חיפוש באינדקס עסקים

שמפו לשיער – רפאל אברמוב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 פברואר 2011

שמפו לשיער - רפאל אברמובאת רואה את הפרסומת בטלוויזיה שמבטיחה לך שיער כמו של הדוגמנית הזוהרת. שיער חזק, מבריק וגולש. את רואה על הבקבוקונים של השמפו התוויה לשיער גלי, לשיער עדין, לשיער יבש, לשיער מתולתל ומצפה שתחפפי את השיער ושיהיה לך שיער מדהים ובריא תיכף לאחר שהשיער יתייבש.

בואי נעשה סדר ונסביר את ההתוויה על בקבוקון השמפו ולמה בעצם הכוונה במה שכתוב על הבקבוק. השיער אינו איבר חי. לשיער עצמו אין יכולת להתחדש או להבריא. ההשפעה של החומרים בשמפו היא על הקרקפת ממנה צומח השיער.

את הקרקפת אפשר להמריץ, לעורר, לרענן ולגרום לצמיחת שיער בריאה וחזקה יותר. ההשפעה של השמפו על השיער עצמו מוגבלת.

השמפו יכול לנקות את השיער, הקונדישנר יכול לצפות את השערות בשכבת הגנה וציפוי נעים למגע ומבריק, מסיכה לשיער יכולה להעניק טיפול הזנה לשורשי השיער בקרקפת ולצפות את השיער עצמו בשכבת מגן.

שמפו לשיער - רפאל אברמובבריאות הקרקפת מאוד חשובה לבריאות השיער ומראהו, בכך אין ספק. קשקשים, למשל, יכולים למנוע מעור הקרקפת לנשום ולגרום לנשירת שיער בגלל היחלשות של זקיקי השיער המצמיחים את השערות. גם חומרי הציפוי הכלולים במוצרי השיער השונים יכולים להביא למראה שיער בריא ויפה יותר.

שכבת הגנה לשיער מפני קרינת השמש תאט את קצב דהיית צבע השיער שלך, ציפוי השיער בשמנים טבעיים יחזיר את אור השמש ליצירת ברק מרשים לשיער, ציפוי השיער בתחליבים מיוחדים יכול להגן מעט על השיער תוך כדי עיצוב בפן או מחליק קראמי ועוד ועוד.

חשוב לציין כי השפעת השמפו על השיער היא זמנית והחומרים שמכיל השמפו נשטפים בזמן החפיפה. לעומת זאת מוצרי עיצוב לשיער ללא שטיפה נשארים על השיער והשפעתם מתמשכת עד החפיפה הבאה.

עכשיו שכשהאמת גלויה נוכל לבחור את מוצרי השיער המתאימים לשיערנו בלי לתלות בשמפו או בקונדישנר תקוות שווא. בנקודה זו חשוב לציין כי תמיד עדיף להשתמש במוצרים לשיער שיוצרו על ידי חברה למוצרי שיער ולא על ידי חברת מוצרי ניקיון לבית. רמת המקצועיות של חברה למוצרי שיער, כמות היעד, הניסיון וההתמקדות בנושא אחד – השיער שלך, היא זו שתבטיח לך איכות ושיער שנראה נפלא.

שמפו לשיער.
באדיבות: מעצב השיער רפאל אברמוב.



עמוד זה נצפה: 451 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור