דלתא – תצוגת הלבשה תחתונה לוהטת עם מוריאל סגל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 יולי 2008

תצוגת הלבשה תחתונה לוהטת במיוחד של דלתא התקיימה היום בתל אביב. הדוגמניות דנה סוררו, יעל ניזרי, לירן כוהנר, ילנה ראלף, ניבית בש, אלסיה בסיוק, ויקטוריה, מוריאל סגל, מאי אקרמן, רוז והדוגמנים גיא אמסלם, איתי טרבלסי וגיא לובלצ’יק, פסעו (ולא בגלל החום…) בפריטי הלבשה תחתונה מקולקציית חורף 2008/9 של דלתא.
החלטנו להביא לכם מעט פרטים על כל אחת ואחד מהדוגמניות והדוגמנים (בנוסף לתמונות כמובן).
לכתבה על קולקציית הלבשה תחתונה סתיו חורף 2008/9 של דלתא.

מוריאל סגלמוריאל סגל

בת 26 מת"א במקור מרחובות. מוריאל סגל סיימה לאחרונה קורס בפסיכולוגיה וחינוך באוניברסיטה הפתוחה וחזרה מחופשה ענקית של חודש בניו יורק.
מיד כשחזרה מהחופשה, פגשה מוריאל סגל במי שהיום הוא החבר שלה. בגלל שזה מאוד טרי, לא מעוניינת לחשוף את שמו. איתו היא גם מתכננת לחגוג את ט"ו באב.
בנוסף, צילמה לאחרונה מוריאל סגל תפקיד קטן בעונה החדשה של "מסודרים". למרות זאת, אין לה שאיפות בתחום המשחק.

ויקטוריה כצמן

הזוכה בתוכנית הטלוויזיה הדוגמניות, בת 22 מנהריה.
הצטלמה לקמפיינים רבים, ביניהם: גוטקס, המכללה לקוסמטיקה ועוד. ויקטוריה כצמן לומדת תקשורת וניהול באוניברסיטה הפתוחה ושוקלת לעבור ללימודי כלכלה. יש לה חבר כבר 3 שנים מהצפון אף הוא. בזמנה החופשי, אוהבת ויקטוריה כצמן לרקוד ולעשות ספורט. בקרוב שואפת כצמן לנסוע לדגמן בפריז. את ט"ו באב השנה היא תאלץ להשקיע בלימודים לקראת מבחן.

יעל ניזרי

מלכת היופי של ישראל לשנת 2006, כמעט בת 21. במקור מקריית שמונה וכבר שנתיים מתגוררת בתל אביב ומקפידה לנסוע לבקר את המשפחה כל שבועיים. כיום יעל נזרי מתפקדת על תקן חיילת לקראת שחרור במשרדדלתא - תצוגת הלבשה תחתונה לוהטת עם מוריאל סגל התשלומים ומטפלת באזרחים עובדי צה"ל. היא רוצה ללמוד אך עדיין לא יודעת מה. יש לה חבר, ניר כבר 4 שנים.
יעל לומדת משחק אצל ליאת ביין ומגדלת באהבה כלב. לט"ו באב עדיין אין לה תוכניות מיוחדות…

ניבית בש

בת 25, מתגוררת בתל אביב, אך במקור מבת ים. ניבית מסיימת שנה שלישית בלימודי נטורופתיה במכון וינגייט ומתעתדת לפתוח עם סיום הלימודים עסק לאימונים אישיים בתחום הכושר והתזונה. את חג האהבה ט"ו באב תחגוג ניבית בש עם החבר החדש (4.5 חודשים בזוגיות). לאחרונה הצטלמה ניבית בש לקטלוג הגרמני של רשת לי קופר ולקטלוג ההלבשה התחתונה שלהם. בנוסף היא מכהנת כדוגמנית הבית של מעצב האופנה יוסף.

דנה סוררו

דוגמנית בת 25 מסוכנות יולי. נמצאת כבר 7 שנים בתחום הדוגמנות. דנה סוררו היא דוגמנית אקדמית לכל דבר.
במקור, דנה מראשון לציון וכיום מתגוררת בתל אביב. נישאה לפני 10 חודשים לשי דדוש. דנה סוררו סיימה השנה תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול בשנקר ובשנה הבאה תחל לימודי תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת בן גוריון.
את ט"ו באב תחגוג עם בעלה שי, ובאותה הזדמנות יחגגו את יום הולדתו. השניים מתכננים לנסוע לצימר בצפון ולטייל בארץ.

אליסיה בסיוק

בת 20 מאשדוד. מדגמנת הרבה בגרמניה וגם באוסטריה. בזמנה הפנוי, אוהבת אליסיה בסיוק לבלות עם החברדלתא - תצוגת הלבשה תחתונה לוהטת עם מוריאל סגל ועם המשפחה. אליסיה אוהבת לרוץ ומקפידה לרוץ 4 פעמים בשבוע. החבר הוא זה שדואג לתוכניות בט"ו באב.

מאי אקרמן

בת 22 מנתניה. סטודנטית למשפטים במכללת נתניה (מסיימת שנה ראשונה) ובנוסף לדוגמנות היא מברמנת בחברת הברים לאירועים "באר-דאק" ובסופי שבוע במועדון ה"אבאל’ה" שבצומת בני דרור. מאי אקרמן חובקת חבר בשנה וחצי האחרונות, שמו שרון. השניים לא מתכננים משהו לט"ו באב הקרוב- אך יטוסו יחד לברצלונה עוד חודש. לאחרונה הצטלמה מאי אקרמן לשער של מגזין בלייזר ולקמפיין יח"צ של דלתא.

תמר סנדלר

רקדנית ודוגמנית, בת 21 מירושלים המתגוררת כיום בת"א.
תמר היא רקדנית בלט שהגיעה לתצוגה כדי לרקוד על המסלול, היא רקדה בלהקת הבלט הישראלי אך לפני שנה פרשה וכעת היא פרילנסרית. תמר למדה 3 שנים ריקוד בביה"ס לריקוד בניו יורק "בלט אקדמי איסט", חזרה לפני שנתיים, רקדה בפסטיגל ובתצוגות נוספות, ביניהן למותג האופטיקה, אירוקה. בעוד 3 שבועות תטוס תמר סנדלר שוב לארה"ב שם תצטרף ללהקת רקדנים להופעה בניו יורק ואח"כ באלבמה. תמר צפוייה לחגוג את ט"ו באב עם החבר שלה בתשעת החודשים האחרונים.

גיא אמסלם

בן 26 מאשדוד. מדגמן לדלתא כבר 8 עונות! עד לפני כשבוע עבד כמנהל תחום בחברת שוק הון אבל פרש וכעת הוא שואף לעסוק בתחום הנדל"ן. יוצא און ואוף עם אותה בת זוג ב-3 שנים האחרונות ואיתה יחגוג את ט"ו באב. גיא אמסלם הצטלם לאחרונה לקמפיין של פטנט ישראלי: אוזניית בלוטות’ לקסדות אופנועים. בנוסף השתתף המסוקס בתצוגות של מאניה, כאוס, קסטרו ועוד.

לירן כוהנר

מלכת היופי של ישראל לשנת 2007, עוד מעט בת 20 מראשל"צ. חיילת המדריכה תלמידי תיכון על חיל אויר (ברור…). בשעות הפנאי לומדת לירן כוהנר משחק אצל ליאת ביין ומדגמנת. בשנה האחרונה ביקרה הרבה בחו"ל ומאז שהיא ילדה היא אוהבת לטייל. לירן כוהנר התרשמה מאוד מסין, שם נערכה תחרות היופי העולמית. היא אוהבת ללכת לים ולהיפגש עם חברות. לירן מחכה לשחרור בכדי להתחיל ללמוד, למרות שהיא עדיין מתלבטת מה.
יש לה חבר, אורן תורג’מן כבר שנה. בט"ו באב שיהיה גם יום השנה לתחילת מערכת היחסים, היא מתכננת ערב רומנטי עם החבר.

ילנה ראלף

מלכת היופי של ישראל לשנת 2005, בת 24 ומתגוררת ברמת גן עם החבר. ילנה נולדה באוקראינה ועלתה לארץ בגיל 18 עם שני בני דודים. היא בעלת חברת תכשיטים בה היא גם מעצבת לצד מעצבות נוספות. כיום, ילנה ראלף סטודנטית למדעי המדינה וניהול באוניברסיטה הפתוחה. כבר 4 וחצי שנים עם החבר ומתכננים להתחתן בשנה הבאה. בנוסף, היא גם מתנדבת בסוכנות היהודית ובקרן היסוד ובזמנה הפנוי היא אוהבת לצייר ומשתתפת כעת בתחרות ציורים שהעבודות הזוכות יוצגו במוזיאוני ישראל. ילנה ראלף תטוס לאוקראינה בטו באב לחתונת חברתה ולביקור המשפחה.

רוז פייקסוטו

מברזיל בת 24 (סוכנות קארין מודלס), הגיעה עם החבר הברזילאי לביקור עבודה בישראל לפני כחודשיים ובעוד שבוע כבר ממשיכה את דרכה בעולם. החבר שעובד בסניף ברזיל של סוכנות הדוגמנות עלית מודלס גילה אותה בברזיל לפני שנתיים בלבד. זו תצוגת אופנה הראשונה של רוז’ בישראל שהשתתפה גם בפרסומת של קוקה קולה בארץ, ובעיקר בפרסומים שונים בברזיל. בנוסף עבדה רוז באסיה, סין, תאלינד, סינגפור והונג קונג

גיא לובלצ’יק

בן 19 מתל אביב. נולד בדרום אפריקה, עושה הרבה ספורט ואתלטיקה קלה. דיגמן לגולף, ל-CELIO. הבחור מתגייס עוד חצי שנה ושואף להיות ספורטאי מצטיין. ולבשורות המעניינות באמת: הוא פנוי ולכן אין לו תוכניות לט"ו באב.

איתי טרבלסי

בן 29 במקור מנתניה וכיום מתגורר בתל אביב. מעבר לדוגמנות, הוא סוכן אזור הצפון של חברת אופנה. איתי סיים לימודי תקשורת שיווקית בבצפר ונהנה מכל רגע. בזמנו הפנוי הוא אוהב לבשל והוא רוצה להתחיל ללמוד פיתוח קול כדי להקדיש שיר בחתונה שלו. לאיתי טרבלסי חברה כבר 4 חודשים והשניים מאוהבים. בט"ו באב הוא חוגג יום הולדת עברי 30 כך שאין לו תוכניות, הוא מחכה שיארגנו לו חגיגות.

  

דלתא - תצוגת הלבשה תחתונה לוהטת עם מוריאל סגל   דלתא - תצוגת הלבשה תחתונה לוהטת עם מוריאל סגל

דלתא - תצוגת הלבשה תחתונה לוהטת עם מוריאל סגל

דלתא - תצוגת הלבשה תחתונה לוהטת עם מוריאל סגל
דלתא – תצוגת הלבשה תחתונה לוהטת.

 



עמוד זה נצפה: 818 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור




חיפוש באינדקס עסקים