חיפוש באינדקס עסקים

הלבשה תחתונה – סימון פרל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 ינואר 2008

המעצבים בחברת ההלבשה התחתונה "סימון פרל" מתבוננים בקפידה בפרטים הקטנים ביותר בכדי להגיע לשלמות, שתעניק בראש ובראש את הכבוד המגיע למי שלובשת את עיצוביהם. תפיסה זו של אלגנטיות השתרשהסימון פרל כבר ב-1948, כאשר יצרנית המחוכים המובילה, "סימון פרל", הגתה רעיון מהפכני חדש לתקופתה, שגם היום אגב, מהווה את אחד מקווי היסוד העיקריים של החברה: אישה אינה צריכה לבחור בין מראה אלגנטי לנוחות, כשהיא יכולה לקבל את שניהם בבגד אחד!

למעצבת המהפכנית, סימון פרל, היה גם כישרון מדהים לאופנה: היא העניקה לעיצוביה את הלוק, המעניק תחושה כאילו הוא "נתפר לפי הזמנה", בדיוק כפי שהיה נהוג בבתי האופנה המובילים באותה תקופה. עיצוב הדגמים הכובשים של "סימון פרל" מזכיר אף הוא את האופן שבו מפיקים יצירות אומנות. כל קו מזמין אותך להתבונן באומנות ובתרבות שונה.
אפשר לראות זאת בהבדלים בין הסדרות השונות והמגוונות, שניתן להשיג ב"אפרודיטה". אם זו רקמה או תחרה, תמיד הן יותאמו כך שהן יעשירו ויטפחו את קימורי האישה. ב"סימון פרל" מאמינים כי עליהם לשמור על קשר עם המהפכה שעוברת דמותה של האישה בשנים האחרונות.
"סימון פרל", ייצרה לדוגמא, את חזיית התחרה עשויית הלייקרה הראשונה ומשתמשת בחומרים יוצאי דופן כמו Superfine, בד הסריגה הטוב ביותר בעולם. גם היום סודות הייצור של סימון פרל עברו לדורות הבאים באותה התלהבות יצירתית ובאותו דיוק שנמשכים כבר יותר משישים שנה.



עמוד זה נצפה: 1,093 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור