חיפוש באינדקס עסקים

הביאו את הסתיו.

פורסם מאת: בתאריך: 8 ספטמבר 2015

איש אינו יכול לצפות אם חודשי הסתיו-חורף הקרובים יהיו כאלו צחיחים או קרים, אך דבר אחד בטוח, סערת הטרנדים כבר אורבת ומחכה לה מעבר לפינה ועתידה להכות בכל ארון של פאשניסטה ולתת אותותיה בכל חלקה טובה בעולם האופנה. בקרב הטרנדים הבולטים בתצוגות האופנה לא נרשמו אמנם הברקות חדשות וניכר כי רבים מהטרנדים ממשיכים איתנו מהעונות הקודמות, מה שאומר שכדי להישאר טרנדיות ומעודכנות, אפשר יהיה להסתפק במה שכבר יש ולבזבז מעט פחות. עבור כל הפאשניסטיות הסקרניות. להלן רשימת קניות של כל הטרנדים החמים לעונות הקרות:

 "פאנקי" את עצמך:
 
בכל אחת מאיתנו מסתתרת לה ילדה רעה ושובבה. הסתיו הקרוב הוא בדיוק הזמן הנכון להניח לה לפרוץ החוצה ולתת לה ביטוי. אופנת הפאנק חוזרת בגדול ולא משאירה שבויים בדרך, כאשר כל האקססוריז והאלמנטים הנלווים אליה הופכים טרנדיים ותקפים. על אף מחאות אוהבי בעלי החיים, העור חוזר לחיינו, בעיקר בגווני הקאמל והשחור. לדברי תומר בן יוסף מבעלי מותג התכשיטים ASAF & TOMER: "חומר נוסף שעושה קאמבק הוא הויניל המבריק, ההופך להיות שיק ומעניק מראה רטוב עד נוצץ. שרשראות וגורמטים יעטרו את בגדינו וגם הניטים חוזרים להיות רלוונטיים בכל צורה: החל מעגולים, שפיציים או בצורת כוכב".
 
הפסים שנשארים ופרינטים גרפיים:
 
לדברי מישל קרמרמן, מבעלי אתרי LOLFASHION "אם בעבר רווחה לה תפיסה כי הפסים אינם מתאימים לכל אחת, הרי שכיום כולן שמות פס גדול על העבר ונקראות לעטות על עצמן פריטים מפוספסים ורצוי רוחביים. בעוד שבקיץ שלטו גווני הנאוטיקה הכוללים אדום, כחול ולבן, הרי שאלו כבר פחות רלוונטיים ומפנים מקומם לשילובים של שחור ולבן. צבעוניות זו עתידה לעטר גם הדפסים גרפיים שונים, כדוגמת זברה ופריטים גאומטריים על גבי מגוון שמלות ובגדים".
 
עוד בכתבות:
 
מתחדשים לקראת הסתיו… 
 
הטרנדים הכי נחשקים לסתיו
 
 
 
(שמלת קוואלי – בוטיק ל’איטליה, נעליים של המותג VANS, תיק O BAG של fullspot)
 
צבעי העונה:
 
לכל עונה יש את הצבעים הבולטים בה. אם בתקופת הקיץ היו אלו הזוהרים והבהירים, הרי שבעונות הקרות הצבעים מתמתנים והופכים קלאסיים ואלגנטיים. לדברי הדר מועלם, מבעלי בוטיק ל’איטליה בהרצליה פיתוח: "אחד הצבעים הבולטים לעונה, אשר נבחר גם לצבע השנה הוא המרסלה, שילוב מושלם בין חום לאדמדם. אליו מצטרפים גם צבעים קרובים נוספים כמו הבורדו, החום וקשת האדומים. תופעה מעניינת נוספת היא חזרתם של צבעי הפסטל, אשר לרוב בעלי קשר הדוק דווקא לאביב. בין אלו ניתן למצוא את מה שמכונה צבעי "מרשמלו" כדוגמת כחול בייבי, ורוד סוכרייה, צהוב בהיר ועוד".
 
עדיין לא משתחררים:
 
בעוד שימי השירות בצה"ל מתקצרים, הבגדים הצבאיים רחוקים מלקבל פטור. הצבאי הוא טרנד חוצה עונות נוסף, שמקבל שידרוג קל. לדברי לירז שלו, מבעלי אתר האופנה SneakPeek, "הצבאי ממשיך איתנו, לא רק כקומופלאז’, אלא גם במראה אמריקני- קלאסי, הכולל פריטים מחויטים בכחול נייבי בעלי כפתורי ועיטורי זהב".
 
המנומר שלא נגמר:
 
מה שהיה בעבר מזוהה עם פרחות בלתי אופנתיות בעליל הפך בשנים האחרונות לתופעה של ממש, כאשר אין פאשניסטה המכבדת את עצמה שלא מחזיקה לפחות פריט מנומר אחד או עשרה בארונה. גם טרנד זה מקבל טוויסט מעניין בעונה הנוכחית כאשר את צבעם החום הטבעי של החברבורות והפסים, מחליפים צבעים רבים, בניהם ורודים, כחולים וצהובים
 
לסיכום, שנייה לפני שאנו רצות לבזוז את החנויות ולקנות פריטים חדשים על מנת להיות מעודכנות, רצוי לקחת אוויר ולפשפש מעט מארון הבגדים, המכיל לבטח פריטים סתוויים התואמים לטרנדים המוצגים, שחלקם מעט ממוחזרים. שיהיה סתיו קריר!
 
איך אפשר להשלים את התמונה בלי מראה סתיו גם בגזרת השיער. איזה טרנד הכי עדכני? האומברה כמובן! מעצב השיער גיורא יצחקוב מסביר 


עמוד זה נצפה: 426 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור