חיפוש באינדקס עסקים

הגלידה עלינו: מגזין היופי החדש, פרופאשן, דוהר לכיוון גיליון שלישי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 אוקטובר 2008

גיליון אוקטובר של מגזין היופי פרופאשן מציג מגוון עשיר של כתבות בנושא קוסמטיקה, איפור, בניית ציפורניים מגזין פרופאשן - גיליון 2ואסתטיקה."הניסיון, התכנים והתפוצה שלנו, עושים את ההבדל" אומר לנו עורך המגזין, שניר כחלני. ממערכת פרופאשן מבטיחים להמשיך להפתיע ומספרים שהגיליון הבא "כבר בתנור"..

מהם תכשירי האיפור הנכונים לעורך?
כיצד משלבים קרני אור בתחום הקוסמטיקה?
מי היא מלכת היופי לשעבר שהשיקה ליין איפור חדש?
האם ניתוחים פלסטיים הם הלהיט הבא בעולם הערבי?

על כל השאלות הללו ועוד הרבה נושאים מעניינים, עונה הגיליון האחרון של מגזין היופי פרופאשן.
Profashion Magazine
, אחיו הצעיר של מגזין השיער המוביל לה ז’ורנל, נחת על עולם היופי בגדול, עם תפוצה אדירה ורעננות שמעירה את ענף המגזינים העוסקים בקוסמטיקה ואיפור.

"עשינו מאמצים רבים להתחיל בגדול, הן מבחינת מספר העמודים בכל גיליון והן מבחינת התפוצה של פרופאשן" מספר למערכת בראש עורך המגזין, שניר כחלני ומוסיף: "מראשית הדרך, ובהשראת המגזין הבכור לה ז’ורנל שכבר תפס לו את הבכורה בתחומו, החלטנו להשקיע את מירב המשאבים ביצירת מגזין שיהיה מעניין, מעוצב ועשיר בתכנים ממיטב המומחים בישראל".

מגזין פרופאשן - גיליון 1
בין רשימת הכותבים שהשתתפו בכתיבה למגזין פרופאשן אפשר למצוא את המובילים בתחומם: הפלסטיקאי ד"ר דב קליין, כוהנות הקוסמטיקה רונית רפאל, חוה זינגבוים ולידיה אומנסקי, מדריכות ראשיות בבתי הספר המובילים בהן חן לבני מהמכללה לקוסמטיקה רפואית, אורלית אוקוביץ’ מביוסקלפצ’ר, ליאת הלפרט-פליסר מדרמל גרופ דרמלוג’יקה, רופאים מומחים כד"ר אלדד מור, ד"ר מארק לוין, ד"ר יוסף טמאן ואחרים.

גם מאפרות בכירות כג’ודי אייזנברג וחן מלכה תרמו מניסיונן לעיצוב התכנים.

"אנו מזמינים את קהל הקוראים להגיב ולהשתתף ביצירת התכנים, לספר לנו את דעתם על המגזין וכמובן ליהנות מהאפשרות של צפייה בכל המגזין, אחד לאחד, גם באינטרנט באתר הבית של פרופאשן".

הגלידה עלינו: מגזין היופי החדש, פרופאשן, דוהר לכיוון גיליון שלישי 



עמוד זה נצפה: 441 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור