חיפוש באינדקס עסקים

הביאי את המספרה הביתה -amika מחליק שיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 אוקטובר 2011

במרוץ החיים לעיתים זה ממש בלתי אפשרי להשקיע שעתיים משעות היום במספרה. המומחים של "אמיקה" מביאים את המספרה אלייך הביתה ומסבירים כיצד ניתן לתמרן בין כל גורמי החיים ועדיין להיראות מצוין

מחליק שיער זברהכשאני מביטה עליי ובכלל על הנשים שסביבי אני רואה נשיות אחרת, עצמאית, קרייריסטית, אופנתית ומושקעת בקיצור נשיות חסרת פשרות. אכן, הנשים של היום הן לא הנשים של פעם. היום נשים לא יוותרו על המראה החיצוני לטובת שאר תחומי החיים. הדרישות הגבוהות שלנו מעצמנו באות לידי ביטוי גם ברצון שלנו להראות הכי טוב שאפשר מבלי שההתעסקות שלנו בעצמנו תפגע בהספק ובהישגים היומיומיים שלנו. המציאות העמוסה שלנו מחייבת אותנו להספיק כמה שיותר בכמה שפחות זמן. הבעיה היא שאין לנו יותר מעשרים וארבע שעות ביממה, כך שלעיתים זה ממש בלתי אפשרי להשקיע שעתיים משעות היום במספרה.

מחליק לשיער זברה
יצרני מוצרי טיפוח השיער זיהו מזמן את הצורך הנשי למוצרי "עשי זאת בעצמך" שנובעים מהרצון שלנו לתמרן בין כל גורמי החיים והשקיעו בפיתוח כלים  ותכשירים שיביאו את המספרה אלייך הביתה.

אני יכולה להעיד על עצמי שתמיד רציתי שיער חלק, אבל מה לעשות נולדתי עם שיער מתולתל ומאז ומתמיד אני מנסה בדרכים שונות להחליק את שיערי בדרכים שונות.  עשיתי החלקה אבל לא הייתי מסוגלת לעמוד בהתחייבות ובהוצאה הכספית שכרוכות בחידוש ההחלקה. ולמה לא פן? כי ביננו למי יש זמן ללכת למספרה בכל עת שבא לה פן?! ניסיתי לעשות פן בבית וגיליתי שזה לא פשוט כפי שחשבתי. לכן, חיפשתי פתרון יעיל וידידותי לשימוש ומצאתי ש"מחליק" המכונה גם מיישר הוא הפתרון. אבל איך בוחרים? ומה חשוב לדעת לפני שבוחרים מיישר? התארחתי בהנהלת חברת "אמיקה", כדי להתרשם ממגוון המחליקים הרחב שהם מציעים וכדי שהמומחים של החברה יעשו לי קצת "סדר בראש".
 
מחליק שיער מנומר ורוד מחליק שיער מנומר ורוד

"בשנים האחרונות בולט במיוחד הטרנד של החלקות השיער השונות. אנו מודעים לכך שנשים רבות רוצות שיער חלק, אבל לא מעוניינות שיישאר חלק באופן קבוע.המומחים שלנו פיתחו מספר תכשירים ומכשירים אשר מאפשרים לנשים לגוון במראות שונים ולהימנע מתהליך כימי אשר דורש ביקור של מספר שעות במספרה.
אנחנו מבינים שהנשים של היום בכל הגילאים רוצות מראה מגוון, עדכני ומרענן מבלי שיאלצו לוותר על זמנן ולהתאים עצמן לשעות הפתיחה והסגירה של מספרות".

ואכן כך, חברת "אמיקה" מציעה מגוון רחב של מוצרים שביכולתם לעשות לנו הנשים את החיים הרבה יותר קלים וגמישים. ביניהם גם המחליק 1.5 הקרמי אשר הם מכנים "מגהץ עיצוב הפרמיום של אמיקה". המכשיר מציע את טכנולוגיית העיצוב העדכנית ביותר המאפשרת לך דרך מהירה, יעילה ובריאה למראה שיער נהדר בכל זמן. עם אמיקה אפשר להחליק, לתלתל, להפוך קצוות, לסלסל, ליצור בקבוקים ולעצב את השיער בקלות. כך שגם אם את לא ממש בעלת קורדינציה כמוני תוכלי להסתדר אתו בקלות.

 
מחליק דמוי קעקועיםמגהץ עיצוב הפרמיום של אמיקה מותיר את שיערך עם ברק זוהר ומראה רך באמצעות סילוקם של שמנים לא טבעיים ולכלוך משיערך, תוך שמירה על הלחות הטבעית של שיערך. הוא בעל לוחיות צפות ייחודיות, משקל קל במיוחד ועיצוב מסוגנן ייחודי הכולל ממשק נוח להפעלה.  כל התכונות האלו מאפשרות לך להשיג במהירות ובקלות סגנונות שיער שונים באיכות מקצועית, כאשר שיערך נותר רך כמשי וחיונילאורך שעות. המכשיר מבוסס על טכנולוגית אינפרה אדומה מרוחקת אשר חימום באמצעותה מרכך את שיערך מהר יותר, סוגר את תאי השערה, נועל בצבע השיער ומעניק לך את אותו מראה חלק ומבריק לו את מצפה ממעצב שיער מקצועי. התוצאות הסופיות הן שיער מבריק, חלק, ללא חשמל סטטי (שבנצים) וללא קרזול, מחליק דמוי קעקועיםאותו תוכלי לעצב בקלות בתסרוקות ועיצובים בסגנונות בלתי מוגבלים.

כולנו יודעות שהסוד לשיער סקסי וקורן הוא בלחות ובברק. עם טכנולוגית חימום באמצעות אינפרה אדומה מרוחקת עם המשטחים הקרמיים בעובי 1.5 אינטש המשולבים במעצבי השיער של amika, השיער זוכה לטיפול יעיל, עדין ולא מזיק.
תכונה נוספת שהופכת את המחליק מבית אמיקה למוצלח במיוחד הוא השילוב בין משטחים 100% קרמיים, לצד אלמנטים של חימום קרמי מאחוריי המשטחים.
רוב מישרי השיער הקונבנציונאליים מתיימרים לכנות עצמם קרמיים, כאשר למעשה הם בעלי אלמנטים של חימום ברזל מאחורי המשטחים.השימוש במשטחים קרמיים בשילוב חימום אינפרה אדום מתחת למשטחים שקיים במחליק של אמיקה משמר את לחות השערה ומגן עליה מנזקים. כאשר, התוצאה הסופית היא שיער מבריק, חלק, ללא חשמל סטטי (שבנצים) וללא קרזול, אותו תוכלי לעצב בקלות בתסרוקות ועיצובים בסגנונות בלתי מוגבלים.אם שיערך צבוע כמו שלי תשמחי לדעת ששימוש שמחליק של אמיקה מאריך את חיי הצבע של שיערך. זאת בזכות החום הקרמי אשר סוגר ונועל את הצבע בשיערה וכך מונע דהייה מוקדמת של צבע השיער. המכשיר מגיע עד לחום של  200 או 230 מעלות אך הוא מוגן ובטוח לשימוש."מכיוון שאנחנו יודעים שמכשירי הטיפוח שלנו הופכים לחלק בלתי נפרד משגרת החיים של הקונות החלטנו להשקיע מחשבה רבה גם בעיצובו החיצוני. המכשירים שלנו קיימים במגוון רחב שלצבעים, הדפסים וסגנונות כך שכל אחד יכולה לבחור גם את העיצוב שמאפיין אותה יותר ונוכחותו תתאים לסביבה בה היא חיה כמו כל פריט עיצובי אחר" מסביר דוד. אכן המכשיר קיים בוורוד, שחור, לבן ובהדפסים שונים כגון מנומר, זברה, תחרה, דמוי קעקועים ועוד.

 

מחליק פרה חום מחליק פרה חום
מחליק פריחה ורודה מחליק פריחה ורודה

לצפייה בסרטון הדרכה והסברה לחץ כאן



עמוד זה נצפה: 543 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור