating Hand Cream SPF15 – קרם הידיים החדש מסדרת הקוויאר לבן היוקרתית של la prairie מכיל קוויאר לבן וחומרים יוקרתיים ואיכותיים, עם טכנולוגיה חדשה הרשומה כפטנט, ותורם למניעת היווצרות כתמי פיגמנטציה,

מכיל פילינג עדין לחידוש מרקם העור, מחזק את הציפורניים ומטפל בעור שמסביב לציפורניים, ומעניק לחות עשירה לעור.

על אופן השימוש המומלץ בקרם הידיים החדש Illuminating Hand Cream SPF15 מסדרת הקוויאר הלבן של  la prairie:
 

  • בוקר וערב ובכל פעם כשהידיים יבשות אחרי רחצה.
  • עסי בעדינות עם כמות קטנה מפרק כף היד עד קצות האצבעות.
  • הניחי כמות קטנה סביב הציפורניים ועסי כל ציפורן בנפרד.


עמוד זה נצפה: 435 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור