חיפוש באינדקס עסקים

הלבשה תחתונה – יופי של אופי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 מרץ 2008

חוטיני, בייבי דול, חזיות ספורטיביות, ביריות, כאן תוכלי לדעת מה אומרים עלייך פרטי ההלבשה התחתונה שאת לובשת. גם אופן בחירת פריטי ההלבשה התחתונה מספרת עלייך לא מעט. בחירת פריטי הלבשה תחתונה יופי של אופי - אפרודיטה הלבשה תחתונהבאמצעות קטלוג, שיטוט בין חנויות ההלבשה התחתונה, רכישה ספונטנית, כל אלו מעידים על אופייך.
האישה הרומנטית לא תיתפס ללא בייבידול, האישה הנועזת והסקסית תפתיע במחוכים וביריות, על הספורטיבית יככבו הפריטים הנוחים, המתוחכמת תציג הדפס מקורי וייחודי, הטום בוי תלבש את בגדי החבר שלה והילדותית תתפנק עם איורים מתוקים על הפיג’מה.
האישה הרומנטית – זרי פרחים, מכתבי אהבה מבושמים וכריות ורודות עושות לך את זה? רוב הסיכויים שסטים רומנטיים ועדינים המשלבים תחרות, פריטי הלבשה תחתונה בגוני ורוד ופסטלים עם עיטורים עדינים, יתאימו לאופייך.
האישה הסקסית – סט תחרה בצבעים עזים ובולטים, סטים שקופים ומחשופים, מחוכים וביריות יתאימו לזו האוהבת תשומת לב מרבית, שלא עושה חשבון לאיש ומאמינה שדרך נשיות מתפרצת ניתן להשיג הכל.
האישה המתוחכמת – הדפסים מתוחכמים, סלוגנים מתחכמים ופריטי הלבשה ייחודיים, אלו הם פריטים שהאישה המתוחכמת תעדיף ללבוש.
טום בוי – מעדיפה את הפיג’מה של החבר, שונאת פריטי הלבשה תחתונה מצועצעים, אוהבת את הכל פשוט ונוח, זוהי הטום בוי. סט של גופיה ותחתונים במראה נקי, חלק ונוח תהיה הבחירה הטבעית שלה.
האישה הספורטיבית – נמצאת במכוני כושר באופן קבוע, מתפנקת בפעילות אתגרית במקום במכון יופי וגולשת ללא הפסקה (רולר, גלשן, סנואובורד, סקטבורד), זוהי האישה הספורטיבית שהלבשה תחתונה בגזרה ספורטיבית וחזיות ספורט ללא תפרים עושים לה את זה.
יופי של אופי – באדיבות המומחים של "פמינה", מותג הלבשה תחתונה לנשים, ניתן להשיג ברשת "אפרודיטה".



עמוד זה נצפה: 629 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור