חיפוש באינדקס עסקים

דלתא – קולקציית הלבשה תחתונה סתיו – חורף 2008/9

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 יולי 2008

חברת דלתא משיקה את קולקציית ההלבשה התחתונה לעונת סתיו-חורף 2008/9, הכוללת מגוון רחב של חידושים, גזרות וצבעים לצד קולקציה חדשה של הלבשת פנאי ואקססוריז.
קולקציית ההלבשה התחתונה הסקסית של דלתא לנשים, "דלתא סיקרט"DELTA SECRET , מציעה סדרה חדשה של הלבשה תחתונה הכוללת מבחר סטים של
גופיותחזיות ותחתונים העשויים בדי מיקרו סאטן בגזירת לייזר בגימורbonding , טכנולוגיה חדישה המעניקה למוצרים רמת גימור גבוהה ומראה חלק על הגוף.דלתא - קולקציית הלבשה תחתונה סתיו- חורף 2008/9
למראה השכבות מציעה דלתא חזייה ותחתונים, העשויים שכבת מאש צבעונית בשילב תחרה מעל, הלבשה תחתונה עשויה בדי מיקרומודל, ויסקוזה ופוליאמיד, סריגים עדינים ודקיקים המשווים למוצר מגע רך וחלומי. הצבעוניות המאפיינת את קולקציית דלתא סיקרט הינה אפור, אדום, שחור, ורדרד, ירוק פיסטוק, סגול, חום ושמנת תוך שימוש בבדי מיקרו סאטן, מקרופייבר כותנה לייקרה משויפת, מאש, תחרה, מודל וויסקוזה.
בקולקציה ניתן למצוא סדרה של גופיית מיקרו מודל בדיגום פוינטל וגימורי תחרה במראה רומנטי ורך, סדרת תחתוני מיקרופייבר בגזרות נשיות, מודפסים בדפוס תחרה עם גימורי laser cut המשווים מראה רך ומונחים בצורה מושלמת על הגוף, סט של חזייה ומגוון תחתונים העשויים בטכנולוגיית ה bonding וסט בשילוב בד מאש צבעוני עם תחרה לצד חזיות פוש אפ air למראה נשי וחושני. סדרתpick&mix  תחת המותגpunch  מציעה קבוצות תחתונים צבעוניים מודפסים בדפוסי זברה, פרחים ופסים. שובב במיוחד, תחתוני פוקסיה אופנתיים עם אבזורי כיס מפוספס בשילוב פפיון, בגזרות שונות: בוקסרונים, תחתוני מיני, גזרה ברזילאית וחוטיני, בצבעוניות של, שחור, אפור, לבן, צהוב, מג’נטה, ירוק וסגול.
לגברים ולנשים דלתא משיקה לראשונה את סדרת המטאליק, סדרה העשויה בד כותנה לייקרה משויף בעל מגע משי רך. הסדרה מלווה בגומי לוגו כסוף מטאלי וגזרות ספורטיביות. בסדרה 4 גזרות לנשים הכוללת קרופ טופ גב ספורט, בוקסרון ותחתונים בגזרת טנגה ומיני בצבעוניות של שחור לבן וסגול ו-4 גזרות לגברים: בוקסר צמוד, בוקסר עם פתח וכפתור, מיני סליפ ובוקסר סיקליסט ארוך, בצבעוניות של אפור פחם, שחור, חציל, כחול ולבן. קולקציית דיסני של דלתא מושפעת מתרבות הדיסקו של שנות ה-80, יצירותיו של אנדי וורהול ועוד, מאופיינות בצבעוניות שחור לבן ואקצנטים בריטיים של כחול כתום צהוב לצד סדרה מתקתקה ורומנטית העשויה בדי ויסקוזה רכים וסדרות המושפעות משנות ה-60, ה-80 וקבוצה רומנטית עשויה בד ויסקוזה עם דפוסים נאיביים של פו הדב  ומיני מאוס בצבעוניות של שמנת, חום ורדרד.
בתחום החזיות דלתא מציגה מגוון רחב של פריטים ביניהן, חזיית סטרפלס פוש אפ, חזייה עם גימורי Bonding וסדרת חזיות לנערות תחת המותג דלתא TEENS, קולקציית חזיות מיוחדת שכל כולה מוקדשת לנערות ומטרתה לתת לנערה את כל האפשרויות הטרנדיות ביותר לחזיות הראשונות. החזיות של "TEENS" מתחילות ממידה 65A ומשלבות את הטרנד האופנתי לנערות.בקולקציה ניתן למצוא חזיית סטרפלס מבד מיקרופייבר, לחזייה זו ארבע אופציות לבישה כולל גזרת איקס בגב, קולר, סטרפלס וכתפיות, חזייה המתאימה לכל שמלה או גופייה.
עוד בקולקציית הלבשה תחתונה סתיו-חורף 2008/9 של דלתא חזייה ספורטיבית מכותנה ללא עצם עם גב ספורטיבי ופתיחה קידמית. החזיות מגיעות במגוון צבעים ודוגמאות, ורוד, תכלת, פסים ונקודות, סרטים ועוד.



עמוד זה נצפה: 528 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור