חיפוש באינדקס עסקים

דיויס מארח את גארי פראנס TONI&GUY

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 פברואר 2008

אומן התסרוקות דיויס מארח את גארי פראנס (Gary France) – מעצב השיער הבינלאומי הבכיר ביותר בטוני וגיא מגיע לישראל לסמינר מקצועי יחיד מסוגו. הסמינר יערך ביום שני ה – 17.3.2008 בין השעות 15:00-22:00 ב"מרינרו" – האנגר 14 בנמל תל אביב. באירוע מקצועי יחיד במינו שטרם נראה בארץ מארח דיויס אומן TONI&GUYהתסרוקות את גארי פראנס מעצב השיער הבינלאומי הבכיר ביותר בטוני וגיא ומעצבים בכירים מהצוות האומנותי שלו לסמינר גזירה, צבע ותסרוקות. מעצבי שיער רבים מהארץ ומהעולם מכירים את גארי פראנס מדיסקים וקלטות ההדרכה, מתצוגות ומסמינרים של טוני וגיא. גארי פראנס אחראי על האוספים האחרונים מבית טוני וגיא: kaizen-2008  (התקדמות), expressionism-2007 (אקספרסיוניזם), identity-2006 (זהות), synchronise-2005 (מתואם) ועוד. פראנס הוא מעצב השיער הבינלאומי הבכיר ביותר בטוני וגיא בעל וותק של 25 שנה בחברה, עמוד השדרה של הצוות האומנותי (Toni&Guy Art team). בעשור האחרון מדריך גארי פראנס יחד עם חברי צוות אומנותי בכירים של טוני וגיא אלפי מעצבי שיער באירועים וסמינרים ברחבי העולם: אוסטרליה, יפן, ארה"ב ואירופה. ב- 17.3.2008 הוא מגיע בפעם הראשונה גם לישראל!!!
בסמינר Cut&Color של טוני וגיא יציגו מעצבי השיער הבכירים מטוני וגיא ובראשם גארי פראנס את קולקציית ה"קלאסי העתידי" Future Classics קווים קלאסיים במראה עתידי ואת הקולקציה היצירתית החדשה של טוני וגיא "קייזאן" Kaizen, לידע הכללי המילה קייזאן לקוחה מהשפה היפנית ומשמעותה – התקדמות. בהמשך הערב יציג אומן התסרוקות דיויס תסרוקות חדשות לשנת 2008 – הדגמה בליווי הדרכה והסברים. לסיום הערב יעלו כל הדוגמניות של טוני וגיא ושל דיויס לתצוגת סיום משותפת.
בהשתתפות:
גארי פראנס – מנהל בכיר בצוות האומנותי של טוני וגיא. ומנהל סניף טוני וגיא בקנזינגטון.
גיין סטייסי – מדריכת כימיה בכירה בטוני וגיא.
אודי ביטון – מנהל בצוות האומנותי של טוני וגיא ומעצב שיער בכיר בסניף טוני וגיא בקנזינגטון.
לוק פלוקרוז – מעצב שיער בכיר בסניף טוני וגיא בקנזינגטון.
דיויס – אומן התסרוקות. הבעלים של האקדמיה לתסרוקות "דיויס" בתל אביב, יוצר ומוציא לאור של ספרות מקצועית ללימוד תסרוקות בשיטת הצעד אחר צעד. מספר המקומות מוגבל אז רכשו כרטיסים מראש!!!
בתוכנית:
15:00 התכנסות, רישום וכיבוד קל
16:00 סמינר Cut&Color של טוני וגיא:

  • הצגת הקולקציה הקלאסית לשנת 2008 "קלאסי עתידי" מבית טוני וגיא. Future Classics – מראות הקולקציה בליווי הדרכה והסברים.

  • הצגת הקולקציה היצירתית המתקדמת לשנת 2008 "קייזאן" מבית טוני וגיא – מראות הקולקציה בליווי הדרכה והסברים.

19:00 ארוחת ערב.
20:00 תצוגת תסרוקות ערב של דיויס:
  • הצגת אוסף חדש של תסרוקות ערב לשנת 2008 מאת דיויס – הדגמת תסרוקות בליווי הדרכה והסברים.

21:00 תצוגת סיום משותפת טוני וגיא ודיויס.

המשתתפים בהשתלמות יקבלו תעודת השתתפות מטוני וגיא ודיויס.
רזומה מקוצר גארי פראנס:
גארי פראנס (Gary France ) – מעצב השיער הבינלאומי הבכיר ביותר בטוני וגיא בעל וותק של 25 שנה בחברה,גארי פראנס , ג’יין סטייסי ידוע כעמוד השדרה של הצוות האומנותי (Toni&Guy Art team), עובד בצמוד לסשה, ג’יימס, טוני וכריסטיאן מסקולו בעלי החברה ונחשב בעיניהם כבר לאחד מהמשפחה.
בנוסף להיותו מעורב בכל החלטות הניהול האומנותי של Toni&Guy גארי פראנס הוא הבעלים של סניף הדגל של טוני וגיא בקנזינגטון לונדון, יועץ אומנותי לטוני וגיא באירלנד ויועץ אומנותי לחברת הבת essensuals.
גארי פראנס קטף בשנות פעילותו פרסים רבים ומכובדים בינהם: מעצב השנה של המגזין הידוע "Hair", 11 פעמים זכה יחד עם הצוות האומנותי במקום הראשון בפרס הנחשב מעצב השיער הבריטי (British Hairdresser of the year), מקום ראשון בתחרות קולור טרופי של לוריאל – דור העתיד ועוד..
גארי פראנס אחראי על האוספים האחרונים מבית טוני וגיא:kaizen-2008  (התקדמות), expressionism-2007 (אקספרסיוניזם), identity-2006 (זהות) , synchronise-2005 (מתואם). מעצבי שיער רבים מהארץ ומהעולם מכירים אותו מדיסקים וקלטות ההדרכה, מתצוגות ומסמינרים של טוני וגיא. גארי פראנס היה מעצב השיער האחראי בתצוגות אופנה רבות במסגרת שבוע האופנה 2007 בלונדון ובפאריז. בעשור האחרון מדריך גארי פראנס יחד עם חברי צוות אומנותי בכירים של טוני וגיא אלפים רבים של מעצבי שיער באירועים וסמינרים ברחבי העולם: אוסטרליה, יפן, ארה"ב ואירופה.

ב- 17.3.2008 הוא מגיע בפעם הראשונה גם לישראל!!!



עמוד זה נצפה: 465 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור