חיפוש באינדקס עסקים

תחזוקת תוספות שיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 פברואר 2011

תחזוקת תוספות שיער - AR Extensionsנתחיל מזה שתוספות שיער העשויות משיער סינטטי (לא טבעי) ובאיכות ירודה תמיד יהיה קשה יותר לתחזוקה. השיער בתוספת עלול לקבל מראה מדובלל כמו שיער של בובה ישנה. העיקרון הוא שככל שהשיער ממנו עשויה תוספת השיער איכותי יותר, כך צריך פחות לחשוב על תחזוקת התוספת.

תוספות שיער משיער 100% טבעי, בתולי ואיכותי ישמרו על מראה נקי, גולש ונעים למגע גם לאחר שבועות. מעצב השיער המבצע את התוספות לשיער הוא זה שידריך אותך לגבי חפיפת השיער, סירוקו ועיצובו וצריך ללא ספק להקשיב להדרכה הזו ולנהוג בהתאם.

בכל מקרה, הברשה של השיער צריכה להיעשות בעדינות והחפיפה ללא עיסוי מאסיבי. אלה הנחיות הגיוניות גם בלי הדרכה מפורשת של מעצב השיער שלך.

לעומת זאת יש כמה נקודות שחשוב לעצור ולתת עליהם את הדעת. למשל, יש קשר ברור בין סוג החיבור של תוספת השיער לבין הטיפול בשיער. למשל: אם יש לך תוספת שיער בהדבקה לא מומלץ לעשות פן וודאי שלא להתקרב אל נקודות ההדבקה, כדי שלא להמס את החומר. לתוספות שיער בחרוזים לעומת זאת אין בעיה לעשות פן.

לגבי צביעת שיער שיש לו תוספות, גם פה יש קשר בין צורת חיבור תוספות שיער לאפשרות לצבוע. חומרי חיבור מסוימים לא יגיבו טוב בחשיפה לחומרים הכימיים בצבע השיער. בכל מקרה של החלטה לבצע תוספות שיער, קחי בחשבון את הרגלי טיפוח ועיצוב השיער שלך וודאי עם מעצב השיער שתוכלי להמשיך לעשות פן, לצבוע, להחליק, כל מה שאת רגילה לעשות לשיערך – בתקופה בה תוספות השיער יהיו מחוברות לשיערך הטבעי. ודאי שתוכלי להמשיך בפעילות היומיומית שאת רגילה אליה.

תחזוקת תוספות שיער.
באדיבות: מאלכסנדר קלנדרוב – מנכ"ל חברת AR-EXTENSIONS.



עמוד זה נצפה: 461 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור