חיפוש באינדקס עסקים

קריטה פריז – מראות שיער

פורסם מאת: בתאריך: 4 ספטמבר 2012

קריטה פריז - סדרת מוצרי השיער. צילום: יח"צ חו"ל"שיער מעוצב ומסופר היטב, אינו זה אשר מיפה את מראה האשה. מה שמעניק לאישה את הזוהר והיופי הוא איכות השיער שלה". האחיות רוזי ומריה קריטה.

בשנת 2010 חברת הקוסמטיקה היוקרתית מפאריז- CARITA עשתה COME-BACK לעיסוק בליבת המותג – השיער. קריטה חוזרת בגדול אל קדמת הבמה עם השקת סדרת מוצרי שיער חדשנית – HAUTE BEAUTE CHEVEU השיער שלך אומר עלייך הכול… אי אפשר להסתיר.

חשוב לטפח את השיער ואת הקרקפת בדיוק כפי שמטפחים את עור הפנים. לחזק, למנוע נזקים ובכך להעצים ולעבות את השיער. בלתי אפשרי להיות מלאת חן ללא שיער בריא. לא ניתן להיראות זוהרת, אלגנטית ומפתה ללא ראש עטור שיער בריא ומהמם.
CARITA חושפת את זוהר השיער, את החיוניות שלו, מעצימה את הנפח ומגלה את הרכות והברק הגלומים בו.

סדרת השיער מציגה את הקסם של קריטה, לשקם את הזוהר והחיוניות של השיער, את היכולת המוחשית לעיבוי, מתן נפח וחוזק לסיבי השיער מהשורש ועד הקצוות. בסדרה בא לידי ביטוי חיבור מופלא בין מקצוענות של אומנים, לבין חדשנות ושימוש בחומרים ומרכיבים באיכות הגבוהה ביותר, היוצרים יחדיו נוסחה חלומית.

טיפוח השיער על פיCARITA-  – משלב הניקוי ועד תיקון נזקים – שלבי הטיפול בשיער.
שלב 1- ניקוי
שמפו לשיער יבש, שמפו לשיער צבוע, שמפו לשיער שמן
שלב 2- שיקום
מסכה לשיער יבש, מסכה לשיער צבוע, מסכה לשיער שמן
שלב 3- הגנה
קרם יום להענקת לחות

כל מוצרי השיער של קריטה מכילים תרכובת בסיס אשר פותחה על סמך תגלית מדעית משמעותית, ונגזרה מן המחקרים המתקדמים והחדשים ביותר בתחום:
קומפלקס "SUBSTANCE-POTENCIAL". תרכובת חדשנית ובלעדית הכלולה בכל המוצרים.
קומפלקס SUBSTANCE-POTENCIAL מטפל בחיזוק שורשי השיער, בחיוניות, במראה הזוהר, מעניק לו נפח והגנה.

מעניק לשיער בריאות וחיוניות.

  1. מחזק את שורשי השיער ומעודד את סירקולציית הדם בקרקפת – קומפלקס הנלחם בנשירת שיער, ומאיץ את גדילתו הבריאה, הודות לפפטידים עשירים בויטמינים, מפחית את דילול זקיקי השיער, הודות לחומצה שמקורה בעלים של עץ זית. משפר את המיקרוסירקולציה בקרקפת, הודות לתמציות לימון.
  2. משמר את חיוניות השיער – קומפלקס המחיה מחדש את השיער . משפר את פעילות התאים, הודות לגליקוגן ימי, המגביר את קצב צמיחת השיער.שיער חזק, עבה, חלק ומוגן
  3. מחזק את השערה, באמצעות פעולה הדרגתית הנשפכת כמפל על סיבי השיער: שילוב של פרוטאינים צמחיים . פעולות המפתח נעשות בעומק סיב השערה, ועוטפים את השערה עצמה. על פני השיער- מכסים את סיב השערה בסליל הגנה והחלקה, הודות לפורמולת פרוטאין חיטה. בתוך עומק השערה, פרוטאין סויה מתקן סדקים ומשקם אזורים פגועים בשערה.
    קופולימר משולב עם פרוטאין צמחי הנלחמים בשבירת ליבת השערה.
  4. מגן על סיב השערה מהשורש ועד הקצוות – קומפלקס מולטי הגנה הפעיל בחום, מכיל חומצות אמינו החיוניות לסיבי השיער ופרו-ויטמין B5 נלחם בהשפעות החיצוניות המזיקות לשיער (שמש, זיהום אוויר ועוד) מנטרל השפעת רדיקלים חופשיים ומפחית את שבירת הקרטין. האפקטיביות של הקומפלקס מוגברת ע"י חימום- היעילות עוצמתית במיוחד אל מול מייבשי שיער.

מעניק יופי, רכות, זוהר וברק

  1. מעניק לחות ומחליק את השיער והקרקפת פוליסכרידים המלחחים את סיבי השיער ומרגיעים גירויים בקרקפת.
  2. השיער מלא ברק וזוהר, גוון השיער מודגש- הודות לחומץ אורז, אשר מבצע פילינג עדין בקרקפת ,מסיר את התאים המתים ומשיב לשיער את הגוון , החיות והברק.

מוצרי הסדרה:

שלב 1- ניקוי
PURIFYING SHAMPOO – ICY GEL – שמפו לשיער שמן/מעורב:
תכשיר מטהר לשיער, בעל מרקם פנינתי המנקה בעדינות, ומאזן קרקפת ושיער שמנוניים/ מעורבים. מסלק לכלוך וסבום עודף. השיער נותר רך ומלא זוהר, בוהק מבריאות. בלב הפורמולה: קומפלקס " סבסטנס פוטנשיאל" מועשר במרכיבים פעילים כמו חומצת אמינו, פפטידים, מלחי אבץ, קפאין, שמן חוחובה ועוד.
שיער מעורב ושמנוני הופך רך ונעים למגע, עודפי הסבום הוסרו, והחפיפה מענגת מאי פעם- טקסטורת ג’ל שקופה, מנוקדת בנצנוץ ורדררד וכחול הופכת לקצף קליל ומרענן. ניחוח של משקה אקזוטי, עם נגיעות פרחוניות ובסיס בניחוח מאסק, לעונג מושלם. להניח על שיער רטוב, להחדיר היטב לעומק השיער והקרקפת, לעסות קלות ולשטוף במים.

NUTRI-REPAIRING SHAMPOO – שמפו לשיער יבש
מוצר טיפולי מענג, בעל טקסטורה עשירה. מנקה בעדינות, מזין ומסייע לשקם שיער יבש, פגום או מוחלש. השיער נראה טוב מאי פעם –רך, מלא ברק וקל לסרוק ולעיצוב. בלב הפורמולה: קומפלקס "סבסטנס פוטנשיאל" מועשר במרכיבים פעילים כמו סרמידים, חלב אורז, הידרו פפטידים, פרו-ויטמין B5, תמצית דבש ועוד.
השיער היבש והפגום מקבל מנת לחות והזנה, הנשמרת בסיב השערה. הברק שב לשיער והקרקפת לחה ונעימה למגע. חפיפת השיער מענגת, הודות למרקם הקרמי – פנינתי של השמפו, אשר הופך במהלך החפיפה לקצף עשיר. לשמפו ניחוח חושני של חלב אלוורה, עם נגיעות אוריינטליות -פרחוניות. להניח על שיער רטוב, להחדיר היטב לעומק השיער והקרקפת, לעסות קלות ולשטוף במים.

INTENSE COLOUR SHAMPOO – שמפו לשיער צבוע
תכשיר טיפולי מלטף בעל מרקם משיי, המנקה בעדינות, מסייע לשקם את מבנה השערה, ומעניק ברק וגוון עז ,גם לקצוות השיער. הצבע עמיד לאורך זמן, השיער בוהק במלוא הדרו.
בלב הפורמולה: קומפלקס סבסטנס פוטנשיאל מועשר במרכיבים פעילים
כמו שמן שקדים, מיקרו פרוטאינים של חיטה, תמצית שמן חמניות, סרמידים, פרו-ויטמין B5 ועוד.
השיער הצבוע מקבל הזנה מהשורשים ועד הקצוות, שבירת הפיגמנטים בשערה מופחת, צבע השיער מתגלה במלוא יופיו, השיער חזק יותר ומוגן מנזקים סביבתיים, והוא רך ונעים למגע.
טקסטורה קטיפתית מענגת, בגוון ורוד– פנינתי, ההופכת לקצף נעים הנשטף בקלות. השיער אפוף בניחוח של פרח האינדיגו , בתוספת נגיעות בניחוח מאסק.
להניח על שיער רטוב, להחדיר היטב לעומק השיער והקרקפת, לעסות קלות ולשטוף במים.

שלב 2 – שיקום
PYRIFYING-MASK – מסכה לשיער מעורב עד שמן
מוצר לטיפול אינטנסיבי, במרקם אוורירי. מעניק ניקוי עמוק לשיער ולקרקפת, מאזן את השיער ואת הקרקפת המעורבים-שמנוניים. למסכה פעולה ממוקדת והיא מותירה שיער נקי וקליל למשך זמן רב ללא צורך בחפיפות תכופות.
מלבד הנוסחא המרכזית, ניתן למצוא בין מרכיבי המסכה , חומצות אמינו, מלחי אבץ, קפאין, אבקות מינראליות ועוד. לאחר השימוש במסכה ייצור הסבום מאוזן, השיער כבר אינו שמנוני והאיזון הביולוגי של הקרקפת נשמר. קצף לבן במרקם מענג ואוורירי בניחוח משקה אקזוטי , עם נגיעות של תווים פרחוניים ומאסק. את המסכה יש להניח על השיער לפני החפיפה, יש להניח על שיער רטוב ולהספיג עמוק בשורשי השיער, להשאיר על השיער למשך 3 דקות ולשטוף.

NUTRI-REPAIRING MASK – מסכה לשיער יבש
טיפול אינטנסיבי לשיער יבש,במרקם עשיר וקרמי, המגן ומזין את השיער. משקם ומשפר שיער פגוע או יבש, מבלי לפגוע בנפחו. מסכה המגנה ומייפה את השיער. השיער מבריק, קל לסירוק ולעיצוב.
המסיכה משקמת ומזינה באינטנסיביות את השיער היבש. מצפה ומחליקה את השיער ומרגיעה את הקרקפת. בין מרכיבי המסכה הנוסחה הבסיסית ובנוסף ניתן למצוא חלב אורז, חמאת מנגו, תמצית שקד מתוק, פרו-ויטמין B5 ותמצית דבש. לאחר השימוש השיער רך וקורן מהשורש ועד הקצוות. טקסטורה מענגת של תחליב פנינתי מוקצף בגוון אפרסק הנמס אל תוך השיער, ובניחוח חלב אלוורה. את המסכה יש להניח על שיער לח, מהשורשים לאורך כול השיער עד הקצוות. להשאיר על השיער כ-3 דקות, לסרק ולשטוף.

INTENSE COLOUR MASK – מסכה לשיער צבוע
טיפול עדין ומשיי לשיער צבוע, מזין את השערה, מסייע בשיקום המבנה שלה הנפגם עקב הצביעה, מעניק ברק, מדגיש את גוון הצבע ומגן עליו לבל ידהה. מגן על השיער מנזקים חיצוניים ומעניק לשיער זוהר ויופי. בין מרכיבי המסכה ניתן למצוא סרמידים, שמן שקדים מתוקים, מיקרו פרוטאינים של חיטה, תמצית שמן חמניות, פרו-ויטמין B5 ועוד. טקסטורה קרמית מענגת בגוון פנינתי- ורוד, הנמס אל תוך השיער ובניחוח פרח האינדיגו. יש להניח על שיער לח ולמשוח על כל השיער,עד הקצוות. להשאיר 3 דקות, לסרק ולשטוף במים.

שלב 3 – הגנה
CRÈME DE JOUR PROTECTRICE – קרם יום לשיער
טיפול יופי יומי לשיער יבש, צבוע או פגום
מוצר טיפולי לשימוש יומיומי, אשר מגן על השיער מפני זיהום אוויר, מזין ומשקם, מותיר את השיער משיי וקל לסידור. טיפול מדהים ארוז בשפופרת נוחה לשימוש, לשיער בריא וגמיש בכל מצב.



עמוד זה נצפה: 475 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור