חיפוש באינדקס עסקים

הארכות שיער זה מסובך?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 ינואר 2011

הארכות שיער זה מסובך?מאז שאני מתעסק בהארכות שיער ובמיוחד מאז שאני משתמש בדבק הרפואי/אורגני להדבקת השיער אני מגיב בחיוך בכל פעם שאני שומע ממישהי "עזוב הארכות שיער, זה מסובך…"

נכון שכדי לעשות הארכת שיער מוצלחת, כזו שתחזיק מעמד, שתיראה טבעי, שהלקוחה תהיה מרוצה ממנה וגאה בשיער הארוך שלה, צריך לדעת איך ומה לעשות. נכון שצריך להתאים את תוספת השיער הנכונה, בגוון הנכון במרקם השיער המדויק על מנת לקבל תוצאה טבעית ומושלמת. אבל אם לוקחים שני גורמים חשובים בחשבון לעשות הארכות שיער זה לא יותר מסובך מלעשות החלקה לשיער או כל פעולת עיצוב שיער מתקדמת אחרת.

הגורם הראשון הוא איכות השיער. תוספות שיער איכותיות עושות את כל ההבדל. שיער 100% טבעי ובתולי שמעצב השיער קונה ממקור מקצועי ומוסמך הן חובה. מעצב שיער שמתפשר על פחות מזה מתפשר על התוצאה שתתקבל על ראש הלקוחה.
הגורם השני הוא טכניקה – מעצב שיער מיומן יתכנן את העבודה כך שתתקבל תוצאה מרשימה בלי מאמץ מיותר, זמן ישיבה ממושך מדי על הכסא בסבלנות מצד הלקוחה או כל פשרה אחרת.
הגורם האחרון הוא המוצרים בהם מבוצעות הארכות השיער. הדבק האורגני רפואי הבלעדי לסלון זאזא הוא הסוד הקטן שעושה את ההבדל. במקום שתעבירי יד בשיער ותרגישי גבשושיות של קרטין, במקום שתעבירי יד בשיער ותרגישי איפה בדיוק מחוברות הארכות השיער, עם הדבק המיוחד הזה כל אחד יכול להעביר יד בשיער הארוך שלך ולא ירגיש שום דבר מיוחד. רק טביעת עין מקצועית תוכל להבחין איפה הארכות השיער מחוברות לשיער הטבעי שלך.

הזמן שהקדשתי ללימוד ותרגול ביצוע הארכות שיער בא לידי ביטוי על ראש הלקוחות שלי והמחמאות לא פוסקות להגיע. הלקוחות מקבלות מחמאות ומעבירות אותן אלי. מחמאות מהסביבה שלהן ואפילו – ממעצבי שיער אחרים.

הארכות שיער זה לא מסובך, לא מסבך לך את שגרת היומיום ולא שום דבר כזה. הארכות שיער זה פשוט – שיער ארוך גולש ומרשים שנראה טבעי לגמרי.



עמוד זה נצפה: 404 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור