חיפוש באינדקס עסקים

דיויס מארח את גרי פרנס (TONI&GUY)!

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 פברואר 2008

בלעדי לפורטל היופי הישראלי-בראש.
דיויס מארח את גרי פרנס (TONI&GUY). גרי פראנס (Gary France )  – מעצב השיער הבינלאומי הבכיר ביותר בטוני וגיא בעל וותק של 25 שנה בחברה, גרי פרנסידוע כעמוד השדרה של הצוות האומנותי (Toni&Guy-Art team), עובד בצמוד לסשה, ג’יימס, טוני וכריסטיאן מסקולו בעלי החברה ונחשב בעיניהם כבר לאחד מהמשפחה.
בנוסף להיותו מעורב בכל החלטות הניהול האומנותי של Toni&Guy גרי פראנס הוא הבעלים של סניף הדגל של טוני וגיא בקנזינגטון לונדון, יועץ אומנותי לטוני וגיא באירלנד ויועץ אומנותי לחברת הבת essensuals.
גרי פראנס קטף בשנות פעילותו פרסים רבים ומכובדים ביניהם: מעצב השנה של המגזין הידוע HAIR, זכה 11 פעמים יחד עם הצוות האומנותי במקום הראשון בפרס הנחשב מעצב השיער הבריטי (British Hairdresser of the year), מקום ראשון בתחרות קולור טרופי של לוריאל – דור העתיד ועוד..דיויס מארח את גרי פראנס
גרי פראנס היה מעצב השיער האחראי בתצוגות אופנה רבות במסגרת שבוע האופנה בלונדון ובפאריז. בעשור האחרון הדריך גרי פראנס יחד עם חברי צוות אומנותי בכירים של טוני וגיא אלפים רבים של מעצבי שיער באירועים וסמינרים ברחבי העולם: אוסטרליה, יפן, ארה"ב, אירופה. וב-17.3.2008 הוא מגיע בפעם הראשונה גם לישראל!!!
באירוע מקצועי יחיד במינו שטרם נראה בארץ מארח דיויס אומן התסרוקות את גרי פראנס מעצב השיער הבינלאומי הבכיר ביותר בטוני וגיא ומעצבים בכירים מהצוות האומנותי שלו לסמינר גזירה, צבע ותסרוקות.



עמוד זה נצפה: 498 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור