חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית הלבשה תחתונה לעונת קיץ 2008 – Body One

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 יוני 2008

קולקציית הלבשה תחתונה לעונת קיץ 2008 - Body Oneקולקציית הלבשה תחתונה לעונת קיץ 2008 של מותג ההלבשה התחתונה BODY ONE, לוקחת את בשורת אבזור הלנג’רי לפסגות חדשות. הקולקציה מאופיינת באיכות ובעיצוב סקסיים ורומנטיים השמורים לצרפתים. דווקא אלו ששרפו חזיות במהפכה הפמיניסטית, מביאים לארץ את בשורות ההלבשה התחתונה הרעננה, המשופעת בגזרות חדשניות ושילובים מפתיעים. קולקציית קיץ 2008 של Body One מתחלקת לארבעה תחומים:

  • הלבשה תחתונה
    הקולקציה מאופיינת בשילובי מרקמים ובדים שונים כתחרות, סאטן וכותנה, וגזרות חזיות מפתות עם מפתח חזה עמוק. אין צורך להתפשר על מראה בייסיק מונוכרומטי. ב-Body One  ניתן למצוא צבעים מרגשים כזהב, כחול עמוק, סגול, אדום, חום, צבעי קיץ כאפרסק, ירוק פסטל, ורוד בזוקה, כתום זועק, ורוד בייבי, שילובי צבעים מפתיעים כשחור-לבן, שחור-כחול, לצד צבעי הבייסיק, שחור, לבן ואוף ווייט. גם גזרות התחתונים מפתיעות: תחתונים בגזרת מעטפת, שילובי מלמלות ותחתוני חוטיני בגזרות נועזות. קולקציית קיץ 2008 של Body One עשירה באביזרים המשווים לקולקציה אפיל חושני וטוויסט עיצובי מיוחד. בין הסטים ניתן למצוא חזייה שחלקה האחורי מתוכשט בפרח כסוף, חזייה שהחלק הגבי שלה מורכב מתחרת-פרפר (מקסימה לשדרוג מראה קולקציית הלבשה תחתונה לעונת קיץ 2008 - Body Oneערב במקרה של לבוש עם מחשוף-גב), עושר של אבזור בסרטים, תחרות ומלמלות שמשדרגות את המושג "סקסי" לגבהים חדשים. האבזור המושקע, הוא שמספק את הערך המוסף והביטחון להרגיש אישה אמיתית וסקסית בכל רגע נתון. 
  • בייבי דולים ופיג’מות
    Body One מספקים חוויה חושנית לחדר המיטות: בייבי דולים מפנקים בשילובי כותנה ולייקרה, העצמת חווית הנוחות עם סט פיג’מה תואם של מכנסוני בוקסר קצרצרים מפוספסים צבעוניים וגופייה סקסית מכותנה.
  • בגדים ספורטיביים
    חצאיות טניס צבעוניות קצרצרות מכותנה, סווטשירט תואם עם שרוולים קצרים וחליפת טרנינג עם פס סאטן.
  • בגדי ים Body One
    בקרוב יושק ליין בגדי הים של Body One  לקיץ הקרוב: ביקיני במראה סאטן בשילוב שני צבעים, ביקיני לבן עם פרחים כשהחזייה בגזרת שנות ה-60, ביקיני מלחים מפוספס בגווני כחול נייבי-לבן, ביקיני קיצי שמח בצבע ורוד בזוקה עם עיגולים זהובים ובגזרת סטרפלס נקשר לצוואר, ביקיני בגזרת קולר, ביקיני בגזרת חזיית פוש-אפ, ביקיני מעוצב עם חיבורים וסוגרים מעוינים והדפס ריבועי רטרו סטייל שנות ה-70 בצבעי שחור-לבן והליין המפתיע: ביקיני שחור עם חרירי רשת רחבים למראה סקסי ושיזוף בלתי שגרתי וביקיני שחור מתוכשט בסוגרי זהב.
מותג ההלבשה התחתונה Body One, בבעלות איש העסקים היהודי מרקו סרוסי, הוקם בצרפת לפני כ- 10 שנים במהלכן התרחבה הרשת לכדי כ-100 חנויות בצרפת ועוד כ-40 חנויות ברחבי אירופה ומדינות הים התיכון. המותג מתמחה בהלבשה תחתונה איכותית ואופנתית לקהל יעד של נשים בגלאי 18-40 תוך שמירה על עקרון "VALUE FOR MONEY"– הלבשה תחתונה איכותית במחירים שאינם עולים על 199 ש"ח. משרדי המטה החברה ממוקמים בפריז, צרפת.


עמוד זה נצפה: 531 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור