חיפוש באינדקס עסקים

התפוח של דונה קארן לשנה דלישס

פורסם מאת: בתאריך: 13 אוגוסט 2013

הניחוח האהוב מבית דונה קארן BE DELICIOUS, מבין עשרת הבשמים המובילים בישראל, משיק קמפיין פרסומי חדש, בעולם ובישראל. את הקמפיין מובילה הפרזנטורית החדשה של המותג- הדוגמנית ההולנדית מרלוס הורסט.

עם יותר מ-6.5 מיליון התפוח של דונה קארן לשנה דלישסבקבוקים הנמכרים בעולם מדי שנה ועשרות אלפים הנמכרים מדי שנה בישראל, DKNY Be Delicious, שהושק ב-2004, הוא אחד הניחוחות הנמכרים ביותר בעולם ובארץ. DKNY הינו מותג הבשמים הראשון שמיצה את ריח העסיס התאוותני של הפרי החושני והנחשק, עוד מימי אדם וחווה- התפוח.

במסע הפרסום החדש של הניחוח, DKNY Be Delicious מציע זווית ראייה רעננה, שאי אפשר לעמוד בפניה, בכיכובה של הפרזנטורית החדשה של הבושם- מרלוס הורסט, אשר חוגגת את האשה המודרנית והפלרטטנית של DKNY Be Delicious.

קמפיין קריאטיבי חדש, מעודד אותך לפלרטט, לחייך ולהקצות קצת זמן לשעשועים במגרש המשחקים המסחרר בעולם – העיר ניו יורק. לא תוכלו להתעלם מהקמפיין הסקסי, אשר יעלה במקביל בערוצי המדיה השונים: טלוויזיה, עיתונות, שילוט חוצות וקמפיין דיגיטלי, החל מאמצע חודש אוגוסט.

"אנשים באים לניו יורק משום שהיא מלאה באפשרויות, וזה מה ש-Be Delicious חוגג," אומרת פאטי כהן, סגנית נשיא בכירה לשיווק ותקשורת גלובליים בדונה קארן אינטרנשיונל. העיצוב הקריאטיבי החדש של DKNY Be Delicious לוכד את הרוח הזו של ניו יורק. עם צילומיו של לשלאן ביילי, קמפיין הפרינט מציע שתי גרסאות עם הדוגמניות המשקפות את האשה של Delicious, הדוגמנית ההולנדית מרלוס הורסט והדוגמנית הברזילאית, לאיס ריביירו.

הבושם BE DELICIOUS DKNY
ניחוח התפוח האמריקאי והעסיסי של התמצית העסיסית שהפכה לחתימה של DKNY Be Delicious, אפוף ברטיבות ירוקה ופריכה של אשכולית ומגנוליה. בליבו שוכנים פוליאנתס, שושנת עמקים צחורה, ורד וסיגלית בוהקת. הניחוח מסתיים בסנדלווד חלק, קשמרן וענבר לבן.
 



עמוד זה נצפה: 494 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור