חיפוש באינדקס עסקים

איך מגדלים שיער ארוך ובריא

פורסם מאת: בתאריך: 30 יולי 2012

איך מגדלים שיער ארוך ובריאכלל המפתח עבור שיער ארוך שיגדל בריא ומרשים הוא להתאזר בסבלנות ומחויבות לעניין. אם נראה לך שהשיער שלך לא צומח מעבר לאורך מסוים, בדקי את הקצוות. סביר שיש לך קצוות מפוצלים שגורמים לשיער להישבר.

לגדל שיער כדי ליהנות משיער ארוך דורש טיפוח קפדני ואין קיצורי דרך (חוץ מהארכת שיער באמצעות תוספות שיער).

קבלי כמה עצות לשיער ארוך ומרשים:

  1. הפסיקי להשתמש במחליק שיער, מייבש שיער, בייביליס ושאר כלי עיצוב המייצרים חום. חימום השיער במכשירי עיצוב עלול לגרום לצריבה ויבוש של השיער מה שמוביל להיסדקות ושבירה שלו. לשמירה על בריאות השיער תמיד עדיף לתת לו להתייבש באופן טבעי. אם את חייבת להשתמש במכשירי עיצוב מחממים, הורידי את הטמפרטורה והרחיקי את השיער מהמכשיר.
     
  2. הסירי תוספות שיער והארכות שיער. שיטות החיבור של תוספות השיער והארכות השיער, אם בקליפס צמוד, דבק חם או קר, שזירה… כל השיטות האלה אינה מיטביות עם שיער הטבעי. רוצה לגדל את השיער? – הסירי ממנו את המשקל והלחץ שיוצרות תוספות השיער.
     
  3. העריכי מחדש את החומרים הכימיים אליהם את חושפת את השיער. צבעי שיער, חומרי החלקה, פתיחת תלתלים וכד’ מכילים חומרים כימיים העלולים לגרום נזק לשיער. רוצה להמשיך לצבוע את השיער? השתמשי בצבעי השיער העדכניים והחדישים שאינם מכילים חומרים כימיים חריפים אלא להיפך, חומרי הזנה לשיער.
     
  4. הסתפרי. כן, כשאת יוצאת לדרך בניסיון לגדל שיער ארוך, גשי למספרה, תאמרי למעצב השיער שלך שאת מתחילה לגדל את השיער ובקשי תספורת שתתחיל את הדרך. התספורת תכלול בעיקר קיצוץ בקצוות והסרה של קצוות שרופים ומפוצלים במטרה להסיר את כל הנזקים מהשיער. אם השיער שלך פגום והרוס, התספורת תהיה קצרה למדי. קחי זאת בחשבון.
     
  5. שפרי תזונה. ויטמינים ומינרלים חיוניים לצמיחת שיער בריא. הקפידי על תזונה נכונה ומאוזנת, לא רק בשביל השיער, אבל בהחלט גם בשבילו.
     
  6. חיים בריאים לשיער בריא. עישון סיגריות, אלכוהול, כמויות גדולות של סוכר וחומרים אחרים שאנו מתרגלים לצרוך פוגעים לא רק בבריאות הגוף אלא גם בבריאות השיער. לכן, חיים בריאים יותר יניבו שיער בריא יותר.
     
  7. התייחסי אל השיער שלך באהבה. שימוש במברשת שיער נכונה, מסרקים שאינם קורעים את השיער, מושכים ותולשים אותו יעזרו לשיער שלך לצמוח. אמצי דרכי טיפול ידידותיים לשיער.
     
  8. לעבור את השלבים בצמיחת השיער בכיף. השלבים בהם השיער צומח עלולים להכניס אותך לתקופות של שיער באורך שלא מסתדר, לא נוח לאסוף ולא נראה טוב כשהוא פזור. אמצי מגוון אביזרי שיער שיעזרו לך לעבור את התקופה הקשה. סרטי שיער רכים, קליפסים, סירות, מטפחות לראש… שחקי באביזרי השיער והפיקי מראות שיער שונים ויצירתיים עד שהשיער יהיה ארוך דיו כדי ליהנות ממנו כמו שהוא.

 



עמוד זה נצפה: 660 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור