חיפוש באינדקס עסקים

הגודל כן קובע! הגדלת חזה.

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 יולי 2008

האיכות אכן חשובה מאוד ועל כך כמובן שאין ויכוח. אך מה בנושא הכמות? כנראה שגם נושא הכמות הפך להיותגם מרינה הגדילה. ד"ר דב קליין. חשוב מאוד ועל כך תעיד נהירת בנות ישראל למנתחים הפלסטיים. ד"ר דב קליין, מנתח פלסטי מהמובילים בישראל מסביר על השלבים לפני ביצוע ניתוח הגדלת חזה.
"ראשית", מסביר קליין, "אני מקיים פגישת ייעוץ ראשונית עם הלקוחה בכדי לתאם ציפיות. הפגישה מאפשרת ללקוחה להבין את תהליך הגדלת החזה ולקבל הדרכה מקיפה על התהליך מיועצת מוסמכת. לאחר מכן אנו נפגשים ומתאימים ללקוחה את השתל המתאים לה ומקיימים בדיקה רפואית".
באופן זה, מסר קליין, הבחירה בשתל המתאים משותפת לרצונות הלקוחה ולאבחנת הרופא המנתח. הלקוחה שותפה מלאה לתהליך בחירת השתל והניתוח הרצוי עבורה.
טיפים טרום ניתוח הגדלת חזה:
לקראת בואך לפגישה, הכיני רשימת שאלות בכתב כדי שבעת הייעוץ תתמקדי בשאלות שמטרידות אותך, בנוסף על ההסברים שתקבלי. את לומדת על הרופא שלך לא רק על פי אלבום התמונות שלו או הפרסומים אלא גם על פי התחושות האישיות שלך והאווירה השוררת במקום.
שלב המדידה – איך בוחרים את גודל השתל?
הדבר החשוב ביותר בקבלת ההחלטה לגבי גודל השתל הינו לדאוג שרקמת השד לא תיפגע. גודל החזה צריך להתאים למידות הגוף, להראות טבעי ובפרופורציה עם היקף בית החזה. הגודל הסופי ייקבע על פי הגודל הנוכחי של החזה, המרקםכן, גם ויקה פינקלשטיין. ד"ר דב קליין שלו, מבנה העור וגודל השתל. יש גורמים נוספים המשפיעים על המראה ונלקחים בחשבון כמו: רוחב הכתפיים, היקף המותניים והירכיים, מבנה כללי של הגוף, גוף ומשקל. הקו המנחה בבחירת הגודל הוא התאמתו באופן הפרופורציוני ביותר לקוי המתאר של גופך לקבלת מראה נשי וטבעי.
קיימים מס’ גורמים המשפיעים על ההחלטה בבחירת הגודל:
א. כמות העור ובלוטת השד הקיימת – עובי רקמת השד ואלסטיות הרקמה.
ב. היקף בית החזה, רוחב השד, המרחק בין השדיים.
ג. צורת השריר.
כאמור, למדידה תפקיד עיקרי בקביעת גודל וסוג השתל שתבחרי יחד עם המנתח עבורך. על כן, על המדידה להיות מדויקת ולהכיל את כל הפרמטרים של המידות. כידוע לא רק גודל השד שונה, אלא גם המרחק בין שני צידי החזה, המרחק בין הצוואר לפטמה, רוחב השד, אורך השד, המרחק בין הפטמה לקפל התת – שדי.
שלב התאמת השתל:
לאחר ההסברים, מגיע שלב ההתאמה האישית, שבו את והיועצת תתבוננו בחזה אל מול המראה. היועצת תמדוד את היקף בית החזה שלך, את המרחק בין השדיים, את רוחבם, גובהם, ותעביר את הנתונים למחשב. לאור כל המדידות תייעץ לך מהו סוג השתל והגודל המתאים לך ביותר. היועצת תציג בפנייך את השתלים השונים ותאפשר לך למדוד את השתל בתוך חזיית מדידה כך שתוכל לראות את המראה המשוער לאחר הניתוח.ניראל - לפני ואחרי הגדלת חזה אצל ד"ר קליין. היא תסביר לך מדוע גודל מסוים מתאים לך יותר, וכן מהו מבנה השתל המתאים בעבורך. הייעוץ אמור למלא מספר תפקידים חשובים – לתת לך את כל המידע הרפואי על הניתוח, כולל סיכונים, מידע על סוגי שתלים תוך הצגתם בפניך (מבנה השתל, גדלים אפשריים, עיצובים שונים, חסרונות ואפשרויות).
לאחר מכן יצטרף אליכן ד"ר קליין, שיוודא ויאמת את נתונייך הגופניים ואת שאיפותייך בנוגע לניתוח. בנוסף, הוא יעריך את מצב מעטפת העור שלך, המיקום הנכון להנחת השתל (מעל או מתחת לשריר) ויקבע היכן יעשה החתך הניתוחי. כמו כן, יקבע סוג ההרדמה (מקומית או כללית) ופגישה אישית עם הרופא המרדים לפני הניתוח. הייעוץ המשולב, עם הרופא והיועצת, מאפשר לך להכיר את צוות המרפאה והרופא, ולדעת עם מי את יוצאת ל"מסע" הזה, מי ילווה אותך ביום הניתוח, באיזו אווירה תטופלי, באילו ידיים את מפקידה את גופך ואת יופייך.

אסתי ממו.           מיטל גל.

נטלי דדון           ניראל.

אורלי אלקיים
אסתי ממו, מיטל גל, נטלי דדון, ניראל ואורלי אלקיים – לקוחות מרוצות של ד"ר קליין.



עמוד זה נצפה: 790 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור