חיפוש באינדקס עסקים

הכל על צמות בשיער

פורסם מאת: בתאריך: 9 אוגוסט 2012

הכל על צמות בשיערטרנד הצמות חוזר ובגדול! אם בעבר ראינו צמות בעיקר בשיערן של ילדות הרי שכיום גם נשים מתהדרות בשיער עם צמות בסגנונות שונים ומגוונים.
מעצב השיער, רן סטון ללוריאל פרופסיונל מנדב לנו טיפים על צמות.

טיפים כלליים:

  • צמות מהודקות יש לעשות על שיער מעט לח. רצוי למשוח על השיער מוס או ג’ל / חימר שמאגד את השערות ולהתחיל לקלוע אותן.
  • בטרם מתחילים על מלאכת הקליעה ניתן למשוח על השיער קרם לחות המתאים לסוג השיער , מעניק חיות וברק ולהתחיל לקלוע. קרם הלחות משתלב בהרמוניה מושלמת עם השיער וגם לאחר שהוא נספג בשיער הוא מעניק מראה מסודר לאורך זמן.
  • למראה צמות אחידות מומלץ לעשות פן, למרוח תרסיס / שמן קליל שישמור על השיער החלק ולקלוע את הצמות לפי בחירה אישית.
  • צמות משוחררות מעניקות מראה מרושל ולא מתאמץ ועם זאת מכניסות הרבה עניין ומראה מסקרן. את ה"צמה המרושלת" ניתן לעשות על שיער יבש ולבחור האם נרצה את הצמה בצידי הראש או למטה. לקלוע בעדינות כשהשיער משוחררת וללא חומרים מעצבים.

סטון מציין שישנן מגוון סגנונות של צמות ומעניק טיפים לעשייתן בקלות בבית:

צמה אנגלית – בסיסית
יש לחלק את השיער לשלושה חלקים, מברישים את השיער בעדינות ומתחילים לקלוע: מעבירים את החלק הימני שמאלה ואת החלק השמאלי וימנה ומקפידים להדק בכל פעם מחדש. לבסוף אוספים גם גומייה.

מקלעת דג – צמה עדינה ומוקפדת למראה מושלם
אוספים את השיער לקוקו גבוהה או שלהיפך קוקו נמוך מתחת לעורף ומחלקים לשני חלקים. מפרידים קווצה דקה של שיער מצד השמאלי של החצי השמאלי, מעבירים את הקווצה הדקה ימינה, מעל החצי השמאלי ומצרפים אותה לחצי הימני. מפרידים קווצה דקה של שיער מצד הימני של החצי הימני ומעבירים אותה לכוון שמאללמלעלה. מצרפים אותה לחלק השמאלי. כך ממשיכים לסירוגין מצד לצד עד שהשיער כולו קלוע. בסוף אוספים בגומייה או בעזרת פיסת בד צבעוני. .

צמה הפוכה – צמה הולנדית
לוקחים את החלק העליון של השיער ומחלקים לשלושה חלקים. מתחילים לקלוע צמה, על ידי זה שמעבירים את החלק הימני מתחת לאמצעי ואת האמצעי מתחת. מחזיקים את קבוצות השיער האמצעי והשמאלי ביחד אחת וביד השנייה מצרפים לחלק הימני קצוות נוספות של שיער מהרקה, כך שקבוצת השיער בצד ימין יותר עבה מזו שבשמאל.

מעבירים את החלק הימני מתחת לאמצעי. מחזיקים את החלק הימני והאמצעי ביד אחת ומוסיפים לחלק השמאלי קבוצות נוספות של שיער כך שהצד השמאלי הופך לעבה יותר ולאחר מכן, מעבירים את החלק השמאלי מתחת לאמצעי. כך מוסיפים לסירוגין שיערות לכל צד. בכל פעם אוספים מהרקה ועד מרכז הראש את כל השיער שנמצא בגובה שבו נמצאת הצמה. ממשיכים לקלוע את הצמה באותה הטכניקה ולבסוף מהדקים בגומייה

צמה מרושלת
2 שיטות לעשות זאת:
שיטה 1- לפני תחילת העבודה על הצמה לעשות פן חלק,לאחר מכן בעזרת מסרק שיניים לנפח קלות את השיער כלפי מעלה על מנת לתת נפח"ופריזיות" בשיער.קולעים את הצמה ומסיימים עם מעט חימר בקצוות על מנת להשוות לצמה מראה "מלוכלך" ולא מבריק.
שיטה 2- שיער טבעי ללא פן-קולעים צמה ולאחר מכן מושכים קצוות שיער מהחלקים החיצוניים של הצמה.ניתן לתת נגיעה עם ספריי לא קשה מדי,על הצמה.



עמוד זה נצפה: 646 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור